Berendsen Textil Service A/S reviews

Berendsen Textil Service A/S reviews

4.1

PAS PÅ

Pas på med "sælgerne" Berendsen, som tilbyder måtteløsninger til butikker.
De tilbyder fantasipriser - og "glemmer" at der kommer ekspeditionstillæg og miljøtillæg på fakturaen, så de reelt er en del dyrere end f.eks. Måtteekspressen.
Og selv om der blev lovet 12 mdr. fastholder Berendsen 36 mdr. opsigelse - så det giver en merpris på knap 700 kr. i forhold til Måtteekspressen.
At de så også har chauffører, som ikke kan finde ud af at skifte måtterne uden at efterlade grus på gulvet, gør det ikke bedre.
Så kommer der en "sælger" så sig pænt NEJ TAK.

Kære Claus

Tak for din henvendelse.
Vi er kede af at høre om den oplevelse du har haft, og det er meget beklageligt at du føler du er blevet lovet noget andet i forhold til pris og vilkår, end hvad der rent faktisk er gældende.
Vi vil selvfølgelig rigtig gerne i dialog med dig, så vi kan finde en løsning. Så vi håber du vil kontakte vores Servicechef på tlf. 43 71 35 11 (Sjælland) eller 97 10 19 11 (Jylland/Fyn).

SNYD OG BONDEFANGERI

Hold jer langt væk fra dette firma og sig nej til et besøg fra deres sælger.
Til trods for kontrakt hvor aftaleperioden er noteret sig til 12 måneder, og IKKE som påtrykt 36 måneder, og hvor opsigelse er skrevet på mail gentagne gange (dokumentation iorden), vil Berendsen stadig ikke acceptere opsigelse.
Godt man har facebook til at kunne annoncere om dette dårlige firma og deres elendige kundepolitik.

Kære Ellen

Vi beklager den oplevelse du har haft med os og vores service. Vi vil meget gerne have mulighed for at rette op på eventuelle fejl vi måtte have begået, og ønsker derfor at indgå en dialog med dig om din konkrete sag .

Hos Berendsen udlejer vi vores produkter og services, og vores aftaler omfatter levering, servicering og vask. Vores aftaler har en varighed på 12, 24 eller 36 måneder. Kontraktperioden har, som på alle andre leje/ leasingaftaler, selvfølgelig indflydelse på hvilken pris vi kan tilbyde. Aftaler kan altid opsiges med 12 mdr. varsel, dog tidligst til udløb af kontraktsperioden. Dette er standard for branchen i Danmark.

Som sagt vil vi med glæde indgå i en dialog med dig, og opfordrer dig derfor til at kontakte vores Servicechef på ori@berendsen.dk (hvis du befinder dig øst for Storebælt) eller edha@berendsen.dk (hvis du befinder dig vest for Storebælt).

Berendsen Textil Service A/S

HOLD JER LANGT VÆK FRA - BERENDSEN TEXTIL SERVICE!!!!!!!!

Mit firma har været kunde i Berendsen i 5-6 år med 1+1 måtte og første gang fik vi besøg af en oversmart, parfume duftende sælger, som bare fik os til at sætte en underskrift på en aftale.
Lige den del er naturligvis vores egen fejl, ikke at læse ordenligt på hvad man skriver under på. Men at aftalen var 3 årig, var der ikke nogen der nævnte noget om.
Aftalen bliver ydermere automatisk fornyet til en ny 3 årig periode hvis den ikke bliver skriftligt opsagt.
Så skulle vi flytte i kontor fællesskab og aftalen skulle opsiges...
Så beregner Berendsen Textil så et restbeløb af aftalen (vi vores tilfælde næsten 2 år.
til 3800,- kr. plus moms for én måtte - som man så ikke kan få lov til at beholde - næææ den ene måtte som de så ikke gad at hente inden vi var flyttet, fik vi ydermere en regning på 1800,- plus moms for.
Så hvis du ikke elsker at betale for ting du ikke får, så hold dig væk fra Berendsen Textil Service A/S.

Kære Thomas Axelsen

Vi beklager at du ikke føler at du har fået, den service du har ret til som kunde hos Berendsen Textil Service A/S.
Vi tager altid klager meget seriøst, og vil meget gerne indgå i en dialog omkring din sag. Vi bestræber os på, at være førende på både kvalitet og service og vil derfor gerne opfordre dig til at kontakte vores kundeservice.

Hos Berendsen måtteservice udlejer vi måtter og mopper, og vores aftaler omfatter levering, servicering og vask af måtter. Vores aftaler har en varighed på 12, 24 eller 36 måneder. Kontraktperioden har, som på alle andre leje/ leasingaftaler, selvfølgelig indflydelse på hvilken pris vi kan tilbyde. Aftaler kan altid opsiges med 12 mdr. varsel, dog tidligst til udløb af kontraktsperioden. Dette er standard for branchen i Danmark.
I forbindelse med ophør af aftaler, sendes kun erstatningskrav såfremt måtter er bortkommet, eller vi af andre årsager ikke har kunnet hjemtage måtterne.
Vi vil med gælde indgå i en dialog med dig, og opfordrer dig derfor til at kontakte vores kundeservice på info@berendsen.dk eller telefon 35 53 87 00. Hvis vi har begået en fejl, så vil vi meget gerne have chancen for at rette op på den.

Flotte skjorter!

Jeg har fået vasket og strøget skjorter hos OK Plus på Bellahøjvej i København - de har et samarbejde med Berendsen Textil Service om vask og rens af tøj. Jeg er meget tilfreds med resultatet!:-)

Snyd og bondefangeri.

Lad for guds skyld være med at indgå en aftale med berendsen, lige meget hvad deres pistolsælger bilder dig ind, så kommer du ind i en kontrakt som det nemt kan tage 3 år at komme ud af.

Kære Simon Elkjær

Jeg skal beklage at du har haft en sådan oplevelse med vores konsulent. Og vi vil naturligvis gerne høre en mere detaljeret beskrivelse af den aftale der er indgået. Jeg vil derfor opfordre dig til at kontakte vores kundeservice på info@berendsen.dk, så kan de hjælpe dig videre.

Er det fair hmm :)

12 måneders opsigelse... De har en ok service, søde og venlige :) og ja giver rene måtter :)

den er så god.

den er bare så god

Hej Mads

Mange tak for stjernerne :-)

Beskidte tricks :-(

Kontaktede kundeservice for at opsige en del af vores aftale. Fik fat i en sælger som lige ville gennemgå aftalen og få opsagt det vi ønskede.
Hun bad os underskrive en aftale på at denne ene måtte var væk og at prisen fremover var XXX Pr måned.

Hun glemte så lige at fortælle at vi derved tegnede en ny 3 års aftale :-( Skidt skidt skidt. Kan bestemt ikke anbefales!!!

Kære Tina Larsen

Først og fremmest ønsker jeg at beklage den oplevelse du har haft. Dernæst vil jeg opfordre dig til at kontakte kundeservice på info@berendsen.dk, så kan de gennemgå sagen.

latterligt

ualmindeligt uproffesionelt, ha
elt umuligt for firmaet at overholde selv simple aftaler, 6 uger efter kontrakt underskrivelse har jeg stadig ikke, trods utallige telefon opkald, modtaget det aftalte. kundeservice taget i en klar løgn.

Kære Klaus

Først og fremmest undskyld denne sene besvarelse. Jeg håber naturligvis at du har fået løst de problemer du har oplevet. Fremadrettet vil jeg opfordre dig til at kontakte vores kundeservice på info@berendsen.dk, så kan de hjælpe dig videre.

berendsen.dk vaskeservice

når jeg får mit duftende rene vasketøj hjem, som er lagt så pænt sammen, for slet ikke at glemme det perfekte rulletøj, så har det været en god dag
solskin til hjemmesiden
uladina. Dumt at reagere på min anmeldelse så sent for nu kommer det negative når jeg fik lært jer at kende ADVARSEL godkend ikke dette vaskeri gennem visatitionen uladina :((((

Hej Uladina

Tak for de pæne ord. Dejligt at høre at vores service kan være med til at gøre din dag bedre.

Altid sikker levering

Vi tager det fulde ansvar for din tekstil- og hygiejneløsning, når du outsourcer vask, vedligeholdelse og levering til os.

Suveræn service - med et smil

Vi sætter os godt ind i din hverdag og lytter til dig, før vi sammensætter en løsning, der passer til dine behov. Og når du laver forretning med os, får du ikke bare suveræn service – du får det også med et smil.

Bedre samlet økonomi

Med en løsning fra Berendsen får du frigjort tid, plads, personale og kapital, så du kan fokusere på din virksomheds kernekompetencer. Vi giver dig en bedre samlet økonomi, ved at tilbyde den rigtige løsning, som passer præcis til dine behov.

Nye løsninger tilpasset dine behov

Vi fører hele tiden nye ideer ud i livet – også dine, som kommer til gavn for dine kunder og medarbejdere. Du kan med vores fleksible servicekoncepter skrue op og ned for din løsning, så den til enhver tid er tilpasset dine behov.

Ren samvittighed - også overfor miljøet

Sammen med Berendsen kan du være på forkant med miljøet , da vi giver dig, dine medarbejdere og kunder garanti for, at vores produkter og services hører til blandt de mindst belastende for miljø og sundhed.

Vi tager det fulde ansvar for dine måtter, logomåtter, toiletter, arbejdsbeklædning, linned, duge, servietter, sengetøj. Rens og vask så sparer du penge, tid og besvær - og opnår optimale hygiejneforhold på arbejdspladsen.

Visit Berendsen Textil Service A/S

Write to: info@berendsen.dk