Bilgaardenhostrup reviews

Bilgaardenhostrup reviews

8.5

Fint bil salg

Jeg fik solgt min bil igennem autocom. selvom der var mere galt med den end jeg havde beskrevet. Fik mine penge efter 3 hverdage, så det kan jeg ikke klage over.

Alt i alt er jeg godt tilfreds.

Min bil er netop hjemvendt igen efter et besøg hos Bilgården hostrup.
Hurtig ekspedition, super god service og fuldt ud tilfredsstillelse.

En autoforhandler jeg klart vil bruge igen og varmt kan anbefale.

Fantastisk SERVICE & Lækkert sted !! (-:

Jeg har haft købt en Seat Leon Cupra Van ved dem, og kan kun sige jeg har aldrig været gladere for en bil i mit liv !

Der opstod en række små fejl på bilen med bla. 2 af mine tændspoler, udstødningssytem og mit varme i det ene sidespejl. Det var selvfølgelig rigtig træls, men alle fejlene blev lavet på under en uge UDEN BEREGNING og der har ikke været noget med bilen siden, jeg har i dag næsten haft den i 2 år (-:
Jeg kan IKKE kende det med folk siger dårligt service og dårligt sted !!
Jeg er aldrig blevet behandlet og fået en bedre service nogen andre steder end her.
Taler af erfaring og handlet over 14 forskellige biler ved forskellige forhandlere !

Så hvis du/i har tænkt på at købe en lækker bil og få super service/garanti med i hatten, så skal du handle ved Bilgården Hostrup :-)

Perfekt Service.

Jeg havde problemer med Blue-Toth, reparationen blev klaret til UG.
Samtidig blev der stillet en bil til rådighed..
Meget imødekommende ingen sure miner.
Perfekt service!

Godt sted at handle.

Har købt en seat altea og en vw golf 1,6 tdi,der har været et par småting der skulle laves på garantien,og det er blevet lavet uden problemer,dem kan jeg godt anbefale!

Dårlig service i højsæde

Jeg kan desværre kun tilslutte mig koret af utilfredse kunder hos Bilgaarden hostrup. På trods af, at man reklamere indenfor garantiperioden, så bliver disse reklamationer ikke taget seriøst og da vi endelig kommer derop og skal have lavet fejl og mangler, bliver kun halvdelen udbedret. Bærearmene på vores audi a6, som vi købte da den var 3 år gammel knager helt vildt, hvilket vi gjorde opmærksom på i reklamationsperioden, men vi bliver hver gang spist af med undskyldninger for, at de ikke skal lave det.

Det var både første, sidste og eneste gang, vi har købt bil der!!

Skøn service.

Jeg har købt min bil hos Bilgaarden og efterfølgende fået den lavet der. Super service, der er til at betale og tilmed gratis lånebil.

Utrolig godt tilfreds !!!

Jeg købte en Golf i Januar af Henrik og har været særdeles godt tilfreds, både med bilen og den gode service !

Service og tid til at tale med kunden

Jeg købte for 6 års siden en brugt VW T4 Caravelle af Ib.Jeg får lavet alt service hos Ib og i de to fælde, hvor der har brændt på, har hans folk smidt hvad de har i hænderne og se at få det ordnet. Kan de ikke lade sig gøre lige på stedet , så er der en låne bil til rådighed. Det arbejde der er udført lavet profeccionelt og til en pris, der er til at betale. Jeg har kun godt at sige og Bilgården Hostrup og dens ejer Ib, Der er også tre i familien, der har købt bil hos bilgården og de er også meget tilfredse med den behandling de har fået.

Positiv oplevelse

Min bil skulle have tandrems skifte og jeg spurgte Bilgården Hostrup om prisen. De oplyser mig en fair pris i forhold de andre værksteder inden i Ålborg området. De får så opgaven at skifte den samt andre små ting i forbindelse med service. Jeg får en gratis låne bil og min bil er færdig til aftalt tid / pris.

Udsøgt behandling ved bilkøb

Jeg har købt en renault trafik hos bilgården hostrup, som jeg er utrolig glad for . Under garantiperioden har der været en udsøgt service i forbindelse med småproblemer - både med hensyn til værksted og lånebil. Hilsen Kim Andersen.

Ingen problemer ved køb af brugt bil

Det må man sige, aldrig har et bil køb foregået så nemt og professionelt.
Jeg købte D 4/6 en flot Mitsubishi fra 2002, ved Bilgården Hostrup, den så rigtig godt ud både indvendig og udvendig. Og den havde ingen tegn på skader osv.
Sælgeren kom over til mig og vi snakkede om div. ting omkring bilen og jeg fik uden problemer lov til at kører en prøvetur. Det hele endte så med at jeg købte bilen, og har siden ikke haft nogen som helst problemer med den.

Jeg kan helt klart anbefale Bilgården Hostrup, og vil helt sikkert købe der igen.

Fin handel via bilsælger Jy

Jeg har netop købt en toyota via Bilgården Hostrup i Sulsted. Jeg er person der kræver, at tingene skal være i orden - eksempelvis ønskede jeg kun at købe en bil med en fejlfri FDM attest m.m. Dette ønske forstod sælgeren Jy at opfylde, og i øvrigt var han god til at følge op på de ting, som var aftalt (ting som skulle udbedres inden levering). Så jeg vil godt anbefale at benytte Jy ved Hostrup.
Nu håber jeg at samme standard også holdes, hvis der måtte være noget i vejen med bilen i 6 mdr. 100 % garanti perioden. Dette vil jeg vende tilbage til om 6 mdr.

Perfekt behandling

Jeg var så uheldig at være involveret i et mindre trafik uheld, med min Kia Sportage, hvor jeg fik smadret noget af kofangeren, forlygte og andet.
Jeg rettede så en henvendelse til Bilgården Hostrup, for at høre om det var noget de kunne klarer. Jeg fik fat i værkføreren, Ib Jensen, og han sagde at jeg bare kunne komme forbi, når det passede mig, så kunne de lige se på det. Det gjord jeg så, og de fandt ud af hvad der egentlig skulle laves, skiftes og males. Vi aftalte så en nærmere tid, hvornår reparationen skulle finde sted.
Reparationen var hurtigt klaret og jeg fik en gratis lånebil at køre i mens min egen var på værksted.

Alt i alt fik jeg en utrolig professionel behandling, og er rigtig glad for det færdige resultat.
Jeg vil helt sikkert benytte Bilgården Hostrup igen ved fremtidige reparationer og service.

Fuld tilfredshed

Købte min første bil ved bilgården Hostrup.

Jeg købte en gammel BMW e36 ved Bilgården Hostrup. Bilen stod trods sin alder i rigtig god stand samt både ny klargjort og ny serviceret. Så jeg havde der ingen grund til at tvivle på at den ikke skulle være helt i orden. Hvilket den også har vist sig at være på alle punkter.
Ved kig på bilen blev jeg tilbudt en prøvetur og blev generelt godt behandlet af sælger-teamet hos Bilgården.

Jeg var så uheldig at der gik et forhjulsleje samt en knækket forfjeder på bilen. Jeg henvendte mig derfor til Ib (Værkføreren hos Bilgården) Og de tog bilen ind tidligt ugen efter, og jeg fik en selvfølgelig en gratis låne bil (Hvilket ikke er standard ved autoværksteder nu om dage). Om eftermiddagen var bilen færdig og alt var lavet som aftalt, og bilen var ud over det, også blevet støvsuget ( God service). Fejlene var selvfølgelig indbegrebet af garantien.

Jeg vil personligt ikke have noget problem med at anbefale Bilgården Hostrup til andre!

Tilfreds bilkøber

Det er nu et år siden jeg købte bil ved denne forhandler. Havde et par punkter der efterfølgende blev udbedret uden omkostninger. Der blev stillet lånebil til rådighed gratis, hvilket bestemt ikke er standard ved alle forhandlere.

Service har jeg også fået lavet en gang, igen gratis lånebil.

Alt i alt en tilfreds kunde hvor aftaler er blevet overholdt fra sælgers side.

*** HANDEL ADRIG HOS Bilgården Hostrup ***

Vi købte en Seat Leon Cupra hos fuskerfirmaet Bilgården Hostrup.

Den 13-06-2012 er vi oppe at prøve/købe bilen, her konsternere vi at den skifter meget dårligt gear, dette påpeger vi over for forhandler der oplyser, at det er fordi koblingen er skiftet til en ”racekobling” så vi bare skal vende os til at køre i den.

Overnævnte tager vi for gode vare men da vi kommer hjem kan vi konsternere problemet er blevet værre, hvorefter vi kører bilen ned på et rigtigt Seat værksted hvor de gennemgår bilen for os.

Svaret fra Seat ses neden for og det sender jeg til forhandleren.

Bilen har i dag været på værksted hos Seat i Næstved der oplyser følgende.
• Syncromesser i gearkasse er færdig.
• Tandhjul i gearkasse er ”måske” færdig.
• Bundprop til gearkasse sad løs så den kunne skrues af med fingrene.
• Bremser bagpå har været så varme at de skal skiftes
• Bremser foran har revner og rust midt på så de er ikke er lovlige at køre med.
• Udstødning ophæng defekt (dette er du bekendt med )
• Undervognen er sænket for meget og er en gevindundervogn sådan en undervogn kræver en TUV godkendelse før bilen kan synes med den.

Seat skifter gearkasseolie og påfylder additiver som kan afhjælpe problemet med gearkassen alt efter hvor meget den er slidt, denne løsning er kun en midlertidig løsning da skaden er sket.

Efter at have fået disse informationer blev vi en del overrasket og henvender os til Applus bilsyn som oplyser mig følgende.

• Rust/revner på bremser ses som en vital køredel = bilen kan ikke synes
• Katalysator mangler = bilen kan ikke synes.
• Knækket motor ophæng = anmærkning.
• Gevindundervogn uden TUV godkendes = bilen ikke kan synes.
• Skillevæg bag førersæde mangler = bilen kan ikke synes.
• Vægttravle mangler = anmærkning.

Bilen er synet den 08-06-2012 af den synshal Bilgaarden Hostrup bruger uden nogen former for anmærkninger. Alle de fejl og mangler der er på bilen er alle mere end 5 dage gamle så bilen kunne under ingen omstændigheder gå igennem et syn uden anmærkninger.

Vi påtaler alle disse ting over for Bilgården Hostrup som med det samme siger de gerne vil købe bilen tilbage. Grunden til det er 110% fordi de ved de har en så dårlig sag da vi har oplyst dem FDM meget gerne vil tage sagen. Vi takker nej til tilbuddet om, at bilen købes retur da vi ikke ønsker de skal kunne lukke en så svinsk sag på den måde, hertil så var det den eneste bil med den farve og udstyr som var til salg i DK og vi ønskede naturligvis den bil vi nu have drømt om.

Vi skriver flere mails til dem, men de ønsker ikke at svare os pr. mail og vi ender med at måtte tage den pr. tlf. hvor vi aftaler, at bilen skal over til dem for at få udbedret de omtalte ting.
Her er vi ude og købe en ny undervogn til 15.000 kr. som en del af aftalen for de ville gå i gang med bilen.
Da bilen kommer over til dem, bliver vi ringet op af den ellers så berygtet ejer [Navn] som er yderst fræk, at tale med og han nægter at lave noget på bilen andet en af skifte bremser og udstødningsophænget og mener desuden at det er Seat Næstved der forsøger at hive pengene ud af os .

Her er vi lige kørt 430 km, taget fri fra job og betalt bro for så at få at vide, at de ikke vil lave de ting vi har aftalt og som jeg har en mail på de bekræftede inde vi kom derover. Vi ender med at må true [Navn] med diverse medier og FDM hvorefter han så går med til at skifte den undervogn vi har købt til 15.000 kr. for at kunne få en undervogn bilen kan synes med samt bremser og udstødningsophænget uden beregning.

Resten kommer vi ikke videre med.

Vi beslutter at vi bare vil have bilen væk over fra de fuskere og lige så snart de er færdig, får vi hentet bilen. Dog sker afhentningen ikke uden problemer. Der var aftalt at bremser mm skulle skiftes uden beregning men da vi kommer der over vil de have vi skal betale knap 2500.- for bremserne. Med meget besvær får vi lukket det på 1500.- selv om vi intet skulle have betalt fra start!

Da vi så får bilen hjem får vi gennemgået det arbejde de har udført, der sidder fælge på bilen til 30.000 kr. her har man spændt hjulene med mere end 280 Ntm og alufælge spændes normalt med 120. Denne spænding kan gøre fælge skæve og vi har derfor været nød til at få alle fælge tjekket på værksted for egen regning igen.
De ny monteret bremser har en undersænket skrue man spænder dem med for de sidder på 100% samme sted når der bremses, på vores 2 forreste hjul er begge disse skruer knækket inde i gevindet så vi i gen har været nødsaget til at få et andet værksted til at udbedre skaden for egen regning.

Da Bilgården Hostrup tydeligvis ikke er i stand til at udføre så simple opgaver som skift af bremser har vi ikke gidet at bruge mere tid på det sidste nævnte hos fuskerfirmet Bilgården Hostrup.

Vi har brugt en del tid på nettet for at søge info på dette firma og der dukker den ene skrækhistorie op efter den anden.

*** HANDEL ADRIG HOS Bilgården Hostrup ***

Fusk og utroværdig

Jeg solgte min Hyundai Getz til Bilgården Hostrup via Bilbasens Auktionshus, efter de hentede bilen på min adresse - gik der 14 dage inden jeg så noget som helst til mine penge.

De vil ikke betale den pris de havde budt på Bilbasen, da de efter 14 dage mente der var rust på bagsmækken (der har aldrig været skyggen af rust på min bil). Så de sidste 3.000kr vil de under ingen omstændigheder betale, og selvom sagen ikke er afsluttet mangler jeg fortsat 3.000kr, men sidder fortsat med registreringsattest og ekstra nøgle til bilen.

Men inden jeg overhovedet havde modtaget pengene, var bilen allerede solgt - så de kunne (sjovt nok) ikke bevise det omtalte rust.

Jeg har henvendt mig et hav af gange, både via email, telefon og via brev angående den økonomiske sag. Når jeg så endelig hørte fra deres salgsafdeling/salgschef var han direkte ubehøvlet og beskyldte mig for at lyve om prisen (på trods af prisen var indgået med Bilbasen). Bilbasen vil ikke gøre noget ved sagen da det er mellem mig og køber, og Bilgården Hostrup er på ingen måde til at snakke med.

Jeg vil STÆRKT fraråde alle til hverken at købe eller sælge bil til Bilgården Hostrup.

Seat Altea

Købte en Altea af IB for 3år siden, den kørte bare derud af... Kanon god service jeg fik, og bilen fejlede absolut intet... Jeg kunne godt finde på at købe bil der oppe igen;)

Manden fra Aabybro

Jeg købte en 407 hod Ib og kan bestemt ikke anbefale at man køber bil hos Hostrup
Jeg kunne kun få 3 måneder 100% garanti, da jeg skulle hente bilen havde sælgere hævet renten med 0,2% hvilken jeg gjorde ham opmærksom på..
Han nægte at vi havde aftalt en anden rente
På et tidspunkt fik jeg problemer med min bagrude Ib selv sagde at den ikke var en del af garantien fordi el ikke var en del af 100% garantien og at det var lige som en punktering det var den heller ikke
Jeg er som regl en mand af stille natur, men måtte her fortælle Ib hvad jeg mente om ham.
Der var mange andre ting som gjorde at jeg ikke vil sætte mine ben mere Hos bilgården
Jeg kan KUN anbefale at man ikke køber bil der

Bilgaarden Hostrup Details

Forside