BettingExpert reviews

BettingExpert reviews

7.7

Fremragende side!

BettingExpert er en rigtig god side til at finde en masse fine spiltips. Udover det har de en masse anmeldelser af bookmakere, så hvis man er interesseret i at få en spillekonto på nettet, kan man læse anmeldelserne der, og derefter vurderer hvilken man synes er bedst.

Der bliver også skrevet en masse optakter til fodboldkampe, så hvis man vil læse lidt om en kamp, og evt. have et spil til kampen, så kan man læse om det der.

De bedste tippere bliver desuden belønnet med rigtig gode præmier. Betsafe deler præmier ud til de 10 bedste tippere hver måned. Præmiesummen er på 5000 kr., nummer 1 får 2200 kr. og så fordeles videre ned. Der er altså rigtig god mulighed for at vinde lidt ekstra penge at spillere for!

Alt i alt en super god side med en masse gode tips og analyser, optakter, anmeldelser og så har man selv mulighed for at komme med så mange tips man har lyst til! 5 stjerner herfra!!

Et godt site med massere af gratis betting information

Bettingexpert har gjort det nemmere for mig at danne mig et overblik over hvilke kampe der bliver spillet hvornår, og hvad oddsne er for de givne kampe. Dertil kan man når man får en poker kløe, få nogle tips og bonus koder til forskellige online casinoer, så man kan spille lidt ekstra for de samme penge, så jeg slipper for kun at spille mine egne penge op. :P

Det bedste er at sitet for nyligt er blevet oversat til dansk, så vi danskere også kan være med, uden at skulle behøve at oversætte.

På trods af sitet loader lidt langsomt til tider, samt at der er nogle menu punkter der virker som om de peger de forkerte steder hen, har jeg valgt at give sitet 5 stjerner alligevel, da de stadigvæk yder den gratis service de reklamerer med.

Visit BettingExpert

BettingExpert is ranked 3 out of 9 in the category