Bet365 reviewed by

Prøver på at snyde ! De har ikke styr på nogen kampe hvis de mister forbindelsen til kampen!

Jeg har spillet på Serbien - Ungarn i håndbold at Ungarn vil score det 39 mål i kampen. Jeg sidder og følger med i kampen så forsvinder kampen fra siden og der er kun 20min tilbage til slut på kampen. Jeg skriver med det samme til deres LiveChat der får jeg af vide at de prøver at oprette forbindelsen til kampen og at jeg skal bare vente de gør hvad de kan, jeg tænker fint så venter jeg. men den forbindelse til kampen kom aldrig. Der efter kiggede jeg på mobilen men der stod kun ikke afgjort først en time efter kampen var slut kom det at jeg havde tabt. men det kunne jeg ikke forstår fordi min ven havde spillet på det samme bare på en anden bookmaker så skriver jeg til dem igen for at høre hvordan kan det være men de siger bare at det kan de ikke bruge til noget fordi det skal være på skrift. så skriver jeg til Unibet og Betsafe om de kan give mig det på skrift hvem der scorede det 39 mål i kampen, Betsafe ville hjælpe men de havde ikke tilbudt den kamp men det havde Unibet og de skriver at Ungarn havde scoret det mål som så modsiger det Bet365 siger! Jeg skrev til Bet365 over e-mail hvor det svar tilbage at de nok skal kigge på det med deres Vædemålsafdeling som sender en email tilbage og giver mig ret i af at det 39 mål blev scoret af Ungarn, det er altså deres egen Vædemålsafdeling som giver mig ret! jeg logger derefter ind på min bruger hos dem og jeg kan se at der stadig står TABT!! så jeg skriver igen til dem og de undskylder mange gange at de har sendt forkert info til mig og at det var forkert det som de skrev! Jeg bliver utrolig sur og spørger hvad skal jeg gøre for at overbevise jer om at det 39 mål blev scoret af Ungarn, så siger de at de skal have noget direkte information fra den pågældende Håndbold klub. så tænker jeg puuha hvordan skal jeg kunne får den information fordi jeg var så sikker i min sag! jeg søger tilfældigt på den håndbold kamp på nettet og finder først næste dag at en har lagt hele kampen på Youtube, jeg spoler lidt frem til det 37 mål i kampen og venter på at se hvem score det 39 mål. der var lidt frem og tilbage spil men det var UNGARN som scorede det 39 mål. jeg sender linket over e-mail til dem og de siger de kigger på sagen, hvor de til sidst vender tilbage og Undskylder mange gange og takker meget for mit samarbejde og at mit væddemål bliver afgjort som vinder! så jeg fik mine 4000kr tilbage og den gevinst jeg skulle får. Men det kunne roligt går galt!!

De skrev sådan her: -->

Tak for din e-mail.

Kan du indsende et direkte link til en pålidelig kilde der støtter op om din påstand. Så vil vi sende dette til vores væddemålsafdeling og bede dem se på det.

Hvis du har brug for yderligere assistance i denne eller andre henseender, vil vores kundeservice med glæde hjælpe dig. Vi er til rådighed 24 timer i døgnet på vores gratis telefonnummer +800 12 365 365 eller på telefonnummer +44 1782 684651. Alternativt kan du sende os en e-mail på support-dan@customerservices365.com eller kontakte os via Live Chat.

Christina H
bet365

De skrev også-->
Tak for din e-mail.

Jeg har forhørt mig med vores væddemålsafdeling igen, som meddeler at vi oprindeligt skrev Ungarn fik det 39. mål, men at dette var en fejl og at det 39. mål var scoret af Serbien. Vores live odds konsol viste dog fejlagtig information. Bemærk venligst at vores live odds konsol blot er en guide line og at vi ikke tager ansvar for nogle fejl der måtte fremstå på denne. Dette skriver vi på live odds siden under alle de tilbudte odds.

Jeg beklager mange gange fejlen samt den forrige email til dig der fremstår som du skulle have vundet væddemålet.

Thomas F
bet365

De skrev også-->

Angående dit væddemål.

Væddemålet er afgjort korrekt:
14/07/2012 18:50:32
50' - 39th Goal - Hungary

Tak for din forståelse.
Majbritt found this review useful