BigBathroomShop.co.uk reviews

BigBathroomShop.co.uk reviews

Good
7.3
from 0 - 10
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review company
483 Trustpilot review(s)
|
Latest review
ShowHide Rating distribution
Rating distribution

Reviews

About

trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review by confirmed purchaser

brilliant with the basics but struggle a little with deviations from the norm!

All components ordered were delivered as requested and to the quality expected. Some difficulty arose with the compatibility of one component (a frameless shower end panel) which proved impossible to resolve and a work around ensued. The provision of additional replacement components (for future use) like replacement door seals, hinges etc. were just not available (phoenix) so future maintenance could prove difficult and tiresome.
BigBathroomShop.co.uk

Reply from BigBathroomShop.co.uk

Hello Mr Bayliss,

Following on from our phone conversation, we are pleased to hear that the product was delivered as requested and you are pleased with the quality of the item.

If you do have any further issues or queries in the future, please do not hesitate to contact us.

Kind regards

The Big Bathroom Shop Team
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review by confirmed purchaser

Very bad

Product quality is poor/delivery poor/customer care poor/wrong product delivered on 3 occasions/promised to collect wrong product not yet done. Overall unhappy customer and won't be ordering anything from here again. Delay caused financial loss. Would not recommend to anyone. First and last.
BigBathroomShop.co.uk

Reply from BigBathroomShop.co.uk

Hello Mr Mohammed,

We are sorry to read your review.

We have contacted you directly to resolve this matter for you and look forward to hearing from you shortly.

Kind regards,

The Big Bathroom Shop Team
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review by confirmed purchaser

first class product, any problems delt with immediately

I can recommend Big bathroom shop to anyone, the product is of good standard. I had a problem with a leaking toilet pan , this was sorted out with one phone call and a replacement followed immediately.
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review by confirmed purchaser

A really excellent online shopping experience

BigBathroomShop not only had the type of radiators I was looking for, but also the sizes I needed were in stock and the prices highly competitive. I had occasion to call for advice and the staff were both friendly and highly knowledgeable. I ordered one day and the goods arrived within 48 hours - this is a very efficient company.
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review by confirmed purchaser

A wash with compliments

I thoroughly recommend this online bath shop. The customer service on the phone was excellent, and in this country. The product was excellent and we saved about £200 compared to well known DIY shops.

They we're let down by the delivery couriers who never turned up when they said, put cards through the door with no contact numbers on.
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review by confirmed purchaser

Delivered wrong item & won't exchange

Towel rad was delivered incorrect. I was asked to photograph the item & email the exchange team. I've contacted them 3 times & heard nothing!
BigBathroomShop.co.uk

Reply from BigBathroomShop.co.uk

Hello Camilla

As our conversation it is good to hear that you have received the replacement and also the wrong one has been collected hope you are happy with the product you have received.

Regards

Suheb

Big Bathroom Shop Team
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review by confirmed purchaser

Great product at a good price.

Product was exactly what we were looking for and offered good variety from everything we had seen on other sites/shops. The price was reasonable and delivery was speedy too. Very pleased with the purchase so far.
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review by confirmed purchaser

GREAT SERVICE & QUALITY

GREAT SERVICE & QUALITY..YOU CAN DEPEND ON THIS COMPANY
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review by confirmed purchaser

whirlpool bath - packaging - what packaging? - Spend your money elsewhere!

I have been ordering items on the internet for many years and have never received an item that had been so very carelessly packaged for transportation. I spent £500 on a whirlpool bath. The bath arrived loose in a flimsy cardboard box.
The card board box was gaping open open at the top , loosely held in place by two pieces of standard parcel tape.
The bath was loose in the box with at least 6 inches of space around it on all sides (no packing at all), there were a few scanty pieces of bubble wrap strewn over the bath and a small piece of polystyrene on 3 of the corners. One of the end flaps of the cardboard box was roughly torn off and is sat in the bottom of the bath with the large brass staples,-sharp ends down directly sitting on the bottom of the bath (strangely, the word MAD had been written on the loose carboard flap in marker pen!) There is no protection at all for the motor and the bath or the whirpool pipes and the feet have torn through the bottom of the box.
On external examination , amazingly the bath appears to be undamaged but I feel it will be incredible if it actually works considering the condition it has been transported in. As work on the bathroom is not due to start for a few weeks yet and the bath will be the last item to be fitted I will be unable to ascertain, as yet, if it is in working order or not.
I emailed the company straight away with images of the bath and packing, they replied promptly with apologies saying they would look into the matter with their supplier and carrier but 3 weeks on i have had no further response.
I feel it would have been appropriate to send me another bath and retrieve this badly packaged item.
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review by confirmed purchaser

TERRIBLE!!! -

I ordered a Twyford Loo on 27/02/14 with an estimated delivery of 6/03/14, I called 3 times to follow up on my order, each time I was given dates and each time they failed to deliver.
I am still waiting 3 weeks later… not one update has been received from BigBathroom.
I understand that it is an estimated delivery that is advertised but when you have to wait an extra 3 weeks only to be told that you have to wait another 2 it is simply MISS SELLING.
Today I have received an email from BigBathroom asking me to rate them on Trustpilot, so I can only oblige.
I have spoken to a lady this morning who took 15 minutes to let me know that it was all the supplier's fault, for whom she apologized… and that it is the way it is and she could't do anything about it. I would have to wait.
I am now looking at receiving the loo on 8th of April, perhaps and with a bit of luck.
Imagine if it was the only loo in our house...
If by any chance BigBathroom monitors these reviews and want to rectify my issue my order number is 28012089.

This review has been reported to customer service by the company for violating other Trustpilot Guidelines.

Customer service is in the process of investigating this review.

Following this investigation, it will either be deleted or returned to Trustpilot.

See our review guidelines here.

trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review by confirmed purchaser

Big Bathroom Bonanza.......Brilliant!

We had had several quotes for full bathroom fittings, with all the items and fitting inclusive, but they were either completely over-priced, or only offering a couple of ranges (because they get commission or discount?) We really wanted a certain look, the classic nautical bathroom with the classic large sink, etc. I just decided to try and source the items myself, then came across the Big Bathroom Shop! Absolutely brilliant! Managed to get everything for the bathroom, the style we wanted, shower, toilet, sink, radiator, bath and all the wastes, taps, etc for a great price. A great company to deal with, great delivery service, great communication. I wouldn't hesitate to recommend them.
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review by confirmed purchaser

Would never use again

Order a bath screen and some accessories,very quick to take your money but don't deliver goods. Order was split into two deliveries as they were coming from different areas but both failed to be able to delivery. One delivery for the asscessories, was on the phone to the courier (DX) that Big Bathroom Shop use for 50 minutes on two occasions to try and talk to someone, kept being put on hold. Thought had finally arranged for the couriers to leave with neighbour if no answer at my door but again, they failed to be able to delliver. The bath screen I rang The Big Bathroom Shop to arrange delivery and as they were unable to give me a time only 8.00 pm - 6.00 pm,, I booked a day's holiday. I rang on two occasions to make sure the delivery was going to happen on the day I booked the holiday. I stayed in all day, nothing arrived. When I chased, no apology, no reason, nothing. I cancelled all of my order and went somewhere else. If I could give a - star rating I would.
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review by confirmed purchaser

Do not buy this item

I bought the high gloss Milano vanity unit. The first one was badly damaged, and the replacement, and the next replacement. Had to take photographs and email them and each time had to wait 20 minutes to speak to customer service. Eventually I rang up and cancelled for a refund which they agreed to. Two days later another one arrived so I had to ring up again and arrange a return. I was told that I would get a full refund but had to ring again a few days later when that hadn't happened. Still no refund a week later so emailed them with my telephone number and requested that a senior manager call me. Lo and behold I was refunded two days later, but no phone call with an apology. It must have cost me £20 in phone calls and about six hours of my time. Also since I had already ripped the old cloakroom out it took an extra six weeks to finish the job. Very unhappy.
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review by confirmed purchaser

Not great, time is not issue to them...

The order process over the phone was straight forward and the person on the line was pleasant. The order took 5 days to arrive which was a litle disappointing. The tap that was sent turned out to be the wrong one alhtough we had hada long discussion about it over the phone. The basin was filthy as though it had been sat in a yard for a long time. The tap had to go back as it wasn't the right one for he basin (it also had the wrong leaflet in the tap box.) There was no easy returns process or dispatch of the right tap and it would take at least 5 days to get the right tap sent out. As a result I had to return the tap and shop for another as I would otherwise incur the cost of another call out for my plumber. Very unsatisfactory! Also to date I have not been refunded the cost of the tap - although ten days later it looks like it might take up to 10 days more for the refund to reach my account. I would certainly think twice about ordering from them again or indeed ordering online for such items again.
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review by confirmed purchaser

Fast, reliable and just as described

Really straightforward and easy to deal with. Product as described and arrived within 24 hours as promised. Who could ask for more.
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review by confirmed purchaser

Great Company

Quick friendly and reliable service, I ordered a toilet seat and in a matter of a couple of days it arrived and it was exactly as advertised.
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review by confirmed purchaser

Amazing Service

Fantastic delivery time. Item just as described and pictured.

Quality product and service.
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review by confirmed purchaser

Poor

I ordered two Victorian ceramic cistern levers which were delivered without any protective packaging. Unsurprisingly, one of them was broken i.e. the metal arm had actually cracked into two pieces. I sent an email informing of the faulty part but didn't receive a response. For £20 it wasn't worth pursuing so I purchased alternative parts from another shop. Wouldn't use again.
BigBathroomShop.co.uk

Reply from BigBathroomShop.co.uk

Hello Mr Gully,

We are sorry to read your review.

We apologise that you received a damaged item, however we contacted you on 27th February responding to your email to resolve this for you but we never had a response from you.

We apologise for any inconvenience caused.

Kind regards,

The Big Bathroom Shop Team.
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

Shop local.......

Main problem with this company (as described by previous reviewers) is the discrepancy between the date you are given for delivery and the date they actually deliver. Hanging around for a day with no further contact to say delivery not possible or delayed is so not acceptable in this day and age. When you do ring no one answers the phone until after 9.30 am . All this causes unnecessary stress and anxiety. When goods finally arrived they were very well packaged but the delivery guy had no palletiser to transfer the huge and heavy box to the garage so he just dragged it roughly. Customer services eventually rang and the guy was apologetic and polite. Don't think I would use an internet supplier again.
BigBathroomShop.co.uk

Reply from BigBathroomShop.co.uk

Hello, thank you for your recent review.

We have looked into your order further and can see at the time you placed your order you were informed that delivery of the item would be 3-5 working days. We can see that this date was met and that an email and text would have been sent to confirm delivery.

We are glad to see that you were happy with the service you received from our Customer Services Dept.

Kind regards

Carole
Big Bathroom Shop

BigBathroomShop.co.uk Details

BigBathroomShop.co.uk 30 Day Money Back Guarantee

If for any reason you are not 100% happy with the quality of your purchase, BigBathroomShop.co.uk offers an impressive 30 day money back guarantee. Enjoy free delivery on all orders. 100% secure shopping with BigBathroomShop.co.uk

About this company

Big Bathroom Shop is one of the fastest growing and most exciting online bathroom stores in the UK, we pride ourselves on our fantastic range of bathroom suites and outstanding customer service. Our online bathroom store is packed full of the UK's leading brands in bathrooms as well as designer bathroom furniture from top brands such as Adatto Casa and Bauhaus. As we deal with the brands directly we can offer you great prices; all of our products are covered by comprehensive guarantees and many of our brands offer lifetime guarantees on their ranges.

Visit BigBathroomShop.co.uk

Contact information

Call us on: 0845 122 7569
We live here: Burnley
United Kingdom

Category

BigBathroomShop.co.uk is ranked 123 out of 141 in the category

Trustpilot's Commitment

Trustpilot is committed to ensuring better online shopping experiences for everyone, which means we work hard to fight fake reviews. Find out more.

If you notice fake reviews on this company profile, we want to hear about it. Please contact Trustpilot here.

Trustpilot Subscriber

This company subscribes to Trustpilot Business services. Read more about our services for companies here.

No companies can delete or otherwise censor reviews.