Bibelselskabet reviews

Bibelselskabet reviews

7.4

Intet at klage over

Jeg føler ikke at jeg har noget at udstille på dem.

Alt gik som det skulle med min ordrer.

Alt for dårlig service

Bestilte en bibel med tryk, fik at vide at det tog 2 uger, bestilte den for nu 4 uger siden og har stadig ikke modtaget den.

De påstod i starten at tryk blev lavet udenfor huset og at tingene bliver sendt direkte fra trykkerne til kunden(mig), men istedet er den blevet sendt retur til bibelselskabet og der ligger den nu og afventer at blive sendt, desuden sender de en faktura som var man erhvervskunde og kræver at man skal betale længe inden loven kræver det...

Jeg synes de virker uprofessionelle og lader ikke til at have styr på hvad de laver.

Vil fraråde alle at handle hos dem.

Stort udvalg af bibler

Jeg skulle bruge nogle nye testamenter på arabisk, og det kunne jeg heldigvis finde på hjemmesiden, så det var nemt at bestille. Desværre var de ikke på lager, så jeg fik en mail om, at der ville gå 1-2 uger. Det kunne ikke helt gøre det. Jeg skrev efter to uger, da jeg ikke havde hørt noget nyt. Den medarbejder, som havde skrevet til mig, var nu på ferie, men der var andre som vidste, at testamenterne var på vej. Da de endelig kom til Bibelselskabet ringede de til mig for at høre, om jeg stadig var interesseret, selvom der var gået så lang tid.

Jeg er lidt ærgerlig over, at det tager så lang tid. Der gik yderligere en uge, før jeg så tog kontakt igen. Der var åbenbart sket en kommunikationsfejl pga. ferie mv. så de var ikke blevet afsendt. Det blev så gjort straks og få dage senere, modtog jeg så de nye testamenter.

Jeg er ok tilfreds med servicen, da det er en speciel ordre, jeg er blevet orienteret rimeligt undervejs, og jeg er glad for at kunne bestille ordren via en dansk leverandør/Bibelselskabet. De kan dog godt arbejde lidt på deres arbejdsgange, så bestilte og betalte ordre også bliver afsendt, uden at man skal komme efter dem.

Dårlig håndtering

Købte en ganske almindelig bibel, men da jeg skulle betale kunne bibelselskabet.dk, ikke finde ud af at hæve penge på et ganske almindelig master card, og modtog senere et giro kort. Ville ikke anbefale at man handler på denne hjemmeside.

Is Bibelselskabet your company?

Visit Bibelselskabet