Bergs.dk reviews

Bergs.dk reviews

9.6

Der er ikke så meget at skrive den her side virker ganske enkelt

Alt i orden, faktisk bedre end i orden ;-)

Her handler jeg igen....

God pris! Gode produkter! God og hurtig service!
Dog manglende betaling med betalingskort. Det er et mindre problem, som virker utroværdigt. (Valgte kun at handle hos BERGS.dk pga. gode anmeldelser fra Trustpilot, ellers ville jeg normalt afvise at handle et sted hvor jeg ikke kan betale med betalingskort). Det foregik dog uden problemer. Derfor 4/5 stjerner.

Perfekt service

Jeg købte 2 dvd'er til bilen. Alt gik efter planen og ordrenblev fulgt til døren. Helt i top.

Super service og gode priser

Bergs er et super sted. Hjemmesiden kunne måske godt være lidt mere overskuelig, men det fungerer, og de lave priser og den enormt hurtige respons ved henvendelser opvejer klart de små minusser, der er ved hjemmesiden.

Jeg bestilte i første omgang to beslag der var for store. Men de blev hurtigt byttet til et par nye efter kyndig vejledning pr. mails.

Bergs får mine varmeste anbefalinger på alle fronter.

Hurtig levering.. Ingen problemer.. Handler der Igen..

Det sku iorden!

Det er første gang jeg har handlet ved bergs.dk og servicen er helt i top!
Jeg skulle oplysninger omkring en varer (Pioneer bilradio) og Henrik kunne svare på alle spørgsmål meget professionel service!
Varen kom næste dag efter jeg havde bestilt.
Det er ikke sidste gang jeg handler hos Bergs.dk da de er billige og har en fantastisk service.

Dog burde de se på deres taste forvalg da stemmen er uklar og kan være svær at forstå første gang man høre den.

At de ikke tager imod dankort synes jeg er helt iorden da det gør varerne billigere!

Alt i alt 5 stjerne uden tøven!

Fantastisk service

Kan kun give min 100% positive tilbagemelding. Jeg bestilte min vare relativt sent på dagen (ca. kl. 16:00) og modtog den allerede dagen efter, hvilket må siges at være hurtig levering!

hurtig afsendelse

god servis og hurtig afsendelse,

Super kundeservice

Kan kun give mine bedste anbefalinger af Bergs.dk
Svarer lynhurtigt på mails som man sender til dem.
Hurtig levering og billigere end andre.
Kan kun anbefales.
Mvh. Bjarne Thomsen

Super service!

Skulle have fat i en Receiver ret hurtigt, men med mine arbejdstider kunne det ikke lade sig gøre samme dag. Så fandt jeg Bergs.dk, de havde lige hvad jeg havde brug for til en kanon pris. Jeg ringede til dem, og aftalte jeg gerne ville hente den om aftenen. Det kunne fint lade sig gøre, selvom han havde andre planer den aften.
Jeg hentede den og der var ingen problemer. Kan kun anbefale BERGS.DK

hurtig forsendelse

lynhurtig forsendelse ,varen var helt ok. god til at opdatere ens ordre. super service tak.

Lige til UG , ikke sidste gang jeg handler der.

Jeg bestilte en bilradio hos Bergs på nettet, lige fra ordren var afgivet og varen bestilt, gik der en dag, så var den der med posten og til en rigtig fin pris, kan varmt anbefale Bergs.

Handelen forløb uden problemer og med meget hurtig levering.

Hurtigt, professionelt og sikkert - Perfekt!

Jeg havde ikke de store bekymringer, at betalingen skulle udføres via bankoverførsel. Fra jeg betalte og til mine varer var afsendt, gik der mindre end en time. Man orienteres hele tiden om status via mail. Meget professionelt!
Alt hvad jeg bestilte var i orden, pakket korrekt og der er i det hele taget ikke noget at klage over. 5 store stjerner.

Bare en perfekt oplevelse.

Hurtigt

Hurtig levering og god pris

100 % professionelt og i orden-

Alt spiller bare, lige fra telefonisk kontakt med opklarende spørgsmål til ordreopfølgning og levering.

Det var en fornøjelse at handle med Bergs.dk. Super hurtigt, og styr på processen.

En hermed super tilfreds kunde som bestiller hos Bergs.dk fremover først. ;-)

Fremragende service

Jeg ændrede min ordre 2 gange inden den blev afsendt, og alligevel havde jeg produktet dagen efter. Det er god service :-)

bergs.dk Details

BERGS.dk er etableret i 1996 og er: Danske varer fra danske importører, beregnet til det danske marked. Danmarks måske billigste priser. Eget lager = hurtig levering. Ingen gebyrer eller skjulte afgifter. Mulighed for afhentning i Skanderborg. Erfaren support og vejledning på telefon og email.

Visit Bergs.dk

Write to: info@bergs.dk
We live here: Mossøvej 1,B.
8660 Skanderborg