BilBasen reviews

BilBasen reviews

7.1

fungere som det skal, den eneste side man behøver for at lede efter ny brugt bil

Overskuelig

Fin og overskuelig med gode FOTO og gode beskrivelser

En hel fantastisk oplevelse

Jeg syntes at BilBasen er en super god side fordi den er nem at finde rundt i og det er rigtig nemt at finde den perfekte bil, derfor syntes jeg at det næsten er en hel oplevelse.

Nemt Bilsalg.

Det er en god måde at sælge sin bil, med mange muligheder for at ligge bileder af bilen som er til salg. :-)

Bilbasen er hurtig, overskuelig og informativ

Bilbasen er den bedste søgemaskine til brugte biler, fordi den indeholder alle relevante oplysninger omkring bilens ydeevne, mål og driftsøkonomi.
Hvad der gør det let at sammenligne forskellige biler ud fra de kriterier du må have for valg af bil.

Fantastisk hjemmeside

En fantastisk hjemmeside og app. Er nem, overskuelig og det er nemt at finde lige den bil du søger. God info.

God app der hele tiden forbedres, men dumme fejl tager vist tid at rette

Her er applikationen der er et must, hvis man søger efter et brugt køretøj. Personligt kunne jeg drømme om at også mc -salg indgik, og så at dumme "dobbelt spøgelses henvisninger" snart blev fjernet. Men jeg anbefaler denne applikation der på min iPhone 4s ofte får lov at stjæle lidt for meget af min tid ;-)

Nemt og overskueligt at bruge

Solgte min bil meget nemt - og der findes god rådgivning som fx eksempel på slutseddel.

Godt opslagtsværktøj

detaljerede beskrivelser, gode tests, gode vejledninger

God og hurtig hjemmeside :)

Super god hjemmeside, der går at man hurtig kan finde det man søger :)

Rigtig god

Giver en fremragende og fyldestgørende oversigt over hvad der er til salg indenfor de enkelte biltyper og indenfor det geografiske område og det prisleje man selv har valgt.

Hurtigt resultat på søgning

Jeg dyrker min interesse med Bilbasen

meget overskuelig side

Du skal bare gå ind på bilbasen, man kan altid finde noget godt der

Jeg er sur

Når man får Bille på arson så kan forhaler BYD på den. Jeg har godken en forhaler så vil vil jeg fortryder det. Næ nej det kan man ikke jeg skal betale 3000 kr. af ligevel sele om man ikke har slodt Bille.

Reply from BilBasen

Hej Lars, som jeg læser din anmeldelse, så har du accepteret et bud på din bil og dette er i så fald bindende. Ønsker du alligevel ikke at sælge din bil, vil du stadig skulle betale salær - begge dele helt i overensstemmelse med de betingelser du har accepteret for at få din bil til salg via vores auktion. Har du yderligere spørgsmål til disse eller generelt til auktionsdelen, så vil jeg anbefale dig at kontakte vores auktionsteam på auktion@bilbasen.dk.

Bilbasen er den bedste salgs web base for biler i alle klasser og for alle.... try it for your own sake.

Jeg er så glad for at bilbasen findes, og har gjort brug af den flere gange, men de har også hjulpet mig i en bilhandel. Så kan kun varmt anbefale det.

indholdsrig

Har app'en installeret og den har alt hvad man skal bruge, stillet op på yderst overskuelig måde.

Nem at finde rundt i.

Nem at navigere rundt i. Simpel.

Irriterende sælger som bliver fornærmet

Har lige haft en bil på auktion, som ikke nåede min minimum grænse. En fra bilbasen ringer for at hører om jeg er interesseret i dette. Jeg siger nej tak, men kan du finde noget omkring 45-50 så ville jeg nok være interesseret.

Sælger ringer 1 minut efter og siger han har en til 46k. Jeg siger jeg vil lige ringe tilbage for at lige tænke over det.

Jeg ringer til ham og siger jeg desværre kun vil sælge for 50k. Sælger bliver sur og fornærmet fordi han har brugt sin tid og afslutter samtalen.

Jeg vil gerne pointerer jeg ALDRIG har sagt jeg vil gå med til et salg hvis han fandt noget mellem 45-50k.Men jeg ville muligvis være interesseret.

God service.....NOT.

Reply from BilBasen

Hej Thomas. Jeg har vendt sagen med vores auktionsteam og beklager, hvis der er sket misforståelser. Det kan tyde på at dig og den pågældende auktionsmægler (af dig omtalt som "sælger") har snakket forbi hinanden; ingen skade sket og når bilen ikke er solgt skal du naturligvis heller ikke betale salær. Har du yderligere spørgsmål, kontakter du mig bare på mailadressen info@bilbasen.dk, att. Kasper

fin men træls

Super fint sted at finde brugt bil, men søgefunktionen er lidt træls, søger man indenfor et maks beløb, kommer alle dem med en pris der hedder Ring også op og det er næsten så man opgiver og så er der alt alt for mange annoncer hvor loven åbentlyst bliver brudt.
Jeg savner mere kontrol fra bilbasens side

Reply from BilBasen

Hej Allan. Tak for din anmeldelse - vi er opmærksomme på problemstillingen omkring biler med fx. leasingpriser, Ring for pris, m.v. og arbejder mod nogle løsninger på dette, så de ikke fremkommer i søgeresultatet hvor de ikke er relevante.

Nemt

Det er nemt og hurtigt at finde det man søger

BilBasen Support

Om virksomheden

BilBasen er Danmarks største og mest besøgte bilsite. Køb og salg af biler, med annoncer fra både forhandlere og private.

Visit BilBasen

Write to: info@bilbasen.dk