Berent reviews

Berent reviews

Very low
2.6

Ikke fair behandling

Jeg har været medlem i mange år, siden 2007 tror jeg. Og gang efter gang har jeg siddet og svaret på deres tåbelige undersøgelser. Det er næsten de samme jeg har fået hver gang, hvilket jeg har undret mig meget over....

Da jeg så en dag tænker, at nu vil jeg endelig bruge miine point, betiller jeg et gavekort til amacon d. 30/7 2013. Får at vide der vil gå 6-8 uger!!! Hvor svært er det at sende en mail med et gavekort?!?

Da der er gået over 8 uger skriver jeg, men hører intet. Jeg får så læst herinde at folk bliver snydt, ØV :(

Jeg prøver at skrive igen efter flere uger, men hører intet.
Jeg opgiver, da denne side jo er fyldt med dårlige erfaringer.

Helt uventet ligger der pludselig, d 17/11 2013 et gavekort i min mailbox, men ikke nogen undskyldning eller forklaring på vente tiden.

Det er ikke det værd at bruge tid på deres undersøgelser, og man kan jo ikke være sikker på at få noget igen af dem.

De holder ikke hvad de lover

Jeg har været medlem af dem nogle år, og har haft en hel del point til gode, sidste år tænkte jeg at det ville være smart at indløse dem til point til gavekortet.dk hvor jeg så kunne veksle dem til andre gavekort der kunne gives til jul, dejligt billigt jo. Heldigvis valgte jeg at bestille dem i september, det var jo tids nok da der var max 8 ugers levering (på noget der tager 5 min at lave) men først efter utallige mails til dem og beskeder til dem via deres egne mails de sendte ud med nye undersøgelser fik jeg endelig mine 2 gavekort midt i december. ca 11 uger efter jeg havde bestilt dem.
MEN MEN MEN! Nu her i år bestilte jeg så endnu et nyt et den 2013-03-20 på 250 kr. for 2650 point (før hen fik du 200 kr for 1360 point sindssyg stigning som de ikke har informeret om) men det blev først leveret 2013-09-12!!! 26 uger sener!!

Hold jer langt langt langt væk og brug nogle af de andre brugerundersøgelses sider der findes.

BERENT ONLINE snyder og man får ALDRIG sit tilgodehavende

Brug ikke din tid på dette snydefirma.
Jeg har ventet i 4 måneder på mit tilgodehavende.
Først kommer der en dårlig undskyldning, men herefter intet svar fra dem.
Alt imens de snyder folk for deres tilgodehavende, har de den frækhed at bede folk om at deltage i nye undersøgelser.
Hold dig langt væk fra BERENT ONLINE

Berent svarer ikke og sender ingen gavekort

Har i lang tid udfyldt spørgeskemaer og optjent point.
Da jeg havde point nok bestilte jeg et gavekort.
Nu er der snart gået tre måneder og jeg har intet modtaget.
Jeg har sendt rykker-mails to gange...uden at få svar!

Fup og svindel

Har i mange år deltaget i spørgeskemaundersøgelser hos Berent. I lang tid havde jeg ingen problemer med at indløse de optjente point til gavekort, men virksomheden har ændret sig markant. Nu skal der optjenes dobbelt så mange point som tidligere for at få gavekort (som nu har endnu mindre værdi end tidligere). Til gengæld ser du aldrig skyggen af dette gavekort når du efter 6-8 måneder har tjent nok point op. De svarer heller ikke på mails, spørgsmål eller rykkere. Det hele virker meget suspekt og virksomheden minder nu til forveksling om annoncehajer og andre kriminelle i gråzoneområdet. Et godt råd: Bliv væk og spred ordet!

Føler mig snydt

Har besvaret mange spørgeskemaer og optjent point nok til et gavekort, som jeg aldrig har modtaget. Kan overhovedet ikke komme i kontakt med dem - får ingen svar på adskillige mails. Kan samtidig konstatere, at man nu pludselig skal have mange flere point for at optjene et tilsvarende gavekort. Jeg føler mig virkelig snydt!

Svindel

Har brugt rigtig meget tid på, at svare på deres spørgeskemaer og bestilte et gavekort - det kom dog aldrig og de svarer ikke når man kontakter dem.

Hold jer langt væk fra berent!

Holder ikke hvad de lover!

Jeg havde bestilt et gavekort for de point som man optjener ved at deltage i deres undersøgelser. Men skal have deltaget i en del for at have optjent nok point til at bestille det gavekort som jeg gjorde.
Efter den 6-8 uger lange venteperiode (som der står når man bestiller) var der stadigvæk ikke kommet noget gavekort. Jeg kontaktede dem, men fik ikke noget svar. Efter min 4 eller 5 mail fik jeg en standard svar om at de ville gensende gavekortet, men det kom aldrig. Skrev yderligere 4 mails, men intet svar.
De driver åbenbart deres virksomhed ved at tage penge fra firmaer og snyde deres undersøgelsesdeltagere for hvad de har ret til.
Så ingen grund til at bruge tid på dem...
- Magnus

Fup firma

Jeg har besvaret et ganske stort antal spørgeskemaer og dermed optjent en antal point. Nu hvor jeg ville til at indløse dem, er pointantallet sat op til ca. det dobbelte før man kan indløse dem, så nu tror de at jeg vil blive ved at besvare spørgeskemaer. Jeg har prøvet at få svar på hvorfor man nu skal have det dobbelte antal point for at kunne indløse, men har ikke fået svar ! Indlad jer ikke med dem eller deres spørgeskemaer.

Sender aldrig gavekortet -svindelfirma

Jeg har igennem længere tid deltaget i deres forbrugerundersøgelser og har derved optjent tilstrækkeligt med penge til at få et gavekort på 30£ til amazon.
Jeg bestiller gavekortet og modtager autosvar med info om at der vil gå 6-8 uger før jeg modtager mit gavekort. Der er nu gået 3 måneder og jeg har intet gavekort modtaget.
Berent svarer ikke på mine rykkere. (har sendt 6-8 stykker)
Berent er useriøse og mit råd er at holde sig fra dem.

Undgå denne virksomhed!

Jeg har kendskab til nogen i min familie der er blevet snydt på det groveste herinde! De har haft en bruger hvor de har optjent point som man nu skal i flere år. For dette siger de man får et gavekort! En dag da gavekortet skulle bestilles, kun de ikke logge ind på brugeren og de troede det var en fejl, så de skrev til deres kundeservice. Kundeservicen kendte intet til email adressen og sagde at de aldrig havde haft en bruger derinde, hvilket jeg synes et meget bondefangeri! Jeg synes ikke det kan være rigtigt at når man har hjulpet dem i nogle år med deres spørgeskemaer at de så bare sletter ens bruger ligepludselig!!!!!

Undgå for alt i verden Berent.

Det er umuligt at slippe af med nyhedsmails fra dem - de bliver bare ved og ved og ved og er ikke til at stoppe :-(

Is Berent your company?

Berent ApS Details