Bet365 reviews

Bet365 reviews

Very low
2.3

Afslut væddemål, og så alligevel ikke...

Afslut væddemål lever ikke spor op til forventningen, da man ikke får lov at afslutte sit væddemål hvis man er på vej til at tabe når først en kamp er slut. Så får man beskeden: "Væddemålet kan desværre ikke afsluttes"...
Jeg havde en kupon med 8 kampe, hvor 7 var gået hjem. Den sidste kamp var jeg på vej til at tabe på, med 15 min igen af en fodboldkamp. Jeg skyndte mig at sige afslut væddemål for at få de penge jeg nu kunne, men den ville ikke gå med til det. Først da den var faldet til over halvdelen af beløbet, gav den mig lov. Jo, ganske vist var det rart, at jeg i det mindste fik lidt tilbage, men det var stadig ikke fair når nu funktionen at 'afslutte væddemål', er noget de har lavet til os kunder som en ekstra fordel og sikring.
Jeg føler mig vanvittigt snydt!

Løgnagtige, magtliderlige, pengegnakser!!!

Hej alle.
Jeg vil ikke råde nogle som helst til at oprette en bruger hos BET365, jeg spillede på et væddemål her forleden til 5.50 igen, da den gik hjem blev det pludselig korrigeret til meget lavere altså kun 1,020, som de åbenbart har mulighed for. Derfor føler jeg mig selv usikker på om man overhovedet nogensinde vil have mulighed for at vinde nogle penge uden der pludselig opstår en "fejl" IFØLGE DEM. Derfor råder jeg jer alle til aldrig at oprette en bruger derinde, da deres fejl gå ud over kunderne og ikke dem selv!!!
Derudover begrænser de folk efter kort tid, kortsagt en alt for overvurderet bettingside.
HOLD JER VÆK!!!!!!

De gider ikke udbetale dine penge uden du bliver udspurgt i hoved og røv.

De begrænser dig hvis du taber penge. Dette synes jeg er dybt ulovligt og noget være fis. Ovenikøbet gør de det ufattelig svært at udbetale sine penge, da de bl.a. gør dette umuligt mens indbetalingsbonusen stadig er inde på kontoen. Denne bonusen kan dog først udbetales når du har spillet pengene igennem 3 gange. Dette er dog yderst besværligt når de begrænser en på 6 kr per bet fordi de har ondt bag i af at have tabt penge.

Grov bondefangeri og stor mistillid hertil.

Begrænset efter 2 dage :O

Har aldrig gjort så meget i det odds. Kender nogen som har både vundet og tabt meget på bet365 på både fodbold, tennis og basket. Vinder så på 4 ud af 6 bets på de to første dage, hvorefter jeg bliver begrænset.. Hvad fanden sker der? :S Undskyld fordi jeg ikke tabte alle mine penge de første dage, men kunne man da få lidt tid til at tabe dem... ffs :S

Grådigt, fejlinformerende og bondefanger-agtigt firma!!

Utrolig dårlig kundeservice. Jeg sidder i en chat med dem nu på 2. time, og har stadig ikke fået den hjælp jeg skal have. Det jeg skal have er min bonus på 200 kr. Den kan jeg ikke få med mindre jeg nu indbetaler FLERE penge.

De er ikke til at snakke med
HOLD JER VÆK!!!!!!!!!!!!!

ingen problemer

Jeg har aldrig haft problemer derinde. Har vundet 21.000 derinde udbetalte dem og to dage efter var de på min konto. D 31/3-2014 vandt jeg 15.500 og de er lige nu kl 02:11 onsdsag den 2/4-2014 kommet ind på min konto.

Alt funger som det skal og klart den bedste site for mit vedkommende.

Okay, så længe du taber!

Hvad hjælper det at Bet365 har et kæmpe program og generelt gode odds, når ens konto bliver begrænset til et urimeligt lavt beløb efter én dags betting. Jeg har et hav af bekendte, som er blevet udsat for samme behandling. Hvis det er fordi de taber penge på nogle bestemte typer odds, så er det fordi de har vurderet kampene forkert og sat det forkerte odds. Det kan da umuligt være os som kunder, der skal bøde for det?

Det viser bare at Bet365 er et lusket firma, der kun vil have ludomaner og folk de kan malke for penge som kunder. Ved de her begrænsningerne, som jeg kan se at der er mange af, viser Bet365 sit sande ansigt. Et firma der kun er interesseret i at udnytte sine kunder for penge. Dem der rent faktisk har forstand på odds er ikke velkomne.

Utrolig dårlig kundeservice

Jeg har givet dem en stjerne, og det er endda en stjerne for meget..

Jeg har nu ventet på et opkald i en mdr ( Ja jeg mener en mdr )... Jeg får af vide at før jeg kan bruge min bruger igen, så skal jeg ringe til deres kundeservice, det gør jeg så, og får af vide at de ringer samme dag den første gang jeg ringer ind.. Nu en måned senere og 10 opkald senere er der stadig ikke sket en SKID... Jeg har forståelse for at de kan have travlt, og der kan gå et par dage... men en måned, den tror jeg sgu ikke på.. Men man skal åbenbart have masser af tålmodighed hvis man skal bruge bet365.. mon de er "ligeså" hurtige til alt andet.. Evt om at udbetale en gevinst hvis man skulle være så heldig at vinde...

Fantastisk udbud og odds, forfærdelig service.

Jeg synes uden tvivl at Bet365, er den bedste online bookmaker, de har det største udbud, og ofte de højeste odds. Det nye tiltag, med at man kan cash-out, er jeg også rigtig stor fan af.
Men jeg får rigtig mange sure opstød så snart, deres kundeservice træder i kræft.
Jeg havde valgt at selvudelukke mig selv i perioden 5/2-5/3 (nej, jeg har ikke spille problemer) Da det så bliver den. 5/3 ringer jeg til dem, og siger jeg gerne vil have min konto åbnet igen. Ondag d. 5/3 fortæller, de at de endnu ikke har modtaget bekræftelsen på at min selvudelukkelse er udløbet, men at jeg vil høre fra dem inden for 24 timer (fred være med det tænker jeg). Lørdag d. 8/3, jeg ringer nu igen, da jeg stadig intet har hørt fra dem, altså næsten 72 timer senere, og jeg får præcis den samme l*rte besked, med at de ikke har modtaget bla bla bla, og vil kontakte mig inden 24 timer(nu bliver jeg en anelse irriteret, men ok.) Mandag 10/3, jeg ringer nu for 3 gang, da jeg endnu ikke har hørt noget, og får den samme latterlige smøre smidt i hovedet....
Onsdag 12/3 ringer de så ENDELIG, og som den af den normale procedure, har jeg så 24 timers betænktningstid, så jeg skal ringe igen torsdag.
Torsdag kl. 15.30 ca. ringer jeg, for at bekræfte genåbningen, har siger deres kundeservice, at jeg igår ringede 15.41, og derfor kan de endnu ikke noget gøre, og beder mig ringe igen efter kl. 16.00... okay okay!
kl. 17.00 ringer jeg så, som de har bedt om, og får nu smidt i hovedet, at de ikke har modtaget nogen bekræftigelse, og at de ikke kan sige hvornår den vil være hos dem, jeg spørger om jeg kan snakke med en højere i hierakiet, da jeg ikke synes det kan passe, at man behandler sine kunder på den måde, men det er ikke en mulighed siger de.
Jeg skriver så til deres livechat, og forslår, at de kontakter mig, så jeg er fri for at bruge flere unødvendige minutter på opkald.... dette er kun MÅSKE en mulighed..

WAUW EN DÅRLIGE SERVICE
5/5 stjerner for hjemmeside, layout, odds osv.
-10 på en skala fra 1-10 for deres forfærdelige kundeservice!

Bondefangeri

Ja. Bet365 har et kæmpe udbud, og fedt layout osv. Problemet er bare, at så snart man begynder at VINDE penge så bliver man begrænset. Det er noget værre svineri, og jeg er glad for at der er kommet flere konkurrenter (www.bet25.dk ser ud til at kunne følge lidt med i forbindelse med udbuddet)

Nej nej, og atter NEJ!

Jeg har nu brugt 3 dage på at få mine gevinster, men min "Bank" har afvist indbetalingen.

Jeg talte med min Bank, og de havde IKKE afvist noget..
Jeg vender tilbage hvis jeg ikke får pengene om 2-5 dage..

A series of bad reviews without a single good review seems fishy to me.

All the reviews of bet365 found here on Trust Pilot are negative reviews of this brand. I don't know much about them other then what I've read online. As I haven't played with them I can't really be the best judge on experience, however everything I know about them is that they're a rock solid gambling company with a solid reputation with players. I've read player reviews on a few gambling portals out there and have found good stuff about them.

Why u tak my munay?

why you guys always tak my mooney

ENDNU EN DER ER BLEVET SNYDT

Halvleg/Fuldtidsspillet på håndbold hos BET365, bliver kaldt dobbelt resultat, altså dobbeltresultat er ikke dobbeltchance hvilket ville være det naturlige. De er ikke til at rokke ved, selvom deres argumenter udelukkende omhandler logisk tænkning, bør man som virksomhed forholde sig til virkeligheden, dette er ikke tilfældet hos dette spilselskab. De er udenfor rækkevidde på dette punkt og derfor vil jeg ikke anbefale at spille hos dem.
Har før spillet hos andre, men valgte BET365, fordi de har mange muligheder. Men kundeservicen hos BET365 og deres agenda er at er der et tvivlspørgsmål så er det kunden der er uopmærksom. Når de så søger en diplomatisk løsning og jeg vælger at bøje mig fra mit oprindelige krav så får jeg at vide at de kan annullere min kupon som det eneste. HVORFOR SÅ OVERHOVEDET SPØRGE MIG????
Det er firmaerne der sætter rammerne og hvis de ikke er klare nok, så må de stå til ansvar for det, på samme måde som man gør ude i den virkelige verden, sådan er det ikke her.
Efter over 1 times diskussion med deres chat og forsøg på at kontakte dem uden overhovedet at kunne ringe op til dem og forespørgelser om de vil kontakte mig, hvor jeg ikke fik et svar tiltrods for at jeg forhørte mig 5 gange, fik jeg mit indskud på kuponen tilbage.
Brug pengene på nogen der er troværdige, fremfor denne side som åbenbart ingen fejl kan lave!

Loving the option to Cash out inPlay!

Never again will you get the famous 'squeaky bum time' experienced by Sir Alex when you bet on ManCity winning 4-0 and they score all 4 before 60minutes.

30minutes is a long time, and bet365 saves the sweating, the crying and the dangerous consumption of biscuits and beer as you watch the time go by..they offer the option to sell your bet midway through

Brilliant!

I can now walk away with a percentage of the winnings without experiencing the longest 30minutes of my life.

For that, I give you 5* 365!

Utilstrækkelig kundesupport!

Bet365 udviser generelt elendig kundesupport. Har smidt penge på en masse engelske kampe i weekenden, som dog var udsat. Mine penge bør returneres når kampe ikke spilles! Dette er ikke tilfældet og jeg kontaktede derfor Bet365 mange gange, men har endnu ikke fået svar eller mine penge tilbage!

Find et andet sted og odds.

Find et andet sted at oddse/spille.

Værre support skal man lede længe efter. Arrogante mennesker der ikke formår at hjælpe / forstå ens problem.

Havde vundet på 3 af mine kampe til odds 12,34 - Men fordi den ene af kampene blev rykket en enkelt dag blev en af mine kampe "ugyldig" og reducerede mit overskud kraftigt..

Urimelig behandling som stjerne viser

Jeg er blevet snydt!

Kunne ikke få mine penge, som jeg havde vundet! istedet fik jeg en slags bonus... Det er mig også fint...MEN kunne så kun bruge den bonus til at spille for? WTF..

Jeg bruger ikke Bet565 mere!

Snydt for penge

Desværre er Bet365 det bedste site at oddse på, for de snyder og har ingen kundeservice. Jeg kunne sige en del positive ting, men dem vil jeg undlade, og kun påpeget, at det er grunden til, at de er kommet op på 2 stjerner..

For et halvt års tid siden oddsede jeg på flere livekampe, men efter kampene fik jeg at vide, at jeg havde fået for gode odds, og jeg derfor vandt omkring 100 kroner i stedet for 2000. Jeg kan godt se, at de kan lave fejl, men hvordan det bliver mit problem er mig en gåde. Desuden står der i de mails de sender ud omkring sådanne ting, at mailen er personlig og ikke må fremvises eller videresendes til andre, hvorfor man vel reelt set ikke må gå til pressen. De skylder mig penge, og selvom det er et "mindre beløb", så er det princippet. Det svarer til, at jeg efter jeg har tabt et væddemål derinde, skriver en mail til dem og siger.. "Neeej jeg ville ikke oddse 200 kroner, det skulle bare have været en femmer."

Men ud over når de snyder, er det et godt site. Overskueligt og med mange kampe.

Great until you start winning

Of course they are a bookmaker and want you to loose. I havent had any troubles though.

Is Bet365 your company?

Bet365 Details

Et af verdens førende online bettingselskaber. Den mest omfattende Liveodds-tjeneste. 1.000 kr Startbonus til nye kunder. Spil på ATP Paris Masters Series i tennis. Se direkte sport. Hvert år sender vi over 5.000 live events til din pc. Placer væddemål på Sport og spil Casino, Poker og Games uden download.

Visit Bet365

Bet365 is ranked 19 out of 19 in the category