BHF reviews

BHF reviews

5.4

Dårligere service findes ikke! - VI GIVER 0 I KARAKTER!

Jeg slutter mig også til koret med dårlig oplevelse til Brabrand Flytteforretning. Vi skulle flytte fra Århus til Herning og fik en aftale i stand med Jan fra Brabrand Flytteforretning. Han sendte en kort bekræftelse på mail, om aftalen og prisen. Forinden havde Jan været ude og se vores hus og vurdere hvor meget vores indbo flydte.

Flyttemændene kommer, incl. Jan, om morgenen og går igang med arbejdet. Det viser sig, som tiden skrider frem, at ikke alt indbo kan være i den container de har med. JAN VIRKER RET IRRITABEL efterhånden og brokker sig noget over de reloer i vores skur, som jeg også siger vi skal have med. De fyLder lastbilen og kører afsted. Jeg er kørt forninden for at hente vores søn.

Da flyttemændene - ude Jan - ankommer til vores nye hus og begynder at læsse af ser jeg, at de langt fra har alt med. -det er ikke kun reolerne der mangler. De starter okay ud med at stille tingene i de rum vi gerne vil have dem, men til sidst siger de, at det bedste vil være at stille alle flyttekasser et sted, det er nemmest for dem. De skynder sig at blive færdig og kører uden af sige farvel.

Efter udpakning af kasserne, opdager jeg, at vores Verner Panton LAMPE ER ØDELAGT. Vores spisebord har fået et KÆMPE HAK I BORDPLADEN og en anden LAMPE ER SMADRET inden afgang fra Århus.

Jeg ringer til Jan for at høre, hvordan jeg skal forholde mig, når ting er ødelagt, om de har en forsikring der dækker. Dette skulle jeg dog aldrig have gjort!
MANDEN OVERFUSER MIG VERBALT I FLERE MINUTTER, selvom jeg forsøger at dæmpe manden ned. Han er EDDER RASENDE og siger det er min egen skyld, for jeg kunne bare have pakket tingene ordentlig ned. Men hvis tingene ikke var pakket ordentligt ned, så kunne man måske lige have åbnet munden og sagt det til mig da flytningen var igang. Og så er det lidt svært for mig at pakke et bord der er 2,5 m lang "ned" - pladen blev bare sat i containeren uden at blive pakket ind.

Sådan fortsætter han i nogle minutter for til sidst at sige, at vi ikke havde andet end en stor gang L..... - vores flyttekasser var dårlige og kunne ikke stables - til trods for dette udsagn, så var der kasser fra gulv til loft i containeren.

Jeg hører samtidig om, hvornår vi kan få resten af vores indbo, og det kan vi over en uge efter vi er flyttet. Det stiller jeg mig undrende overfor, da han havde givet udtryk for de kom med det samme dag. Men hvis jeg skulle have indboet før, så skulle jeg betale ekstra!

Samtalen slutter med, JAN TRUER med at beholde resten af vores indbo - "det er jo penge værd" - som han sagde, og vi ville ikke få det udleveret før vi stod med kontanterne i hånden. Så resten af vores indbo ville altså ikke blive læsset af før vi havde betalt!

Vi får det sidste indbo og betaler den søde fragtmand, der kommer med tingene. Dog opdager jeg, at de ikke har alt med - vi mangler stadig nogle krukker med planter...... Dem har vi så selv hentet nu Jan!

Aldrig har vi oplevet en så ubehagelig måde at håndtere kunder på. Og aldrig har vi oplevet noget så UPROFFESIONELT OG SURE FLYTTEMÆND, der har vurderet forkert med mængden af indbo og ikke oplyst nok om risikoen ved at pakke tingene ned selv.

VI VIL ALDRIG ALDRIG ANBEFALE DISSE SURE MÆND TIL ANDRE. DET VAR EN UTROLIG DÅRLIG OPLEVELSE!

Kan man give 0 stjerner?

Jeg skulle flytte alle mine møbler ud af min lejlighed i centrum af Århus og hjem til mine forældres tørre opvarmet garage som de bruger som opbevaring.

Da jeg næste dag skulle begynde på nyt job i København havde jeg ret travlt, så jeg er kun i lejligheden mens de to flyttemænd tømmer lejligheden. Det hele går fint og de er super søde, vi snakker og jeg henter drikkevare til dem da det er hammer varmt.

Sammen køre vi ud til mine forældres garage (mine forældre er ikke hjemme) Her ser jeg at de påbegynder at tømme bilen, det hele ser fint ud og vi aftaler derfor at de bare sætter alle mine møbler ind i rummet og smækker døren.

Jeg betaler, kontant men får ingen kvittering da manden ikke kan finde kvitteringsbloggen i det semi rodet førehus på flyttebilen. Men hey, fint nok med mig.

Jeg starter bilen og køre til København.

Næste dag ringer min mor for at fortælle mig at ....

1. Min to personers hvide stofsofa står oven på mit hvide spisebord (!)
2. Midterpinden til mit meget dyre tøjstativ (3500 kr) mangler, hvilket betyde at stativet ikke kan bruges/samles.
3. Mit strygebræt fra MariMekko er mangler.
4. Der står et par sorte plastik pigesandaler oven på mine flyttekasser i str. 35 (jeg bruger str. 39)

Jeg ringer straks til Brabrand Flytteforretning og taler med ejeren som også var manden jeg talte med da jeg bestilte flyttefirmaet - dog var han betragtelig mindre venlig og høflig nu, da jeg ringede for at klage.

Ikke kun beskyldte han mig for injurier og truet mig med bål og brand, han truet mig ogå med advokater og søgsmål - og det eneste jeg ringede for at spørge til, var om de eventuelt havde glemt at få mit strygebræt ud af bilen - måske det var gemt under et par tæpper eller noget og måske stangen til mit tøjstativ stadig lå i bilen?

Samtidig ville jeg gerne vide hvorfor de havde sat min sofa oven på mit spisebord (!) - men nej - Brabrand flytteforretning skal man ikke ringe og klage til!

Sikke en IKKE-eksisterende service og hvor nogle ubehøvlede mænd!!

Manden jeg talte med blev ved med at sige at så længe jeg ikke havde en kvittering så kunne jeg ikke klage......flot.....det var jo dem der ikke kunne give MIG en kvittering!

Helt sikkert er det - jeg vil ALDRIG NOGENSINDE EVER anbefale dette firma, uagtet af hvor billige de er!!

Is BHF your company?

Brabrand Flytteforretning ApS Details