Bike Discount reviews

Bike Discount reviews

7.0

Bike in stock not shipped - no response from customer service

Submitted an order 14.3.2014 for a bike that was “in stock, ready for dispatch now”. Since then no change in status, and no response from customer service to emails. Hope to hear from you Bike-discount!

Große Auswahl, unkomplizierte Abwicklung

Habe bisher 3x bei Bike Discount bestellt und hatte dabei 2x eine Rücksendung da in einem Fall das gelieferte Produkt nicht passte (Handschuh) und im anderen Fall von mir das falsche Produkt bestellt wurde.

Der Versand erfolgte jeweils sehr zügig, die Rückgabe der Artikel war absolut unkompliziert.

Die Qualität der angebotenen Produkte ist gut, die Auswahl im Shop sehr groß und vielseitig.

Sehr schnelle Lieferung

Ich habe das erste Mal bei bike-discount.de bestellt und bin sehr zufrieden. Ich werde in Zukunft auch öfter mal dort vorbei sehen, da sie echt gute Angebote haben! Weiter so :)

Over 10 dage

Der er gået over 10 dage siden jeg har købt en jakke! Det kan simpelthen ikke være rigtigt! Dårligt webshop!
Jeg vil have mine penge tilbage!

Sendungsnummer 427480455908

Stabil og præcis levering hver gang

Jeg har handlet i mere end 10 år hos Bike-discount.de. De er min foretrukne leverandør af cykelreservedel. Jeg lægger 4-5 ordre om året bestående af 5-15 komponenter og i de ti år er det også blevet fire cykler. Der har aldrig været forsinkelser. Lagerstatus passer altid. Kun engang har der været en mindre fejl i orderen. Har også returneret enkelte gange uden problemer.

Hurtig levering, ingen problemer

Har handlet hos bike-discount.de flere gang uden problemer - dog kun cykeldele (kassetter, dæk, skiftere). Har ikke haft brug for kundeservice.

Guarantee price is fake!

This lame company ows me money and has not responded to a single one of my emails. I purchased an item, and requested to use guarantee price, doing exactly what they ask you to. They decided to charge me the full amount and totally disregard my request. Since then they have credited my card 1€ as if it is some kind of joke to them..

This company is stupid, find somewhere else to order your stuff!

Kanon service

Jeg har lige modtaget ordre nummer to indenfor en uge og jeg kan bestemt anbefale firmaet. Hurtig levering og hurtig svar på forespørgsler.

Elendig kundeservice på garanti sager

Aldrig har jeg fået så mange halve svar og dårlige søforklaringer!
Købte en Cube MTB og nåede at cykle 13 km. så tabte jeg den ene pedal, gevindet i crankarmen var totalt væk, og det er ikke fordi jeg ikke ved hvordan man skruer to gevind sammen!

Skriver så til Bike-discount og de sender mig ud på en skattejagt ved de lokale forhandlere, ingen af dem kan udbedre det så det kan holde, så jeg sender beskeden videre til Tyskland.
Bliver så bedt om at sende skidtet retur til dem, hvilket jeg gør, der går så 2 uger før de overhovedet svarer at de har modtaget den, yderligere tre ugers behandlingstid (fair nok) og så får jeg svaret idag at det vil tage mindst to uger mere!!!!!

Jeg har en splinter ny cykel der har kørt 13 km. og har nu stået stille i 6 uger og kommer til det mindst 2 mere...!

ALDRIG ALDRIGT igen!

Very good

I bought some tyres from them a few months ago. The price was fantastic even with delivery from Germany to the UK. The delivery time was a little longer about a week but what do you expect from eu to uk?
I was so impressed I ordered another set for my other bike and again I had great service informed when the items were dispatched and so on . Seem very reliable , just did what I asked and dealt with it promptly. I have had no experience of their customer service as I have had no problems.

Fremragende oplevelse

Skarpe priser, rimelig information på webistet (Dog kunne man godt savne flere/mere detaljerede billeder) og stort sortiment.

Levering skete i løbet af få hverdage & kom med DPD (Post Danmark), fragtrprisen er yderst rimelige og varen kommer godt emballeret.

Et plus er at man kan betale med Paypal så man slipper for at skulle finde sine kreditkort frem.

Stort sortiment, Billig, Super service

Har lige erhvervet mig en CUBE MTB med div. tilbehør.
Den 19. marts lavede jeg en ordre på en fuldt udstyret CUBE MTB.
Dagen efter fik jeg besked på at cyklen desværre var udsolgt i den angivne størrelse, men at de kunne tilbyde mig en opgradering til 2013 modellen til samme pris.
Super service idet katalog prisen på denne ligger 180 EUR over.

26. marts kom udstyret så til døren.
I min bog er dette betegnet som rigtig god service, hurtig lev. og super billigt

Gode priser og hurtig levering!

Sparede lige omkring 400kr på en ordre til en slutpris på 560kr hos bike-discount.de fremfor en lignende netbutik herhjemme i DK.

Leveret på 2 hverdage dage og til billigere fragt end hvad normalt er tilfældet i DK.

Kvalitet til (rimelig) lavpris og hurtig levering

Jeg har handlet hos bike-discount.de adskillige gange. Jeg køber sædvanligvis komponenter, reservedele og sliddele som jeg kender i forvejen. Prisen er altid lavere end samme vare i DK og varen bliver leveret til døren så hurtigt som man kan forvente. Jeg har ikke haft grund til at reklamere så kan ikke udtale mig om "after sales" kundeservice. Største køb hidtil er en komplet Radon racercykel (SRAM Rival niveau) som var billig og beregnet til vinterkørsel. Jeg er ikke imponeret over kvaliteten på denne cykel, men det har intet med bike-discount at gøre. Det kan bare ikke altid svare sig at købe billigt...så hellere en brugt high-end racer til vinter kørsel...

Hurtig afsendelse og hurtig byt på defekt vare

Jeg købte i december en moutainbike og div. dele ved bike-discount.de. Det blev hurtigt afsendt, og hvad der sker efter de har afsendt det, kan man jo ikke holde BD ansvarlig for. Med det sagt, var leveringen lidt langsom, men det er jo hhv. DPD og DHLs skyld.
Efter to uger går en mini pumpe i stykker, som jeg også har bestilt dernede. Sendte en mail med den regning jeg havde fået på den, samt billeder af den, og næste dag fik jeg mail om de havde sendt en ny pumpe. Super hurtig respons, har kun haft positive oplevelser med handel ved bike-discount.de

great site Fahrrad

die Seite ist gut, es gibt viele Möglichkeiten, aber die DHL-Kurier Italien ist sehr restriktiv und langsam!

Billige cykler med kvalitetsdele

Jeg købte en mountain bike hos bike-discount, og det har jeg ikke fortrudt. Det tager lidt tid, men jeg sparede omkring 40% i forhold til danske priser. Hvis man selv kan lave eftersyn på sin cykel og har lidt tålmodighed, kan jeg klart anbefale bike-discount. Der kan ikke fåes billigere cykler ret mange steder i verden, hvis man ellers sammenligner alle cyklens komponenter og ikke bare de gængse, som cykler bliver solgt på.

wouai

recu du 2011 au lieu de 2012, renvoi trop long!
prix sympa

Délais respectés, sérieux mais rigidité Allemande!

Le site est sérieux, la commande est traité rapidement et les délais respectés, aucun soucis avec eux, cependant si vous voulez modifier quelque chose sur une commande que vous venez de passer, il faut oublier! Une fois commandé, c'est parti on ne change plus rien! Le service client est un peu lent à répondre aussi, mais je recommande le site, je n'ai pas été déçu pour le moment et ne pense pas l'être.

Is Bike Discount your company?

Bike Discount Details

Fahrräder, Fahrradteilen und Zubehör – Online-Bikeshop von Beleuchtung bis Zentrierständer.

Visit Bike Discount