Bike2Build Vlaardingen BV reviews

Bike2Build Vlaardingen BV reviews

7.6

Perfecte prijzen, goede site en snelle levering.

Al meerdere spullen besteld via Bike2Build: prima ervaring! Snelle levering, je wordt netjes op de hoogte gehouden van de bestelling, goede prijzen en ook goede omschrijvingen bij alle artikelen zodat je weet wat je koopt. Prima!!

Perfecte service

Alles netjes verpakt en snelle levering

Mooie zaak maar klantvriendelijkheid kan zeker omhoog.

Mooie zaak maar klantvriendelijkheid kan zeker omhoog.
Personeel mag zich iets vriendelijker opstellen naar de klanten.
Ik heb iets te vaak meegemaakt dat ik niet prettig werd geholpen.
Het afhandelen van klachten kan ook beter en sneller.
Het is toch niet de bedoeling dat we uitwijken naar 12gobiking.

prima materiaal, echter vervelende kleine probleempjes

Hallo vriend,

Ik heb onlangs mijn mountainbike bij b2b gekocht en was hier erg tevreden mee. Op de dag van aankopen had ik meegedaan aan een wedstrijd en zou ik een sporttas + biddon winnen. Na weken van spanning kreeg ik eindelijk mijn prijs opgestuurd: een waardeloos achterlicht, welke slechter werkt dan de achterlampjes van de action. Vervolgens begonnen mijn schijfremmen na 2 tochtjes te piepen wanneer ik ze gebruikte. erg vervelend. Gelukkig had ik nog een fietsbeurt tegoed, waarop ik te horen kreeg dat ze vies waren en dat ze 'schoon gemaakt'moesten worden. Werd gedaan in de winkel, ik blij weer een rondje fietsen: niets veranderd, helaas. Bij mijn eigen fietsenwinkel langs gegaan om nogmaals schoon te laten maken en voor nieuwe blokjes, ook bleek hier dat de remkabels veel te kort waren. Veel extra kosten, jammer dat dit niet bij de servicebeurt opgelost kon worden. Inmiddels werkt ook het lock-out systeem niet meer. Ook jammer. Verder prima fiets.

Tot kijk, vriend

Jos

bIKE2bUILD IS DESKUNDIG, HEEFT EEN BREED ASSORTIMENT EN BIJZONDER GOEDE AFTERSERVICE.

Als beginnend fietser is het lastig kiezen in het enorme aanbod aan fietskleding en -accessoires. Bike2Build heeft mij op weg geholpen, op een eerlijke en deskundige manier.

Goed advies

Ben een beginnende fietser. Zelf erg weinig kennis. Personeel in de winkel is kundig en neemt de tijd om uit te leggen wat de consequenties zijn van de keuzes. Ben zeer tevreden met mijn aankoop en de manier waarop ik ben geholpen.

Vakkundig en vlot geholpen

Goede sfeer in deze winkel. Ben er vriendelijk geholpen. Ze geven goed antwoord op je vragen. Ruime keus en scherpe prijzen. Ben erg gelukkig met mn nieuwe fiets!

Prima service en komen hun beloftes na!

Gister een nieuwe fietshelm besteld om half vier en zoals beloofd had ik em de volgende dag al in huis!

Niet meer dan lof voor deze zaak!

Servicegericht en perfecte levering

Servicegericht en perfecte levering! Zeer aan te raden!

Prima winkel en goede webwinkel.

Goed assortiment, nette prijzen, kundig personeel. Leuke clinics ook waarbij je leert over onderhoud en reparaties aan je fiets.

Koop er graag!

Waardeloos!! , Komen hun afspraken niet na en hebben geen idee wat service is

Nooit meer naar Bike2Build in Vlaardingen.
Na eerder conflict in 2012 m.b.t. een gratis servicebeurt voor mijn nieuw aangeschafte ATB welke ik gewoon af moest rekenen ( á € 75,- ) was ik er niet meer geweest.
Nu was ik op zoek naar een setje winterbanden voor mijn ATB en wilde ik mij oriënteren voor een nieuwe ATB dus besloot ik vorige week Bike2Build nog maar eens een kans te geven.
Ik ben ongeveer 40 min. in de winkel geweest zonder geholpen te worden!
Er was werkelijk niemand die ook maar enige moeite heeft gedaan of om zelfs ook maar gedag te zeggen.
Voor mij nooit meer.
Tip. Ga naar 12GoBiking , daar weten ze wel hoe het hoort , is ruim twee keer zo groot en nog eens goedkoper ook.

Afspraken worden niet nagekomen; geen communicatie over levertijden

Bike2build heeft een riant aanbod met redelijke prijsstelling en heeft mij daarmee al een aantal keren verleid tot het doen van aankopen. Helaas liep dit vrijwel in alle gevallen uit op een teleurstelling. Volgens de website leverbare producten bleken plotseling niet voor handen, communicatie daar over bleef uit en herhaaldelijk telefonisch contact (met overigens vriendelijke) medewerkers, leidde weliswaar tot nieuwe afspraken, maar die werden weer niet nagekomen. De levering lijkt ook weinig aandacht te krijgen. Het verpakkingsmateriaal is restafval van derden (bijv veel te grote luierdozen), de rekening of pakbon ontbreekt vaak en er zit nog wel eens een gebruiksaanwijzing (te veel) bij, van een product dat helemaal niet is besteld of geleverd. Kortom, ik laat mij niet meer verleiden en kies voor een van de concurrerende websites.

Weinig service

Fiets met garantie gekocht, zadel zelf niet los gekregen, dus naar winkel, B2B pen kapot gemaakt, en ik moest het betalen??

Geen garantie ? geen service !

Tis geen dure zaak, maar de winkel-afdeling verkoopt beter dan de service op de reparatie-afdeling kan waar maken.

Al met al, niet echt te vreden.
Denk na voor je iets goedkoop koopt.

prima

even als tegenwicht voor alle mindere reviews die ik heb gelezen; 2 dagen geleden bestelde ik een mega-afgeprijsde lange fietsbroek. Vandaag kwam die al, keurig per TNT. De broek is super en de levering wat mij betreft dus ook.

Super goede service. Alles werd op tijd geleverd.

Super goede service en uitgebreid assortiment. Bestellingen werden snel geleverd. Top! Ik bestel graag weer.

Goede communicatie en scherpe prijzen.

Voorraadindicatie klopt doorgaans, goed en groot assortiment en ben prettig geholpen toen een artikel wat later zou komen.

Vijf sterren van ons!!!!

Wij hebben al diverse keren dingen besteld bij bike2build. Ook een paar keer iets verkeerd besteld of besteld terwijl het niet op voorraad was. We hebben hierdoor ook een paar keer telefonisch kontakt gehad met dit bedrijf. We werden steeds te woord gestaan door een uitermate vriendelijke man en alles werd keurig opgelost tot op heden.
De bestellingen zijn altijs snel binnen.

Details

Visit Bike2Build Vlaardingen BV