Bet365 reviews

Bet365 reviews

Very low
2.3

SNYD OG BEDRAG

Som mange siger får man limit når man vinder, men udover det, når man så samtidig prøver at gennemspille den bonus man har fået som skal spilles igennem for 6000, så bliver det lige pludselig umuligt at få gjort det når man kun kan satse 5-15 kr pr gang!!
så det man har optjent at bonussen er lige pludselig ugyldigt da du ikke kan få dine penge ud før du har spillet den helt igennem.

Dette firma snyder og bedrager så meget de kan. Håber snart der kommer masser af medieomtale så det kan stoppes

Joke!!!

har ikke selv været ude for det 99% skriver omkring begrænsninger, men ville da lige have mig en snak med en servicearbejder omkring det.
jeg spørger ham omkring hvad 99% af indlæggende her inde fra går ud på og hvis jeg vandt om jeg så også ville få sat begrænsninger på, han svare begrænsninger er noget alle deres tradere sætter.
jeg spørger så om det er en måndlig begrænsning, han svare begrænsningerne er forskellige fra trader til trader.
ikke om jeg fatter en dyt af hvad han mener, men kan da tænke mig til at begrænsningerne omfatter ens gevinster man spiller for og det er jo latterligt, hvis der skal være begrænsninger på så skal det være hvor meget man kan sætte ind fra sin konto.

Begrænset uden grundlag

Overordnet set, har jeg underskud på Bet365.com, men havde et heldigt streak, vandt ikke mere end nogle få tusinde kroner - to dage senere, kunne der ikke spilles mere end mellem 1 og 17 kr. pr. væddemål.

Har forsøgt at tale med deres support omkring det, men får ikke andet end automatiserede svar, uden reelle grundlag.

Jeg har svært ved at forstå, at det overhovedet er lovligt, at begrænse spillere på den måde - ville ønske nogen gik til forbrugerombudsmanden med denne sag - det minder mest af alt om chikane.

Ynkeligt betting site, hold jer fra det.

boycot bet365

...der er mange meget bedre alternativer - især Danske Spil A/S, som også støtter kulturen i Danmark.
Er der iøvrigt nogen (og ikke en ansat el. anden muldvarp), som problemfrit har fået penge ud af firmaet. Jeg kan ikke engang få mine egne penge (mit oprindelige indskud) retur uden at jeg skal indsende kopi/billede af sygesikringsbevis. Ligegyldigt? Nej da. Hvem sender man til og er det en sikker forbindelse? Jeg har indtil nu kun oplevet ren chikane fra dette useriøse firma.

Uetisk og grotesk

Er det virkelig tilladt når man har spille licens i Danmark, at "udelukke" spillere som vinder ved at sænke limits??? Det virker helt grotesk.

Aldrig spil på bet365

Ligeså snart man begynder at vinde penge hos jer, så sætter i begrænsninger på ens spil. Føj hvor er det usselt.
Men når vi taber "store" penge, så er det helt fint med jer. Det er så uprofessionelt.
I får en halv stjerne fordi i har et bredt udvalg.

Sætter limits på spillere som vinder for meget.

Jeg har oplevet at bet365 sætter limits på spillere som ganske enkelt vinder på ærlig vis via viden. Det er ikke acceptabelt at man som bettingsite straffer spillere fordi de har succes, mens de glædeligt tager de samme spilleres penge når de taber!

Elendig

De sætter limits på, ringe!!!

Begrænsning på betting-indsats

Hej Bet365,

Mig, og øjensynligt mange andre i samme situation, er ret så irriterede over få begrænsning på vores spilleindsats "bare fordi at vi slår jer". Det er irriterende at jeg system fungerer således, at det faktisk er UMULIGT at vinde over jer på længere sigt, da man så bare bliver begrænset på en noget så grov vis (25-100kr indsats på spil). Og når man så prøver at ringe ind, for at få den reelle grund at vide, så får man den simple besked at: "Jamen, det er noget vores management har gjort - du kan skrive en mail til dem, og så vil du få et endegyldigt svar", eller: "Jamen, det er noget vores bookmakere har gjort, du kan skrive en mail og få et endegyldigt svar" - et svar man desuden ikke kan bruge til en dyt, da man blot får at vide at "Det beløb der tilbydes en kunde, afhænger af den pågældende begivenhed, og vores oddssætteres vurdering af den pågældende kunde". Og spørger man ind til omkring hvem disse "bookmakere" er, og om det er nogle inde fra Bet365, får man det simple og irrelevante svar: "Jamen, det er bare vores bookmakere der har gjort det, andet ved jeg ikke". - håbløst.

Håbløst!

fungere optimalt

fungere optimalt, men som ny bruger er det en meget uoverskuelig side, farverne på sitemappet gør det irriterende.

noget helt andet er deres omlæg i færdig gjorte odds, som pludseligt kan gå i nul, eller ændres til et lavere odds til sågar "højrer" hvilket aldrig er sket med positiv virkning for mig.

ellers er siden super fin.

Dårlig

uprofessionelt og og pengegrisk betting site..

Begrænsede indsatser og UMULIGE bonusordninger

Efter tre dage på bet365 fik jeg begrænsninger på mine indsatser, så jeg højst kan spille 20 kr. pr. kamp eller kupon jeg laver. På førstedagen tabte jeg 500 kr. men da jeg var nu havde jeg fået 500 kr. ekstra at spille for af bet365. Med dem kom jeg op at vinde 1600 kr, og så fik jeg ellers pålagt begrænsning. Jeg kan ydermere ikke trække nogen penge ud fra min konto, fordi bonussen ikke er gennemspillet det antal gange, som der står i betingelserne (mener det er 3).. Med denne begrænsning har de nærmest umuliggjort, at jeg får nogle af de penge, som jeg ellers på ærlig og heldig vis har vundet. Jeg har ikke kunne få nogen begrundelse på hvorfor de har sat begrænsning på mig. Til sidst fik jeg en medarbejder til at indsende at der skulle laves en revurdering af min konto. Han sagde jeg kunne forvente svar indenfor to dage, der er nu gået 5, og jeg venter stadig i spænding.

Lukker folk ned uden grund.

Jeg vandt 5000kr på halvanden uge.
Hvorefter jeg fik et spil maks på 14kr. Hvilket jeg absolut ikke kunne se en pointe med.

Glad når man taber, Sætter spilmax når man vinder

Et pengegrisk firma, der sætter kundesupport i bagerste række. Da jeg vandt var de mer en glade for at tage mine penge, men da jeg begyndte at vinde på mine odds, var de hurtige til at sætte spilmax på min konto, så jeg kun kunne spille for 30 kr per kupon. Det skal lige pointeres at det højeste beløb jeg prøvede at vinde var 900 kr....
Da jeg så skrev til dem for at høre hvad der var sket, fik jeg bare det samme svar fra en robot igen og igen.
Under al kritik

Elendigt!!

Jeg har brugt Bet365 over flere gange, og jeg har faktisk tidligere aldrig rigtigt vundet det store. Det fik jeg så ændret på for et par uger siden, da en kollega præsenterede mig for en side på Facebook, hvor man kunne få spilletips. Forleden kom overraskelsen. Nu har jeg fået et "spilmaks". Jeg vinder åbenbart for meget. Eller, for at bruge deres egne ord: "Er det ikke profitabelt for Bet365, når jeg better på lige fod med andre spillere."

Hold nu kæft, hvor er det amatør-agtigt. Det er jo muligvis så jeres odds-sættere eller tradere, eller hvad de nu kaldes, der ikke er dygtige nok.

Verdens største bettingside!? - Ja, tillykke med det, I har samtidig også prisen for "Verdens mest elendige service".. Mage til uduelige folk, der sidder derinde, skal man lede længe efter! - Ingen kan svare på noget som helst eller tage stilling til noget!

Elendigt, Bet365, ELENDIGT!!

Dobbeltmoralsk bondefangeri!

Jeg er en amatør-hygge spiller, der ikke spiller for overskud, men kun for sjov. Efter jeg begyndte at vinde en smule penge (vi snakker ikke mere end 3-4.000) satte bet365 betmaks på mine spil, og jeg måtte kun smide omkring 15-30 kr. hver gang. Hvor latterligt er det lige?
Ludomaner må gerne spille sig fra hus og hjem på bet365, men så snart de taber hvad der svarer til deres daglige omkostninger til kaffe, bliver den ene amatørspiller efter den anden begrænset. Jeg er stoppet på bet365, og vil IKKE anbefale andre til at begynde der. Elendigt dobbeltmoralsk selskab!

Ikke en side for vindere!!

Jeg har nu været medlem en årrække og har som mange andre nok set pengene gå op og ned på sin konto. Men for det meste er det endt med der skulle fyldes på igen.

Når man så for en gangs skyld vinder lidt penge i løbet af 1-2 uger, så blir man sku begrænset. Begrænset på hvor meget man ka spille for. 9,13,14,20 kr på et spil er satme ringe, hvilket har fået mig til at trække mine penge ud og finde et andet selvskab.

Useriøst!

Jeg har haft min Bet365 konto i mange år, og spillet mere eller mindre i perioder. Tabt lidt og vundet lidt.. Men efter noget tid hvor jeg har en god stime på et par dage så er der lige pludselig spilmaks på min konto og jeg kan ikke sætte de beløb som jeg gerne vil.

Fx kan jeg sætte 7,5 kr som max osv.. Det gælder på både tennis, fodbold osv. Jeg har skrevet en mail til BET365 og fået et svar om at det var det marked de kunne tilbyde mig efter gennemgang af min konto.

Jeg syntes det virker som om at hvis man vinder penge så giver de bare en et limit på! Men omvendt må du gerne tabe store summer.

Jeg har måske tabte 2-3.000 kr derinde inden for de sidste par år.. Og vundet ca 2-3.000 kr indenfor de sidste par uger.. Og så kom der spilmaks på! Det er latterligt, og useriøst, og det har jeg ikke oplevet nogle andre steder. Derfor anbefaler jeg at i bruger andre sider som fx Danske Spil, Tipicio, Unibet, Betfair osv..

Pas på du ikke vinder for meget!

Hvis du vinder mere end hvad de lige synes er rimeligt, så bliver får du limits på, dvs. at de begrænser dig i forhold til hvor meget du kan vinde/spille for. Jeg har fået limits på, således at jeg fx max kan spille 20 kr. på en cupon til odds 1.8, og jeg har endda kun 3000 i overskud på siden!

lavt

De begrænser ens odds ligeså snart du vinder lidt penge eller oddser meget, er selv blevet begrænset til 7 kroner pr bet.

Is Bet365 your company?

Bet365 Details

Et af verdens førende online bettingselskaber. Den mest omfattende Liveodds-tjeneste. 1.000 kr Startbonus til nye kunder. Spil på ATP Paris Masters Series i tennis. Se direkte sport. Hvert år sender vi over 5.000 live events til din pc. Placer væddemål på Sport og spil Casino, Poker og Games uden download.

Visit Bet365

Bet365 is ranked 19 out of 19 in the category