Bikeshop reviews

Bikeshop reviews

Very low
2.0

Værste butik i verdenshistorien

Hvis du sætter pris på en god handel, god service, respekt for dig som kunde, hjælpsomhed og hurtig levering, så er det oå ingen måde her du skal handle. Jeg købte et Par cykelshorts med fejl på som skulle byttes og efter 300 opkald, utallige mails, tomme løfter og personale der ikke gider svare på hverken telefon eller mail har jeg stadig ikke modtaget de nye shorts. Det er nu 8 måneder siden. Hold jer langt væk fra denne pis butik det er plattenslagere og klamphuggerer.
(Det er kun fordi man skal vælge stjerner at de har fået en)

Køber ALDRIG fra Bikeshop.dk igen!!!

Bestillte et par cykelbukser fra Bikeshop.dk, og havde inden da glemt at tjekke hvad andre kunder havde skrevet om butikken på Trustpilot (kæmpe FEJL). På bikeshops hjemmeside stod der at det ville tage 2-5 hverdage før varen ville blive sendt afsted, og at hvis de ikke kunne overholde at ekspedere min bestilling ville de tage kontakt til mig indenfor 2-5 hverdage. Efter 2-3 uger hvor jeg slet ikke havde hørt fra dem (havde kun modtaget et bestillings nr.) valgte jeg at tage kontakt til butikken.

Ringer dem op pr tlf. og kommer igennem efter flere mislykkede forsøg, ekspedienten jeg har i røret siger at hun lige skal snakke med chefen om hvorfor min vare ikke er blevet sendt afsted, og at hun vil ringe mig op indenfor en halv til en hel times tid. Dette sker dog ikke, og prøver efter 2,5 time at ringe butikken op igen, og efter 15 minutters vente tid kommer jeg igennem igen. Ekspedienten jeg havde snakket med før, var nu gået og havde formentlig ikke informeret nogle i butikken om at jeg havde ringet. Den anden ekspedient siger at han ville kigge på min ordre og ville ringe mig op igen efter 10 min. Dette sker dog ikke. Vælger for 3 gang at ringe butikken, og får at vide at de slet ikke har den model på lager som jeg har bestilt på deres hjemmeside. (Underligt nok kan man stadig bestille modellen i 4 forskellige størrelse...?)

Valgte derefter at anullere min ordre da jeg simpelthen ikke synes det er i orden man behandler sine kunder på den måde når man køber et produkt på deres hjemmeside, og at det skal være kunden der tager kontakt til butikken for at få hele problemet løst. Vidste ikke om bukserne noglesinde ville blive sendt, eller om de ligepludselig ville trække 750 kr fra min konto uden at høre fra dem.

Første gang jeg noglesinde har prøvet noget ligende på en webshop....

Elendig kundebehandling

Bestilte en vare på udsalg, som var på lager, efter 8 dage uden et ord (udover automatisk ordrebekræftigelse), skrev jeg til dem for at forhøre mig om status.

Adskillige kontaktforsøg senere, og stadig intet svar, så ligger lidt i limbo om ordren pludseligt bliver ekspederet, og man så skal til at bokse med returvarer og penge.

Find et andet sted at handle.

Dårlig service ved defekt vare

Modtog defekt vare. Det kan jo ske.
Kontaktede derefter bikeshop.dk og fik hurtigt svar om at de ville sende mig ny vare og retur-kuvert til den gamle.
Men hverken ny vare eller retur-kuvert kom. 2 rykker-mails blev ikke besvaret. Først efter yderligere 2 telefoniske rykkere (de kan være svære at få fat på over telefonen) lykkedes det at få dem til at sende ny vare og retur-kuvert. Retur-kuverten var så iøvrigt en anelse under-frankeret.
Han undskyldte sig med server-problemer, men tror nu ligeså meget det handler om, at han er et "rode-hoved".

Vender ikke tilbage !

Har sendt julegave retur - har intet hørt trods utallige mails. Det har jeg aldrig prøvet før ! Vare ligger nu i Stenløse, og modtager venter utålmodigt på julegave, hvor størrelsen var forkert.
Virkelig dårlig service, eller rettere : Ingen service !

Tåbelig kundebehandling og FORKERT produkt

Bestilte i forbindelse med en forsikringssag en ny cykel hos Bikeshop. Jeg informerede sælgeren om at jeg var 35 år, 189 høj og grundet høj vægt skulle bruge en mountainbike med rimeligt solide hjul.

Tre dage senere ankommer jeg til butikken for at hente min nye cykel og ser til min overraskelse at man har bestilt en cykel str. 5 år til mig...den gik mig til omkring på knæet - jeg brokker mig over at de ikke engang har kunnet finde den korrekte cykel til mig - det er jo ikke raketvidenskab!!!

Jeg ender med at tage fra forretningen med en dårligere cykel end den jeg oprindelige havde bestilt da den pludselig ikke kan leveres før 18 uger senere og jeg kan trods alt ikke undvære min cykel så længe - Endvidere så virkede servicen i butikken en anelse rodet - jeg vil ikke sige ubehøvlet men nærmere at de var ligeglade.

P.S. tilmeldte mig ikke deres nyhedsbrev - men i forbindelse med forsikringssagen havde forretningen fået min mail adresse fra Codan - og jeg fik efterfølgende 14 nyhedsmails over 2 timer - dette brokkede jeg mig over i forretningen hvor de fortalte at man kun kunne modtage nyhedsbreve ved selv at tilmelde sig til dem.

Nedladende og ekstrem dårlig behandling

Jeg har lige haft min cykel til reparation hos bikeshop og fik at vide, at de ville ringe når den var færdig (hvilket de mente ville være 2-3 dage).
Efter en uge tager jeg derned og spørger, hvorefter jeg utroligt nedladende fik at vide, at de havde ringet. Der var i løbet af ugen ganske rigtigt ringet til mig, men jeg kunne ikke tage telefonen på tidspunktet. Det var dog umuligt at finde ud af hvem der havde ringet, da nummeret ikke kan slås op nogle steder.
I butikken fik jeg at vide, at de jo ikke havde tid til at ringe "hele dagen", og jeg jo kunne finde nummeret på deres hjemmeside...
Desuden stod der på regningen, at de havde skiftet en "clickbox", men den der sidder på cyklen har ridser på og jeg er sikker på at den ikke er blevet skiftet.
Hvis du kan undgå denne butik, så gør det!

God rådgiving, hurtig og precis ekspedition

Har handlet ved Bikeshop af 2 omgange. For ca 2 år siden og for ganske nylig. Begge gange for at købe cykelsko.
Begge gange har jeg inden handel, rådførte jeg mig telefonisk med bikeshop. Jeg fik en god rådgiving, og bestilte efterfølgende varer.
Jeg fik ved begge handler, den vare jeg ønskede.
Jeg er fuldt ud tilfreds, og vil derfor også kigge forbi bikeshop næste gang jeg skal have udstyr til cykel.

Forfærdelig service - total stilhed

Bestilte for over tre uger siden. Har udover odrebekræftelsen intet hørt, på trods af rykkere til både afsender af ordrebekræftelsen og til en mailadresse nævnt på hjemmesiden. Heldigvis har jeg bestilt med afhentning i butikken, så har ikke penge i klemme.
Har tidligere handlet (eller forsøgt på det) i den fysiske butik. Vi var to i kø. Efter at have betjent kunden foran mig konstaterede pigen bag disken, at nu var klokken halv fem, så hun havde fri. Derefter gik hun og efterlod mig alene i butikken. Efter 10 min måtte jeg gå med uforrettet sag. Den behandling skulle jeg nok have tænkt mere over, eller have tjekket trustpilot, inden jeg lagde en bestilling i netbutikken.

Bedrageri!

Jeg bestilte 3 par GripGrab socker og fik 2 leverede bilagt en følgeseddel, hvor der stod anført at de sidste par ville blive efterleveret få dage senere. Trods 3 rykkerskrivelser er det ikke sket . der er nu gået 4 uger og firmaet har ikker reageret.

Fin Service !

Jeg kan ikke tilslutte mig de mange dårlige anmeldelser...!! - Jeg bestilte en Shimano kassette Mandag og tirsdag blev jeg kontaktet af Claus fra Bikeshoppen som desværre kunne fortælle de ikke havde den bestilte kassette på lager, men han istedet ville sende en tilsvarende SRAM ( dog bedre og dyrere model, uden beregning). - Jeg modtog denne pakke dagen efter som aftalt.

Eneste MEN, er deres leverings omkostning på 75 kr... Dette kan gøres billigere, men kan ikke sætte en finger på deres service som var god både via mail og tlf !

Løgnagtig

Jeg har købt varer hos Bikeshop 2 gange - specielt sko, hvor jeg har bestilt sko i flere størrelser for at være sikker på at få de rigtige - men når du returnerer varer til Bikeshop må du rykke mange gange for at få penge retur - jeg mangler stadig at få pengene tilbage fra sidste handel - Claus lover og lover men der sker ikke noget - edb får skylden, og nu er det heller ikke længere muligt at komme i kontakt med dem per telefon - de har for travlt - er undskyldningen - et rigtig dårligt sted at handle er min konklusion og jeg er næppe den eneste som ikke har modtaget penge retur fra dem

Ingen service

Bestilte varer for 3 uger siden. Ud over automatisk tilbagemelding,
er der ikke sket yderligere.
Det har jeg dog aldrig oplevet før i en netbutik.
Har lige afbestilt via mail (så er det til at dokumentere.)

NB den ene stjerne er fordi jeg ikke kan undlade :-)

Alt for dårligt !!!

Plejer altid at tjekke på trustpilot før jeg bestiller (derfor har jeg mange positive oplevelser med nethandel) men pga. min søn var haste indlagt på sygehus glemte jeg det, og det var en stor fejl ... ingen varer, ingen tilbagemelding og næsten umuligt at få kontakt for at afbestille ,,, Hvis nu bare vi alle tjekker Trustpilot, så kan der kun blive en taber her :-) ...

Inkompetent

Afleverede min racercykel til reparation i begyndelsen af juni, en fjeder var i stykker i naven og skulle udskiftes. De havde ikke fjederen hjemme og den måtte bestilles hjem fra leverendør. Jeg havde telefonisk kontakt hver 2 uge for at rykke. Beskeden var som oftest at de forventede fjederen leveret imorgen... Jeg så min cykel igen i midten af september. Det var så den sommer uden landevejscykling... Indtryk: glemsomhed, useriøs, ligeglad... Der er blevet sagt: "Vi har jo ikke så meget erfaring i Campagnolo" -> en af de store mærker!!! Inkompetent!!!
Jeg kommer der ALDRIG igen - og anbefaler andre at gøre det samme...

Udemærket service

Jeg kan ikke tilslutte mig de mange negative anmeldelser. Jeg har handlet hos bikeshop 4 gange nu. Alle 4 gange har jeg modtaget det jeg vil betragte som god service og vejledning. Jeg har dog kun prøvet at handle i selve butikken og ikke bestilt noget til levering etc.
Jeg har dog ment at ved handel i butik er jeg blevet behandlet ordenligt og jeg føler jeg har modtaget en kompetent og professionel service.

TOTAL UTROVÆRDIG VIRKSOMHED

Jeg tilslutter mig fuldt tidligere anmeldelser af bikeshop.dk
HOLD JER LANGT VÆK FRA DEM!!
P.

Ingen tilbagemeldingssystem

Bestilte regnovertræk til sko for 9 hverdage siden. Jeg har kun modtaget ordrebekræftelsen. Og ifølge websiden skulle varen være på lager. Så efter at have undret mig over at varen ikke blev sendt har jeg nu annulleret ordren. Jeg er spændt på om jeg hører fra dem, for det virker som om at der ikke er nogen i den anden ende. Jeg har købt meget på nettet, og har aldrig oplevet så dårlig service.

Service - en by i Rusland?

Bestilte varer tirsdag morgen kl. 7:07 og håbede på at de nåede frem inden weekenden. Fredag formiddag prøver jeg at ringe til firmaet - helt håbløst at komme igennem. Flere gange i løbet af de følgende dage tjekker jeg, om der kommer en mail vedr. afsendte varer. I dag - 1 uge efter er der stadig ikke dukket en mail op. Jeg ringede uafbrudt i 20 minutter i åbningstiden her i eftermiddag på begge tilgængelige numre, men der var ingen, der gad tage den. Nu har jeg afbestilt hele baduljen. Er rasende. Dette er virkelig et sort får blandt mange ellers velfungerende og servicemindede firmaer!
HOLD ENDELIG FINGRENE LANGT FRA DETTE FIRMA. De er sgu ikke seriøse og jeg tvivler på, de har ret meget styr på noget som helst. Dette er jeg da blevet bekræftet i, efter at jeg har læst de andre ringe anmeldelser.

Forkert leverede varer

Bestilte 2 par herre-cykelhandsker, men fik 1 par dame-handsker.

Følgeseddel viste det rigtige.

Har været i kontakt med forretningen telefonisk, som lovede at "kigge" på det, og efterfølgende 1 e-mail med at de ville sende de 2 par rigtige handsker + returkonvolut til dame-handskerne... sådan set fin service... MEN det var den 8. maj, og nu har vi d. 1. juni... de svarer ikke mere på e-mail, og telefonen tager de ikke.

Hvis ikke man kan håndtere Internet forretningen, så hold jer ude af det bikeshop.dk, I har tilsyneladende slet ikke forstået det.

Is Bikeshop your company?

Visit Bikeshop