Bike One Bicycles reviews

Bike One Bicycles reviews

6.3

Gode varer men meget kludder i leveringen

Jeg købte cykeldæk plus nogle småting hos dem. Jeg måtte rykke utallige gange. Da pakken endelig kom, manglede der nogle af tingene. Jeg måtte igen rykke dem utallige gange. Hver gang jeg rykkede dem, fik jeg at vide, at pakken var sendt. Der gik omkring en måned, før end jeg havde modtaget alle de ting, som jeg havde bestilt og betalt for.

Jeg vil aldrig handle der igen.

En god handel ...

Billige kvalitetsprodukter og god kundekontakt .
Dog har der været leveringsproblemer, men der har problemet ligget hovedsagligt hos Postdanmark.

Bike One Bicycles Details

Koga Miyata, Koga Miyata Cykler, Koga Cykler, Koga Signature, Koga Miyata Racercykler, Koga Racercykler, Koga Miyata Mountainbike Cykler, Koga Mountainbike Cykler, Koga Miyata MTB, Koga MTB, Koga Miyata Trekking Cykler, Koga Trekking Cykler, Koga Miyata Light Touring Cykler, Koga Miyata Touring Cykler, Koga Touring Cykler, Koga Miyata Comfort Cykler, Koga Comfort Cykler, Koga Miyata Tandem Cykler, Koga Tandem Cykler, Koga Miyata Foldecykler, Koga Foldecykler, Koga Miyata El-cykel, Koga Miyata El-cykler, Koga El-cykel, Koga El-cykler, GT Bicycles, GT Cykler, GT Racercykel, GT Racercykler, GT Mountainbike, GT Mountainbike Cykel, GT Mountainbike Cykler, GT BMX, GT BMX Cykler, Racercykel, Racercykler, Mountainbike, Mountainbike Cykler, Light Touring Cykel, Light Touring Cykler, Touring Cykel, Touring Cykler, Comfort Cykel, Comfort Cykler, Tandem Cykel, Tandem Cykler, Foldecykel, Foldecykler, BMX, BMX Cykel, BMX Cykler, El-cykel, El-cykler, Skagen El-cykel, Skagen El-cykler, Union El-cykel, Union El-cykler, Winther Trehjulet, Winther 3-hjulet, Winther Legecykel, Winther Legecykler, Legecykel, Legecykler, Winther Kangaroo, Winther Kangaroo Ladcykel, Winther Kangaroo Ladcykler, Kangaroo Ladcykel, Kangaroo Ladcykler, Transportcykel, Transportcykler, Budcykel, Budcykler, Kassecykel, Kassecykler, Winther Wallaroo, Winther Wallaroo Ladcykel, Winther Wallaroo Ladcykler, Mobii Ladcykel, Mobii Ladcykler, Mobii Transportcykel, Mobii Transport Cykler, Mobii Kassecykel, Mobii Kassecykler, Ladcykel til børn, Ladcykler til børn, Institutionscykel, Institutionscykler, Dagpleje, Dagplejecykel, Dagplejecykler, Dagplejecyklen, Børnehave cykel, Børnehavecykler, El-ladcykel, El-ladcykler, Mobii El-ladcykel, Mobii El-ladcykler, GT Comfort Cykel, GT Comfort Cykler, Kustom Kruiser, Cruiser Cykel, Cruiser Cykler, Koga Miyata Selected Dealer, Koga Selected Dealer, Koga Miyata Test Center, Koga Test Center, Koga Miyata Forhandler, Koga Forhandler, Winther Mini Viking, Winther Turtle Børnebus, Turtle Børnebus, Winther Turtle Børnebusser, Turtle Børnebusser, Schwinn Trehjulet, Schwinn 3-hjulet, Schwinn Trehjulet Legecykler, Schwinn 3-hjulet Legecykler, Schwinn Trehjule Legecykel, Schwinn 3-hjulet Legecykel, Bagagebærer, Barnestole, Cykelstole, Cykelcomputer, Cykeldæk, Schwalbe Cykeldæk, Scwalbe Racerdæk, Schwalbe MTB dæk, Schwalbe Mountainbike dæk, Schwalbe Touring dæk, Schwalbe Trekking dæk, Schwalbe Comfort dæk, Schwalbe BMX dæk, Cykelgarage, Cykelhansker, Cykelhjelme, Bell Cykelhjelme, Giro Cykelhjelme, Cykelkurve, Cykellygter, Cykellåse, Cykelpedaler, Pedaler, Cykelpumper, Cykelsadler, Brooks Saddles, Brooks Cykelsadler, Brooks Lædersadler, Cykeltasker, Ortlieb Cykeltasker, Ortlieb Bæltetasker, Ortlieb Cykeltaske Sæt, Ortlieb Enkelttaske, Ortlieb Office Bag, Ortlieb Rejsetasker, Ortlieb Rygsække, Ortlieb Sadeltasker, Ortlieb Shopping Tasker, Ortlieb Styrtasker, Ortlieb Tilbehør, Cykeltøj, Regntøj, Diodepedaler, Dækjern, Flaskeholder, Cykelflasker, Gearværktøj, Hjemmetræner, Hjulværktøj, Kædeskærme, Lappegrej

Visit Bike One Bicycles

Call us on: +45 86644650