Betsson reviewed by

KĂžbenhavn, DK

Kan kun spille for 25 kr, alt for dårligt

Jeg oprettede min konto hos betsson 17.april 2012 - har prøvet at spille på nogle Norske kampe - Lige siden første tips har jeg ikke fået lov til at spille noget, jeg får limits mellem 25kr til 100kr på specielt Norske kampe - Forstår ikke hvorfor ... De siger at jeg har et spillemønster der gør at jeg får limits på de kampe jeg spiller.
Ved ikke rigtigt hvordan de kan give mig et spillemønster ud fra at jeg har spillet en kamp - Har prøvet at spille 5 kampe, og får simpelthen ikke lov at spille. -- Jeg har live-chattet med dem flere gange og på vist at dette er urimeligt - og at jeg ikke kan spille på de kampe jeg vil spille på.

Jeg har så spurgt nogle af dem jeg kender, der også har brugt Bettson, og de deler mine erfaringer, specielt på ligaer der ikke er top-ligaer, og hverken de eller jeg kan anbefale nogen at spille på Betsson. Min konklusion er, at man måske for lov til at spille det beløb man vil på kampe som Betsson dækker super godt, som for eksempel Premier League -- Men spiller man på Norsk 2.division, så giver de odds på det, men man får ikke lov til at spille mere end 25 kr der.

Hvis du vil spille noget andet end Premier League, Primera Division etc - så er det ikke her du skal spille.
Majbritt found this review useful