Bernina Odense reviews

Bernina Odense reviews

7.9

Topklasse service - prisgaranti på alle maskiner!

Jeg har kun oplevet super professionel behandling og service hos Bernina Odense.

Derudover matcher han alle priser - så hvis du finder en maskine billigere fx. på nettet, oplyser du det blot og får maskinen til samme pris som du har set andetsteds.

Jeg kan VARMT anbefale Bernina-Odense.

Yderst professionelle

Her ved de virkelig, hvad de taler om.
Matcher enhver pris.
Kan klart anbefales!

Min handel får 4 stjerner

jeg modtog varen 2 dage efter bestilling. fin vare. ingen problemer.

Is Bernina Odense your company?

Bernina Odense Details

Velkommen til Danmarks bedste symaskineudvalg og biligste priser. Kyndbøl Symaskiner - Bernina SyXperten, er flyttet til Stærmosegårdsvej 10, 5230 Odense M, tlf. 66178183. Fyn og Sydanmarks største udvalg af nye og brugte symaskiner overlocker og broderimaskiner. I vores nye store butik med nem og gratis parkering kun ca 500m fra Ikea og Rosengårdcenteret tilbyder vi bla. BERNINA, PFAFF, HUSQVARNA VIKING, SINGER Bernette, Hobbylock mm. samt stort udvalg i sy-tilberhør og OTT-Lite lamper fra Jan

Visit Bernina Odense