Bilgalleri reviews

Bilgalleri reviews

4.9

brugervenlig behaglig og god :)

bruger bilgalleri dagligt, og det er rigtig godt opbygget. kunne savne at man kunne have en fælles profil for de forskellige gallerier men ellers fin. jeg synes det er rigtig godt med reklamer de er meget målrettet på det man ofte kigger på når man er på bilgalleri. jeg ville heltklart anbefale bilgalleri til andre som kan lide at rode med biler. der bliver delt en MASSE erfaring. og man kan tit spare penge ved at høre hvad andre har gjort !

dette var min anmeldelse den 5/5

Bilgalleri er blevet en del mere ringe siden så nu får det kun 3 stjerner

God side, men useriøst brugere

Siden fungerer som den skal, men markedet er fuldt med useriøst mennesker der underbyder varen og stiller spørgsmål som tydeligvis står i annoncen.

Fed side, godt forum, og sjovt at se andres biler

synes det er en genial side, forumet er godt om man for hurtigt svar med alle de online.

Brugbart, og fedt!

Bilgalleri fungere som det skal, og har de funktioner jeg bruger. Der intet unødvendigt på siden, udover reklamerne ;-)

Savner dog lidt opdateret design!

dejlig side :)

god side også hvis du har spørgsmål, sidder der en masse brugere der er klar med som regl gode svar :)

En okay side, hvis man kan komme ind

Han selv to biler oprettet på siden.
Men det har dog ikke været særlig nemt at få dem ind.
Når der sidder misundelige og tøsefornærmede folk på den anden ende af linjen.
Men ellers er det en yderst brugbar side, for dem som elsker biler

Long time user...

Har været bruger på sitet i snart 9 år, lækkert site med masser af forskellige mennesker/meninger, og har nydt at følge udviklingen af sitet igennem årene.

Useriøst marked. Bilgalleri.

Useriøst marked hvor der er for mange fantasipriser. Forum er nogenlunde. Man kan få hjælp til de fleste spørgsmål. Dog er det en del useriøse brugere i mellem som ødelægger meget. Mærkehjemmesider er bedre valg. Der kan man få bedre og mere seriøs hjælp.

Rigtig dejlig side, samt mennesker.

Virkelig nr1 hjemmeside jeg mener vi har i Dk, hvor folk kan snakke/skrive med hinanden omkring de forskellige ting.
Har begge gange haft købt mine biler igennem Bilgalleri, og set en masse ting fra andre folks biler, så man selv kunne lave noget i sin egen stil. og når man så keder sig så kan man altid, gå ind og tjekke nogle biler ud :)

Hej Ufej,

Tak for de pæne ord - vi er glade for at høre, at du har haft gode oplevelser på siden.

Mvh. BilGalleri-teamet.

fantastisk

den bedste side ever

Hej Kimmy,

Vi er rigtig glade for at høre at du er tilfreds med siden!

Mvh. BilGalleri-teamet

Trænger til fornyelse

Siden fungere generelt udemærket men jeg syns det begynder at være lidt monotomt at rode rundt derinde

Hej Jens,

Tak for din anmeldelse. Vi må give dig ret i at siden trænger til fornyelse - og derfor kommer der også en relancering af siden her i løbet af foråret, med masser af nye spændende tiltag, som vi håber du og vores andre brugere vil blive glade for.

Mvh. BilGalleri-teamet.

for dyr og mangel på administration

Hvorfor skal det være så dyrt at benytte en side hvor der må være grundlag for gode reklameindtægter. Jeg har intet imod at betale et symbolsk beløb, men priserne er skruet alt for højt op.
Ved indmelding af nye brugere/biler er de andre bruger alt for hårde, og biler der tydligt opfylder alle kriterier bliver ikke stemt ind. Det burde administratorer tage hånd om een gang for alle!
Lav et system hvor afslag skal bengrundes, og slå ned på den brugere der afviser uden gyldig grund.

Hej Teis,

Vi er selvfølgelig kede af at høre, at du oplever at nogle brugere er meget hårde i tonen og afviser biler på trods af at kravene er overholdt. I redesignet af siden som vi lancerer i løbet af foråret vil det blive sådan, at man skal begrunde sin afvisning, og vi håber at dette vil afhjælpe problemet.

Når man opretter en basis-profil skal man betale et engangsbeløb på 59. kr. herudover kan du for 69. kr. få 3 mdrs. VIP - hvor du blandt andet kan oprette annoncer. Betaler du med dankort kan du spare 25% på denne pris.
Disse indtægter hjælper til at vi kan lave redesign,med nye tiltag, der kommer vores brugere til gode.

Mvh. BilGalleri-teamet

God side

God bil side hvis man er til biler.. Eller andet snak der omkring.

Ubehagelig tone

Min oplevelse med www.bilgalleri.dk var at der er en temmelig ubehagelig tone. Jeg vil ikke gøre mig klog på hvilken type mennesker der bruger siden men jeg synes i hvert fald at det var en ubehagelig oplevelse og det var tydeligvis svært for brugerne at tale pænt og rart til hinanden.

Ejerne af siden er "smarte" nok til at gøre det besværligt at tage kontakt med dem hvis man vil i dialog med dem. Måske kunne det have noget af gøre med at de godt er klar over et problem med tonen?

Go side til bil freaks... Meeen

Har været meget aktiv bruger i over 6år. Og det er jo fantastisk side, hvor man kan få svar på ALT.

Men er godt nok skuffet over efter flere år skal vi pludselig betale 29kr om måneden for at kunne bruge siden ordenligt.

Og så er der desværre nogen snydere og useriøse folk ind imellem- Men det kan man vel aldrig helt undgå. Fortsæt det gode arbejde!

Fed side for bilfreaks

En fed side hvis man er vild med biler. Desværre er siden fyldt med reklamer (selvom det koster penge at oprette en bruger) og mange useriøse/forkerte svar fra brugerne i forumet.

Slette indlæg

Det gør det altså ikke bedre at i sletter mit indlæg herinde fra.. det stadig en lorte side! en værre børnehave man! og så alle de reklamer der kommet her for tiden, det burde være gratis når de alligevel tjener pengene ind på annoncerne....

god side for unge

Rigtig god for unge, nemt at bytte sin bil, næsten umuligt at sælge den :o)

Fin side

Jeg sys bilgalleri er et godt sted at mødes for folk der godt kan lide at vise deres bil frem.. folk der mener at siden er useriøs og at den er ubrugelig burde bare holde sig væk.!

super god side

jeg syns BG er en super side jeg bruger den selv og har gjord det rimelig længe nu og de laver rigtig mange ting om som kun gør siden bedre og nemmere at bruge og den er super nem og finde rundt i og man kan efterhånden rigtig meget på siden så TOP Karakter her fra :)

www.bazoom.dk Details

Visit Bilgalleri