Bibliotek reviews

Bibliotek reviews

8.4

Elsker stillihed

Elsker roen på et bibliotek - dette er næsten det samme. +

Forelsket på ny

Jeg havde helt glemt biblioteker. Det var slet ikke noget, som jeg brugte. Tilfældigvis var jeg på biblioteket sammen med min lillesøster og så en bog, som jeg ikke var sikke på om jeg gad at købe. Det var så nemt at låne bøgerne og de havde faktisk stadigvæk mine data fra 7 år siden. De skulle bare bruge mit sygesikringsbevis. Jeg var især glad for at få en påmindelse pr. SMS, så jeg fik bøgerne afleveret igen til tiden.

Det er også vildt nemt at bestille på nettet. Det lykkes mig faktisk at bestille en bog selv om jeg ikke helt kunne huske min kode…. Bogen var ikke på mit lokal bibliotek, men de fik den tilsendt og jeg havde den i hænderne i løbet af 3 dage. Det synes jeg er ganske godt.
Den sidste stjerne får de ikke, fordi at de bare ikke har det samme udvalg som på Amazon. Jeg ved godt at det er urimeligt at bede om, men det er vigtigt for mig at få de nyeste bøger.

Tæt på udmærket

Lidt bøvlet brugerflade, men når man kender det så kører det. Omstændigt til tider, men målet helliger tiden. Bruger den tit og bliver ved med det.

Det er nemt at være låner.

Det bliver bedre og bedre, man kan jo finde alle bøger i Danmark og nu kan man også låne det meste på sit eget bibliotek.

Supernemt at bruge

Sidens opbygning gør det let at tilgå og man har hurtigt og smertefrit sit ærinde overstået. Find dit materiale, bestil hvor du vil afhente og vupti, så kan du hente din lånte bog/film på nærmeste bibliotek. Det kan ikke være nemmere

fantastisk at man kan bestille bøger til levering på sit lokale bibliotek

Det er helt klar den største force ved sitet. Søgefunktionen kunne sagtens være meget bedre. Leder man efter f.eks et tidsskrift kan man have svært ved at finde det søgte, selvom man kender tidsskriftets navn. Men ellers god side

Nemt at bruge

Bibliotek.dk er super nemt at bruge, og så der simpelthen så mange muligheder, fx dét at man kan se hvilke biblioteker der har det man gerne vil låne.
Men det allerbedste de har er Biblioteksvagten. Man kan spørge dem om alt muligt. Ja, man kan også bruge en søgemaskine, men hvor mange uoverskuelige hits får man ikke lige?
Biblioteksvagten kan fx svare på hvornår en bestemt bog udkommer. Og så svarer de simpelthen SÅ hurtigt - det er en virkelig god service!

Sidén!

Synes man det lokale bibliotek er for bøvlet at finde rundt i kan man bare gå ind på siden her og få lagt det til side man gerne vil låne.
Dog kunne det være rart hvis det var muligt at bestille flere ting på 1 gang, og ikke oprette bestilling for hver enkelt ting man vil bestille.
Ellers en rigtig god side!

Find (næsten) alle de bøger, plader, noder m.m., der er på bilbioteker i DK

Et fantastisk redskab til alle, der søger bestemte bøger, plader, noder, tidsskriftsartikler, tidsskrifter etc. Findes materialet ikke på dit bibliotek, så søg her, bestil og vent et par dage. Så kan du hente det på dit eget bibliotek. Alle burde kende bibliotek.dk!

Is Bibliotek your company?

Bibliotek Details

Søg og bestil danske bibliotekers bøger, musik, film, artikler m.m. på bibliotek.dk. Adgang til alt hvad der findes på danske biblioteker på ét site

Visit Bibliotek