Bøgeskov Flytteforretning reviews

Bøgeskov Flytteforretning reviews

7.3

Super flytning og opbevaring

Bøgeskov får de varmeste anbefalinger herfra. Kom til tiden, effektive, hurtige og passede godt på tingene. Klart et firma vi ville bruge igen!!

Super god og hurtig flytning. :-)

Jeg skulle flytte fra Jylland til Sjælland, og måtte erkende at jeg nok ikke kunne trække på familie og venner til denne opgave, så indhentede tilbud fra forskellige steder, og Bøgeskov virkede fornuftige, hvorfor jeg kontaktede dem.
Da dagen for flytningen kom, var flyttemændene punktlige og stod der til tiden. Alle mine ting blev båret pænt og hurtigt, og da de var færdige, tilbød de mig at køre med til mit nye hjem, hvilket jo er en ret god service. ;-)
Jeg kan varmt anbefale Bøgeskov til alle, de er søde og kompetente, og får derfor 5 stjerner herfra. :-)

God service, flinke folk og effektivitet

Brugte Bøgeskov Flytteforretning ved min sidste flytning og var fuldt ud tilfreds. Det gik hurtigt og effektivt og alt var i orden. Kan kun anbefale firmaet hvis du skal flytte.

God behandling af Bøgeskov

Jeg har brugt Bøgeskov 2 gange inden for 1½ år, og begge gange har været gode oplevelser.
De kom til tiden, og var meget serviceminded.
De hjalp med at sætte de store ting på plads.
De afhentede flyttekasserne, da jeg ringede og bad om det.
Alt i alt gode oplevelser med Bøgeskov.

Fantastisk service

Jeg havde fået det billigste tilbud og regnede derfor lidt med, at det også blev en "budget" flytning. Men nej, det var virkelig høflige og effektive flyttefolk der ankom og som hurtigt fik båret flyttelæsset ned. Ved aflæsningen blev alle kasser og møbler sat som aftalt og de hjalp sågar med at få pakket de kasser og ting, jeg ikke skulle bruge med det samme, ud i et opbevaringsrum. Skal også lige nævnes at der intet blev skadet ved flytningen. Alt i alt, en god oplevelse som som jeg klart kan anbefale andre

Brug ikke Bøgeskov Flytteforretning, hvis du vil have flyttet dine ting

Jeg havde bestilt Bøgeskov Flytteforetning til at komme og hente alle mine ting en fredag kl. 17. I ordrebekræftelsen skrev de, at de ville være der mellem 17 og 18, fair nok. Da jeg 17:15 ringede til dem for at høre, hvor langt de var, fik jeg fat i tlf.-svareren på begge tlf.-numre, jeg havde til virksomheden. Det gentog sig 3-4 gange i løbet af de næste 45 minutter. Da det samme var tilfældet kl. 18:00 lagde jeg en besked på hver tlf.-svarer. Derefter ringede jeg til 3x34, der kom efter ca. 25 minutter, og vi fik flyttet mine ting. Kl. ca. 19:30 ringede Bøgeskov Flytteforretning til mig - jeg kunne kun oplyse dem om, at jeg havde fundet en anden løsning.

GLEM at bruge Bøgeskov Flyttefirma

Det er med en smule beklagelse at vi må bruge Trustpilot for at oplyse andre flyttetrængende til ABSOLUT ikke at bruge dette firma - Bøgeskov Flyttefirma.
Det startet med at de påkørte vores hus ved afhentningen, måske forde det var tidligt 06.30 og de triste flyttefolk fortalte at de var meget trætte efter en sen aften flytning dagen før, men de tog fat da de endelig hade fået bilen forbi vores hus -
Vi hade bugseret næsten alt ud under garage, men ikke de tunge ting, det er jo derfor vi vælger flyttefolk, til alt det tunge såsom sofa, solarie, spisebord -
og netop disse tunge effekter er blevet beskadet, måske forde den ene flyttemand bestemt ikke kunne sit kram,det kunne den ``professionelle`` flyttemand ikke skjule -
Jeg klager så over disse skader,også selv om der var flere af slagsen.

Og svaret overrasker os en del, svaret lyder at de ikke kan erstatte skaderne da vi jo har skrevet i tilbudet at vi hjælper til og selv har båret de fleste ting ud, det også sandt, men ikke de TUNGE ting dem tog flyttefolkende sig af og de stod stadivæk inde i huset - og blev afhentet af Bøgeskov flyttefolk inde fra huset.
vi har så forgæves prøvet at få et svar ud af Bøgeskov flyttefirma, om at vi ikke kan godtage svaret fra dem, men INTET svar -
Tænk at de ikke bare erkender at skaderne er sket,at flyttefolende hade en meget dum morgen, og bruger deres forsikring på denne sag, eller har de måske ikke nogle forsikring, kunne tyde på det -
overvejer stadigvæk at bruge nogle kontakter i medierne,så det kan blive oplyst til andre der står og skal bruge et professionet flyttefirma som Bøgeskov Flyttefirma
jo skulle være, netop derfor valge vi et navn, hvilket viste sig at være skidt for os -
Så nu har vi et spisebord med hakker i 2 hjørner og en sofa med dybe ridser i og et solarie med smadret hjørner - vil til en hver tid bruge andre end Bøgeskov Flyttefirma.
Hilsen K.D.E.
23 jan 2013
Har modtaget svar fra Bøgeskov Flyttefirma, at de vil betale gebyret så jeg kan klage igennem den offetlige klage instans - det da at tage fusen på mig, alle ved at det tager en krig at få noget igennem der -

Flytningen blev overstået

Så blev det den 25.07, vi havde bestilt flytning fra Roskilde til Boup den 09.07. Der kom 2 mand som aftalt, og vores lejlighed blev pakket ned.
Efterfølgende har jeg konstateret mindre skader på flere af vores skuffer og skabe, ikke noget jeg har valg at gå videre med. Konstaterer bare at håndteringen har været lige voldsom nok. Og at jeg vil have svært ved at kunne dokumentere at det er sket

Men der hvor kæden hopper af er en computer, da jeg skal til at slutte knægtens computer til efter flytningen er den død, vil lige nævne at det regnede en del den mandag der blev flyttet,
Det er så den 11.07 jeg når dertil at skulle slutte computeren til. Ringer til Bøgeskov, og får at vide at vi skal sende dem en mail om hvad der er ødelagt, vi sender dem så en mail med det samme. Og har så efterfølgende intet hørt.

Undrer mig at en computer dør af at blive flyttet, har haft PC'er siden 1992 og haft mit udstyr med til LAN party's, flyttet dem til naboen. Aldrig har jeg selv kunnet ødelægge en computer ved fornuftig håndtering.

Mit råd er hold jer fra firmaet, med mindre i ønsker jeres indbo ramponeret, jeres elektronik ødelagt og så efterfølgende være til grin.

Blandede oplevelser..

Vi har flyttet 2 gange med bøgeskov, begge gange gav de det mest konkurrencedygtige tilbud.
Første gang gik alt fint, de var to mand til at starte med, men der kom senere 2-3 til for at speede flytningen op. Denne flytning fortjener 5 stjerner, og lå til grund for at vi valgte samme firma, da vi skulle flytte to år senere.

Anden gang var de 3 mand. De var i gang fra 9 til 18. Vi havde købt en kasse sodavand som de også hurtigt fik drukket (ja de havde fået lov til at tage). Det vi egentlig ikke var tilfredse med ved denne flytning, var at dde ødelagde flere ting. Dee erkendte det og udfyldte ved afslutning en seddel som min kæreste skrev under på, og vi fik at vide at vi ville blive kontaktet indenfor nogle dage.

Der gik en uge uden at vi hørte noget, og jeg fandt sedlen frem for at ringe til dem. Jeg så så at der i bunden med småt, stod at vi hermed havde skrevet under på at disse ting var ødelagt før flyningen, og at Bøgeskov derfor ikke hæftede for det.

Øv hvor følte jeg mig bare røvrendt.! Ja, min kæreste kunne have læst det med småt, men det var sent og vi havde været oppe i mange timer og i gang (det er sgu hårdt at flytte), og vi havde ikke regnet med at de ville snyde os på den måde, når de selv var kommet og havde sagt det til os, hver gang de havde ødelagt noget..

HVIS jeg skulle bruge dem en anden gang, vil jeg helt klart holde bedre øje med dem, og være sikker på hvad der bliver skrevet under på..

Fantastisk flytteoplevelse

Jeg har flyttet mange gange i mit 31-årige liv, og for første gang valgte jeg Bøgeskov Flytteforretning. De var både godt konkurrerende på prisen (fik mange tilbud fra forskellige flyttefirmaer via Flyttetilbud.dk) og udførte et rigtig godt stykke arbejde. Flyttemændene, Lars og Peter, var meget venlige og passede utroligt godt på vores ting. Ingen skader på vores indbo, på trods af at mange glasting blev flyttet, inkl. akvarium, og det var fra en lejlighed med en lille indvendig træ-trappe, som nærmest er umulig at få en sofa ned af. Desuden gik flytningen hurtigt. Jeg var meget tilfreds og vil helt klart anbefale dem.

Elendig flytning, ingen forsikring, urimelig og grov behandling.

Vi oplevede god service lige indtil vi placerede vores flytteordre hos Bøgeskov. Flytningen var elendig, med mange skader på indbo og lejlighed. Der var ikke plads til vores ting i flyttebilen, så vi fik besked på at vi selv måtte flytte resten af vores ting i vores egen bil. Flere af de unge flyttefolk fik besked på at opholde sig i lastrummet på lastbilen under kørslen.

Alle efterfølgende henvendelser og forsøg på at få erstattet skaderne er blevet ignoreret. Hver gang vi kontaktede Bøgeskov lovede de at de ville vende tilbage, men hver gang var det en løgn. Man 'glemte' også at tilbagebetale depositum for flyttekasser, selv efter flere henvendelser.

Dansk Møbeltransport Forening har været indblandet i sagen, men de blev også ignoreret af Bøgeskov. Vi endte med at klage til Forbrugerklagenævnet, men de blev også afvist af Bøgeskov. Få dage før afgørelsen fra Forbrugerklagenævnet kom, blev vi pludselig kontaktet af Bøgeskov der ville indgå forlig. Vi endte med at få udbetalt den erstatning vi havde krævet, mod at vi droppede sagen i Forbrugerklagenævnet. Omkring 9 måneder efter flytningen fik vi endelig vores penge.

Man kan sikkert være heldig at få en god flytning, men får man ikke det skal man forberede sig på en lang og hård kamp for at få Bøgeskov til at holde hvad de lover. Vi vil anbefale andre i samme situation at gå direkte til Forbrugerklagenævnet.

Aftaler holdes og høflig betjening

Jeg har flyttet med Bøgeskov tre gange over de seneste fem år, alle gange med Bøgeskov. Jeg oplever altid fair priser og venlig og høflig betjening, flyttemændene er altid ved godt humør. Og så har jeg kun oplevet, at aftalerne holdes - ingen tillægspriser eller andet, altid til den aftalte pris.

Kan kun anbefale Bøgeskov.

Bøgeskov Flytteforretning A/S Details

Bøgeskov flytteforetning - din flyttepartner.

Visit Bøgeskov Flytteforretning

Write to: flyt@bft.dk