Betafon reviews

Betafon reviews

5.0

Dårlig leveringstid..

Fin pris, men leveringstiden var alt for lang!

Tak for en hurtig handel

Ville bare sige tak for handlen. Det gik som smurt i olie. Fik varen inden for 3 dage.

Ringe respons

Jeg har i november måned bestilt via www.betafon.dk og modtager samme dag en købsbekræftelse, men har endnu ikke (2 uger efter) kunne fået præciseret nærmere, hvornår jeg kan vente at modtage varen.

Jeg har forsøgt med både SMS og email, men man skal tilsyneladende ikke vente svar hverken samme dag, næste dag eller samme uge...

Jeg er havnet herinde, fordi jeg frygtede mine penge var gået tabt - og derfor måtte igang med at Google virksomheden. - Jeg kan se på andre anmeldeser at varerne ikke fejler noget, men at servicen er ringe.

Jeg har benyttet mig af deres mulighed for at man kan tjekke ordrens status, men den har ikke skiftet status i et par uger nu.

Alt i alt 1 stjerne herfra, da der stort set ingen kommunikation er fra sælger og muligheden for selv at checke op på hvordan tingene går er nyttesløst.

Skod butik er glad at de er lukket. ( de ville ikke høre )

Jeg hade været kunde hos dem i par år service var ok ikke det vilde
ders priser er over priser

jeg købet en pc til 47.000kr som skulle være en af de første pc's med 3way SLI
den service jeg fik var total skod. ikke nok med det . jeg bruget 8000kr i taxi for at få den til butiken og de kunne ikke finde ud af hvad problemet var, da den blev med at fryse, jeg fik nogle af mine penge tilbage, ikke nok med det, da apple kom til denmark sagde jeg til dem. hey hop med på den og sælg apple , de sagde neej neej neej det skal vi ikke har, det vil folk ikke købe .. 80% af salg af computers i fona er mac's ... jeg sagde det til dem, men de ville ikke høre-- go's around comes around.. loool

skod butik

Dårlig kommunikation

Jeg bestilte et spil ved Betafon, da de var billigst. Dog måtte jeg selv følge op på bestillingen en uge efter ordredatoen - vel at mærke for at få at vide, at varen var udgået.

Så der handler jeg næppe igen.

anelse langsom levering, levering til forkert adresse

Spil bestilt 14/6 13:38. 17/6 ringer jeg og spørger hvor mit spil er blevet af. jeg får at vide at varen er afsendt 16/6 . Da jeg spørger ind til hvortil varen er sendt, får jeg at vide at varen ved en fejl er blevet sendt til faktureringsadressen, ikke leveringsadressen. I mit tilfælde betyder det at varen bliver leveret til min hjemmeadresse, mens jeg selv er på ferie.

Den efterfølgende samtale med Betafon er en smule forivrende. Jeg får ikke rigtigt indtryk af at medarbejderen er fokuseret på at finde en løsning. Medarbejderen gør f.eks opmærksom på at varen var en billig vare. Det bliver dog nævnt at jeg kan returnere varen ved næst kommende lejlighed, og få pengene retur, hvilket jo er fint nok. Det bliver imidlertid ikke klart udtrykt om den mulighed også vil være tilstede efter mere end 14 dage efter leveringstidspunktet.

Betafon lokker kunder ind i butikken - og hæver så prisen!

Jeg kunne se på hjemmesiden, at en vare var en krone billigere hos Betafon end hos konkurrenterne, og at de havde en fysisk butik i København (modsat konkurrenterne), hvor man kunne købe den.
Derfor tog jeg ind i butikken, for at spare penge og tid.
I butikken hævede de dog lige prisen på varen med 20%, og sagde at det var en fejl inde på hjemmesiden, som ville blive rettet af sælgeren straks.
Hjemme igen, kan jeg efter en rum tid se, at det ikke er blevet rettet på hjemmesiden. Betafon lokker, ved at sætte lave priser på deres hjemmeside, som lige netop er billigere end hos konkurrenterne inde på edbpriser, men som så ikke holder når man møder op i den fysiske butik.
Vil ikke overveje at handle her nogensinde igen.

Elendig oplevelse

Jeg bestilte WoW Cataclysm hos Betafon, der ifølge dem var på lager, og jeg kunne forvente at have min ordre indenfor 2-4 dage.

Da der er gået en uge, skriver jeg og spørger hvor mit spil bliver af. 2 dage efter får jeg som svar tilsendt en mail, hvis eneste indhold er "Er sendt til:_ som brevpakke-" (og så min adresse). Meget personlig betjening må man sige - jeg blev helt i tvivl om jeg kommunikerede med en robot...

Jeg svarer så tilbage at det da kan være meget muligt, men det ikke ændrer på at jeg ikke har modtaget ordren. Den mail er der ingen respons på, og jeg vælger så at vente og se hvor længe der går, da jeg har set andre anmeldelser af Betafon, som også indikerer lang leveringstid.

I dag, 3 uger efter jeg afgav min bestilling, lå mit spil så endelig i min postkasse.

Kan kun fraråde at handle hos Betafon efter min oplevelse....

Superp!

Ledte efter et joystick(Saitek Cyborg X).

Betafon var den eneste som som solgte det, som også havde det på lager.
Fik det med posten dagen efter jeg bestilte det.

Lækkert.

Kompetent

Jeg bliver hver gang mødt af positive vidende mennesker der sætter en ære i at levere førsteklasses service og gerne deler deres viden med kunderne. Mvh. Claus

De har det hele til en ok pris

de er gode til at skaffe spil hjem som er svære at finde andre steder

Konge.

Jeg bestilte et spil. Jeg betalte og fik det dagen efter. Super hurtigt og god service.
Men da jeg modtog spillet var det forkerte, jeg blev så sur og ringede med det samme. Jeg tror desværre jeg gav medarbejderen et hjerteslag hvilket jeg er meget ked af. Men dagen efter fik jeg det rigtige spil og en svarkurvet med portoen betalt (Naturligvis.)

Igen, undskyld for at gå amok på jeres medarbejder ;)

Radioamatørvenlig betjening

Jeg købte en radioamatørantenne til altanen, men fik købt nr- for stor.
Henvendte mig, og fik straks byttet til den rigtige med penge retur.
God venledning og stik og muligheder for antenner.
Har som radioamatør handlet i mange år i Betafon, og købt amatørradioer i mrk. yeasu og en IC. Altid tilfreds og en rigtig god vejledning
OZ6EP

Utrolig langsom levering

Utrolig lang leveringstid, over en uge på en lagervarer! Utrolig dårlig information omkring produkter og når der handles, ja du får faktisk kun en købs bekræftelse og ikke andet - Så du aner ikke hvornår det bliver afsendt og hvorfra, for du skal ikke fortælle mig det bliver sendt fra Danmark når der kan gå en uge?

Siden ligner også noget jeg baksede sammen i Frontpage 2000 til min IT prøve i folkeskolen, så der score de hellere ikke mange point.

De er også dyrere end gennemsnits bjørnen, til hvad nytte? De penge går da åbenlyst ikke til servicering eller forbedringer.

Find jer et andet sted at handle, med mindre i vil betale overprise og vente 3 gange så lang tid ...

Altid god og hurtig service hos betafon

Kan kun anbefale betafon har handel der i mange år ... Ja de er ikke de billigst på marked pris er ikke alt for vi ved alle at service koster så den lille forskel i pris er det give godt ud for at få service da de ved hvad de laver og ydre en rigtig god faglig service, hurtig, hjælpsom er de altid, er der noget de ikke har finder de ud af om det er noget som de kan hjælpe med eller skulle man have et problem er de der også hurtig med hjælp og en løsning

Manglefuld service og langsom levering

Varen kom efter 2-3 dage.
Man kunne dog godt ønske lidt status på hvor langt varen var i ekspeditionen samt en mail når varen blev sendt. Dette kom dog ikke.
De svarede desuden heller ikke på min mailhenvendelse vedr. ordren.

Jeg har ved efterfølgende potetentielle handler skulle vide noget om en vare. Efter i alt 2 henvendelser, sendt til 2 forskellige mailadresser, har jeg i skrivende stund, stadig ikke fået et svar. Og det er ved at være en uge siden nu. Og med min erfaring på, at de aldrig vender tilbage på deres mailhenvendelser, ja, så skal jeg nok heller ikke regne med at de vender tilbage til mig denne gang.

Jeg gav dem dog en chance mere til at svare og prøvede at ringe til dem. Tlf. blev taget med det samme og jeg fik svar på mit spørgsmål :-) Hvorfor skal det være så svært at besvare en mail med samme spørgsmål?

Deres hjemmeside ligner i øvrigt noget fra det forrige århundrede. Den er utrolig gammeldags og er svær at navigere rundt på. Varebeskrivelsen er tilmed utrolig mangelfuld.
Betafon.dk kan lige akkurart anbefales. Meeeen der mangler lidt for at gøre det perfekt.

har købt spil mm. hos dem en del gange, og det har fungeret uden problemer, desuden kan de skaffe de fleste andre ting hjem..

grunden til de kun for 4 stjerner er at de er rimelig dyre derovre i forhold til mange andre steder på nettet

Is Betafon your company?

www.betafon.dk Details