BH Froe reviews

BH Froe reviews

8.5

Kan anbefales

Stort udvalg af frø, med rigtig god spiringsrate og fornuftige priser.
Billige potter og andet tilbehør som efterhånden er umuligt at anskaffe i en almindelig butik (planteskole, bauhaus osv.)

Hurtig og personlig levering

Min oplevelse af at handle hos Bjarne har været god. Jeg fik ham anbefalet via flere forskellige chili-sites.
Man føler nærmest at følgebrevet er personligt og det er hyggeligt.

Hvis der skal gøres noget bedre er det at der sendes en mail til kunden om at varerne er på vej. (Det er så dejligt når man er en utålmodig forbruger der bare glæder sig til at få sin vare)

Perfekt og lynhurtigt

Jeg skulle bruge potter og kasser til forspiring, og Bjarne's Frø og Planter havde de bedste priser, så jeg bestilte spirekasser og 100 potter. Hjemmesiden er flot og overskuelig, og udvalget er rigtig godt og stort. Bestillingen er pærelet, og man kan sågar betale med Paypal, det er rart. Varerne blev sendt aldeles omgående, og var her dagen efter i en solid papkasse, så ingen potter var blevet mast. Det kan ellers sagtens ske ved lidt hårdhændet Post Danmark behandling. Alt i alt et fuldkommen perfekt køb, en rigtig god online butik, der handler jeg helt sikkert igen. Kan absolut anbefales, og især de, der er på udkig efter et lidt anderledes udvalg af planter, end man ellers finder hos mange online butikker, bør tjekke Bjarne's, for her er et rigtig fint udvalg.

Hurtig levering og super service

Har bestilt frø og diverse andre ting fra Bjarne i flere omgange, altid har leveringen været lynhurtig. Jeg har fået hjælp pr. e-mail til forskellige spørgsmål og ændringer af ordrer, også her har servicen været i top

Hurtig levering men vare mast

Har netop modtaget mine chillifrø. Glæder mig til min første høst og til at give Bubber baghjul :-)
Jeg havde bestilt et "minidrivhus" der desværre var mast, da emballagen nok ikke var verdens mest stabile.
Har uden held forsøgt at ringe og skrive til virksomheden vedr afklaring.

NOTE: nu har jeg opgivet at få fat i dem, så jeg nedjusterer til 2 stjerner:

Fremragende!

Har handlet der et par gange, og har altid været super glad for det. Tingene bliver leveret kanon hurtigt (seneste kom dagen efter jeg havde bestilt) og deres sortiment er fantastisk. Derudover er der vejledninger til stort set alle deres planter/frø (man skal barelige finde linket på siden)
Den eneste småfejl jeg har oplevet var en levering af en for lille flaske gødning, men ved henvendelse på kontakt-siden, hvor jeg fik svar indenfor få minutter(!), blev den rigtige vare fremsendt - de er virkelig høflige og imødekommende ved henvendelse.

Klart en side jeg vil anbefale til alle, der er på jagt efter spændende planter og frø!

Perfekt og hurtig levering.

Bestilte nogen friske chilier torsdag og havde dem allerede fredag, de var friske og det hele var bare perfekt :)

Gode produkter og hurtig levering

Jeg ville have givet 5 stjerne, hvis der var detaljerede informationer alle chilier. Produkterne er gode - kæmpe udvalg.

fin handel

Det kunne dog være dejlig med en vejledning på chilifrø`ene

Super handel!

Ikke rigtig noget at sætte fingre på.

Der er et utrolig stort udvalg på hjemmesiden og jeg mener virkelig et STORT udvalg.
Der var dog enkelte vare udsolgt, men det kan vel forventes alle steder...
Ang. priser og forsendelse er der også her rigtig god service.

Så go nuts!

Ordren blev leveret efter få dage, med alle de bestilte varer. Der var endda en ekstra pakke frø med en lille håndskreven besked om en god sommer.

Kæmpe udvalg på siden, samt fornuftige leveringspriser.

Anbefales varmt.

Hurtigt og nemt

Bestilte mine frø lørdag d 13 og om tirsdagen havde jeg dem.

Det var kun frø jeg havde bestilt men de kom alle og som sagt meget hurtigt.

Synes der er et stort udvalg at vælge i mellem.

Hvis der er noget som skulle trække ned så er det at der ikke er noget/nogen forklaring om såning, højde, hvornår de blomster osv. på selve poserne.

Nu skal de bare i jorden og så vil jeg opdatere om dette senere.

Men jeg handler gerne her igen

:-)

fantastisk kundeservice

overskriften siger alt, super god kunde service, hurtig levering.

man mærker tydeligt at manden brænder for sine frø;)

Exotiske frø og behagelig service

Bjarnes hjemmeside indeholder en del flere frø end den typiske hjemmeside af denne kategori gør. Jeg befandt mig i et drømmeland af tanken om spændende planter og anbefaler varmt andre at handle der.

Telefonservicen var også behagelig :)

Forvirrende navne..

Bestiller på http://www.bh-froe.com/ men bliver afsendt af et andet virksomheds navn. Selvom det er det samme så er det godt nok forivrrende som kunde at modtage fra stedet man ikke har bestilt.

Ualmindelig god service

Har handlet flere gange hos Bjarne og han giver en rigtig god og personlig service.

Udvalget er enormt og eneste problem er at bestemme sig når man nu engang kun har den plads der er i et 11 kvm drivhus!

Mine varmeste anbefalinger til Bjarne.

Super sted at handle.

Her findes alt hvad hjertet begærer. Dejligt stort udvalg, nem og overskuelig side og lyn hurtig levering.
Bjarne er til stor hjælp hvis du har spørgsmål eller er i tvivl om noget.

Helt sikkert det bedste sted at købe frø :)

Fantastisk hjemmeside.

Jeg har nu handlet 4 gange hos bh-froe.com
Bjarne som indehaveren hedder har denne dejlige hjemmeside med alverdens forskellige frø, - et kæmpe udvalg.

Jeg har hver eneste gang fået frøene med posten 2 hverdage efter bestilling.
Bh-froe.com har desuden en facebook gruppe hvor man altid kan komme med spørgsmål om levering pasning såning mm..

Super god hjemmeside.

Kunne bruge rigtig mange penge her:)

Bredt udvalg, billigere end de fleste andre danske netbutikker og god service..

Hurtig forsendelse, fin og sikker service. Der kommer jeg til at handle igen!

Is BH Froe your company?

Visit BH Froe