Bestwestern reviews

Bestwestern reviews

5.9

Manglende information, æv.

Best westerns personale trækker anmeldelsen op på de to stjerner, da de har været gode at snakke med i telefonen.

Firmaet mangler til gengæld at informere købere af deres Best Weekend gavekort om at det sandelig ikke er alle dobbeltværelser det gælder til, men kun nogle udvalgte, som der åbenbart ikke er mange af. Derfor sidder vi nu med 3 gavekort som vi alligevel ikke kan bruge til noget da ferietiden ikke kan rykkes, jeg håber virkelig vi kan få det renoveret.
Jeg håber at de ændrer dette, for det forandrer da gavekortene rigtig meget.

Jeg ville gerne give flere stjerner, da mine tidligere oplevelser med hotellerne via firmaet har været gode, men det her er bare for ringe.

Solgt mere end lovet

Vi var på hotel på Best Western Des norden.

Vi havde købt opholdet igennem et specielt tilbud Fleggård havde.

Vi havde så tilkøbt os en "suite" hvor der stod at der skulle være en pejs. Der var så ikke nogen pejs, og der var ikke mulighed for at få et værelse uden pejs så vi slap for at give de 200 ekstra for noget som vi ikke fik. Og der var heller ikke mulighed for et afslag i prisen.
Alt dette var på trods af, vi spurgte pænt om de ikke kunne gøre noget.

Anders

service

Har de sidste 12 mdr. brugt best western 7 gange i dels danmark spanien italien og usa, og altid blevet mødt af proff personale fået fine værlser til prisen. gratis internet og sund morgenmad.. så rigtig godt tilfreds

Is Bestwestern your company?

Hotel Eyde Best Western Details

Best Western Denmark Hotels, Special Hotel Offers, Summer Packages, Family Breaks, Special Gifts Cards, Leisure Packages, Accommodation, Great Value Rates, Birthday Rates

Visit Bestwestern

We live here: Torvet 1