Berlingske reviews

Berlingske reviews

7.3

berlingske udebliver!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

I mere en en måned har jeg ventet på at få berlingske leveret - for den nette pris af 25 kr.
Jeg forstår ikke helt hvorfor dette skal tage mere end en måned.
Avisen er stadig ikke dumpet ind af min brevsprække, hvilket jeg IKKE forstår.
Mogens Voetmann

Efter lang ventetid dukkede min elskede avis pludselig op.
Det er simpelthen AVISEN over alle aviser - FANTASTISK velbearbejdet produkt - burde indføres i alle skoler.

Ha' en dejlig dag - venlig hilsen
Mogens Voetmann

Seriøs journalistik

Berlingske er efterhånden den eneste avis jeg gider bruge tid på at læse, både på print og digital. Ok med betaling på nettet, det er vel den eneste måde de kan fortsætte på.

For svært at købe adgang til plus artikler

Det ville være okay at skulle betale for indhold, hvis det bare ikke var så bøvlet. Det burde kunne gøres meget enklere hvis man gav kunderne mulighed for at logge ind med f.eks facebook, ligesom man kan med med Trustpilot. Jeg har svært ved at huske de kodeord jeg laver til sider jeg ikke bruger særlig tit, og havde derfor svært ved at logge ind på min konto. Jeg synes at selve betalings formularen er meget sløv, og virker kun nogen gange. Alt dette er med til at folk måske ikke gider at købe jeres Plus artikler. Jeg ville råde jer til, at gøre det så nemt som overhovedet muligt, da kvaliteten af jeres plus artikler ikke retfærdiggøre alt for stort bøvl i det hele taget.

Seriøs journalistik!

Rart med en avis der giver dybde i nyhederne ,og masser af spændende læsestof til eftertanke.

Berlingske bruger spamfirma til markedsføring

Firmaer som bruger spam i markedsføringen burde boykottes af forbrugerne.

Det virker

Berlingske og weekendavisen, så er jeg kørende.

Berlingske.dk giver et fint nyhedsoverblik

Jeg holder pt. ikke den fysiske avis, men bruger næsten dagligt berlingske.dk til at holde mig orienteret. Synes der er et fint flow i nyhedsstrømmen og de har nogle interessante dybdegående artikler bl.a. i deres erhvervssektion og fri, som sætter tankerne i gang.

Irreterende påtrængenhed!!!

De bliver ved med at genere mig først skriftligt og siden hen telefonisk op til flere gange, selv om jeg har sagt til dem at jeg ikke ønsker deres avis og aldrig har sagt ja til at modtage den. Dette mener De i øvrigt at jeg har via en konkurrence på nettet, men det kan jeg ikke mindes.

Er der andre der har oplevet dette?

Jeg betegner det nu - som telefon-chikane!!!

Både online og i postkassen

Jeg læser berlingske både på netavis (på min telefon) og den fysiske avis der kommer i postkassen. Er meget glad for begge dele og har i sinde at lade mit abonnement fortsætte fremadrettet.

Tarveligt

Madanmelder Søren Frank er taget i en ikke korrekt retvisende madanmeldelse og er i en konkurerende avis med ikke journalister fremtillet som en journalist "hvor jobbet er steget ham til hovedet" Sæt Søren Frank til andet arbejde

se http://www.information.dk/18734

Useriøs.

Den højreorienterede avis Berlingske Tidendes artikler er i for høj grad påvirket af skribenternes og/eller bestyrelsens politiske holdninger og ønsker. Jeg har derfor selvfølgelig ingen tillid til Berlingske Tidendes påståede gengivelse af detailfakta.

Fine nyheder, men for dyrt

Jeg kan rigtig godt lide Berlingske, men det koster for meget i forhold til hvad man får for pengene. Man bliver angrebet af reklamer fra alle sider selvom man betaler for at læse deres nyheder. Der findes mange af deres konkurrenter, som tilbyder denne service gratis online. Så køber jeg hellere avisen eller læser mine nyheder hos andre bedre og gratis nyhedstjenester.

Den er god

Meget bedre end menigshedsbladet Politiken

Dårligt produkt

Fuld stændigt tosset at man skal betale for at se alle nyhederne

Is Berlingske your company?

Berlingske Details

Nyheder og journalistik 24 timer i døgnet på Danmarks bedste nyhedssite. Artikler fra indland, udland, København, sporten, Folketinget, anmeldelser af bøger, film restauranter og meget mere.

Visit Berlingske