Bikebuster reviews

Bikebuster reviews

8.4

Fin handel

Det var en god handel og en super pris på en garmin gps. Desværre er kundeservicen i Outlet butikken i Roskilde ikke optimal primært fordi man stort set ikke kan komme i telefonisk kontakt med dem. Det virker som om de bare ignorerer telefonopkald. De andre bikebuster butikker svarer til gengæld fint.

Super hurtig levering.

Jeg bestilte mine varer sent på eftermiddagen - fik bekræftigelse kort efter og Track & Trace nummer til min pakke.
Pakken kunne hentes dagen efter om aftenen i en GLS pakkeshop.
Alt dette skete i ugen op til påske, hvor danmark nærmest er gået på ferie.
Alt i alt en super oplevelse af, hvor professionelt og effektivt en webshop kan drives.
Har allerede lagt min næste ordre ind :-)

Dårlig kommunikation

Af en ren online butik finder jeg BikeBusters informations niveau meget ringe. Lange svartider på deres mailsystem - og kun et kuglepenne minus på ordresedlen - uden yderligere information om restlevering eller hvad man nu kan forvente. Øv

Reply from bikebuster.dk

Vi er forstående for din utilfredshed med ikke at få din pumpe, men som vi skrev til dig forleden var der en systemfejl, som den der har pakket har gjort opmærksom på ved at sætte en minus på følgesedlen.

Vi synes ikke selv at de svartider vi har haft på din konto er til at klage over. Du har skrevet 15-04 kl. 10.30 og modtaget svar samme dag kl. 11.05.
Du har skrevet 18-04 kl. 07.34 og modtaget svar samme dag kl. 14.34.

Vi har endvidere svaret at vi ikke kunne informere dig om en leveringsdag på pumpen da det var påske, og der oplysninger ikke var tilgængelige herom. så skriver du godt nok at det er sløvt af en onlinebutik. Men onlinebutikker er ikke stillet anderledes end alle andre hvad angår at skulle indhente informationer hos deres leverandører. Når der ikke er nogen i den anden ende, så kan man ikke få et svar.

Fin cykel, men enormt ringe service uden kunden i centrum.

Købte en sort/rød cykel hvor at cyklen ikke havde samme sadel som på billedet, altså nogen farver der ikke matchede resten af cyklen. Til trods for at jeg handlede cykel for 32.000 + diverse tilbehør var dette ikke noget man gad at gøre noget ved. Selvom de havde den rigtige sadel i butikken.

Jeg havde også tidligere fået et tilbud nede i forretningen hvor at vi aftalte at aftale nærmere pr. mail. længere historie kort endte det med at man ikke stod ved det tilbud man tidligere havde givet.

Min cykel blev tabt for øjnene af mig hvor der dog blev skiftet en prop i styret som blev skadet ved faldet. Cyklen fik dog skræmmer på det ene bremsegreb og den ene pedal.

næste gang jeg skal smide små 40.000 på en cykel vil mit valg falde på en anden forhandler.
Hvis jeg skal acceptere at sadlen er en anden farve end den bestilte kan jeg måske ligeså godt risikere at jeg næste gang får en gul cykel selvom jeg bestiller en blå. Så længe der ikke er gjort opmærksom på at farver kan variere vil jeg mene at dette ikke er godt nok. Cyklen er i øvrigt lækker, så det er derfor en skam at man ikke kan supplere et lækkert produkt med bare en lille smule service.

Reply from bikebuster.dk

Det er jo ikke sandt hvad du skriver her. Problemet var at den cykel som du havde købt var rigtignok at den viste sig at have monteret en sadel med grå striber i stedet for røde, som på billedet. Men der var jo netop IKKE den sadel du ville have i butikken, for så havde du fået den. Dem der var sad monteret på andre cykler, og vi havde ikke mulighed for at begynde at lave den type ombytninger på det tidspunkt. Du så jo selv hvor travlt der var.

Det tilbud "man ikke ville stå ved" var jo at der havde været talt om at du kan få den leveret med et par pedaler som det fremgår af vores hjemmeide er Look Keo Classic, hvorpå du ville have Speedplays top-pedaler. Og nej, det kunne vi ikke give dig u/b.

Den medarbejdere der gav dig cyklen, siger at der opstod en beklagelig misforståelse så han troede du havde fat i cyklen, og den væltede. Han siger at der ikke skete noget med den, og der faldt en styrprop ud som han skiftede. Hvis cyklen blev skadet, som du skriver, så burde du da ikke have taget den med.

Vi ved ikke rigtig hvad der skal til for at du synes at du som kunde er i centrum, men du har da fået masser af vejledning i butikken og på email forud for handlen. Selvom du så valgte at købe den online for at få 5% bonus, pressede butikspersonalet alligevel din levering (inkluderende tilpasning af sadel/styr) igennem på en travl lørdag. Vi ville kalde det at sætte kunde i centrum, men kan se at du har en ganske anden opfattelse.

De har et stort udvalg og samtidig rimelige priser. De gange jeg har købt er varen kommet i læbet af få dage.

God pris, hurtig levering!

Holder hvad de lover 👍

Bikebuster Vesterbrogade -seriously!?

Bikebuster Vesterbrogade: Bike service on expensive mtb bought in the store was insufficient and the staff was ignorant. Spend your money elsewere...

Reply from bikebuster.dk

Vi beklager ikke at kunne svare på dette. Denne Trustpilot er Bikebuster Online's, og butikken på Vesterbrogade ejes ikke at os. Men Trustpilot's regler er sådan at når man har samme navn, så har man også samme profil.

Bare for at du ved at vi har set dette, men ikke kan gøre noget ved det.

Fin vare, ok pris, nem levering

godt når man skal købe, skidt når man skal retunere en vare.

Jeg købte en langærmet trøje. Den kom uden problemer, men desværre var den for lille og så ville jeg gerne have den et nr større, gik ind på hjemme siden og skulle udfylde en såkaldt RMA, men den kan man ikke komme ind på, selv om at man er logget ind og prøver at komme videre på siden, men intet reagerer når man forsøger at klikke på noget.

Kære Steen

Det er ikke til at vurdere herfra hvad dit problem har været, men vores RMA modul bruges snesevis af gange hver dag, så det er altså ikke fordi det i den forstand ikke dur.

Vi vil anbefale at du i vores kundeservice redegær for dit problem. Så vil du blive hjulpet igennem.

nem køb og hurtig levering

tja det er som der står i overskriften, svært at sætte en finger på.

God og hurtig service!

Fik bestilt mine vare om torsdagen, fik dem fredag formiddag, havde dem på cyklen fredag eftermiddag - kører i skoven lørdag morgen :)

Hurtig levering - alt som bestilt og ønsket

Hurtig og præcis levering

Ovenud tilfreds

Glæd dig de har tjek på det

Fornuftige priser

Gode priser men lidt længe om at få sendt ordren afsted

Top klasse

Der er ingen slinger i valsen.

Hurtig levering og stort udvalg af kvalitetsvarer

Nemt og hurtigt.

Nemt og hurtigt.

super side at handle på ;)

god service, okay levering, nemt og let at bestille :)

God betjening og ok priser

Får altid god betjening i butikken i Svenstrup og kommer altid ud af butikken med lidt ekstra komponenter. Har også anvendt netbutikken som har fungeret fint. Priserne er fornuftige.

Hurtig levering.

Bestilte ny kassette til raceren fra Bikebuster. Allerede dagen efter stod den bestilte kassette på mit skrivebord på arbejdet. Det er altså guld værd i en nødsituation.

bikebuster.dk Support

Om virksomheden

Bikebuster grundlagdes i 1995 af den tidligere profesionelle cykelrytter Per Bausager, der i årerne 1977-1984 kørte alle de store cykelløb som Tour de France, Giro d'Italia, Vuelta d'Espagna, VM, Milano-San Remo, Flandern Rundt, Paris-Roubaix, Liege-Bastogne-Liege, Lombardiet Rundt m.fl., samt 35 6-dagesløb. Per Bausager kørte og boede i sin karriere blandt andet 7 år i Italien, i hvilken periode de mange kontakter til den italienske cykelindustri, der nu er hjørnestenen i Bikebuster, blev etableret. Blandt andet var han hjælperytter for Giovanni Battaglin da denne vandt Vuelta d'Espagna og Giro d'Italia. Bikebusters mål har altid været at finde både de nye varer og de gode tilbud på det internationale marked før konkurrenterne - og at sælge dem billigere. En stor rejseaktivitet på fabrikker og hos udenlandske grossister sikrer at Bikebuster altid er på forkant med udviklingen, og ofte er først til at få et godt tilbud. Bikebuster importerer selv de fleste varer og sælger dem videre til dig uden fordyrende mellemled, men samarbejder på visse varegrupper med de bedste danske distributører. Gratis fragt ved køb over 750 kr. Bonusklub. Support 7 dage om ugen

Visit Bikebuster