Dansk Bilglas A/S reviews

Dansk Bilglas A/S reviews

9.0

God og venlig service - Korsdalsvej

Kaffe mens man venter - tjek
Grumtt stenlag fixet med flot resultat - tjek
Ville jeg vælge Dansk Bilglas på Korsdalsvej igen - tjek

Perfekt service

Virkelig god og hurtigt service, med et godt humør. Kan varmt anbefales. Dog kan det være svært at finde pga. Manglende skiltningen ved korsdalsvej.

STESSLAG - opgaven løst på den aftalte tid og pris ;-)

Processen fra booking af opgave, tid og sted etc. fungerede fint - venlig service der oplyste om ricisi ved reperation af stenslag.

Då;rlig kommer ALDRIG igen!!!!!

Jeg fik lavet et sten slag i forruden på min bil, ca 4dage efter kommer der en lang flænge i forruden, så jeg skal have en ny.
da jeg har fået min nye forrude i henter jeg bilen og køre ud for at handle, men opdager at de har slået min p-skive fra.
så jeg ringer til danskbilglas, hvor jeg får at vide jeg skal køre tilbage til afdelingen i horsens så skal de sætte den til, og jeg skal have de 350kr til bage fordi at stenlaget 'gik op' (hvilket de ikke lige have valgt at sige til mig der jeg skulle have ny forrude i)

Jeg sender manden der hen for at på vores penge igen og få dem til at sætte den P-skive til.
Hvor han får svart at de kan ikke give vores penge tilbage men kun et tilgodebevis(hva skal jeg bruge det til efter så dårlig servis)
Og P-skiven kan de ikke sætte til det må vi få nogle andre til'
Jeg ringer til bil glas endnu engang, hvor jeg få at vide at de burte kunne gøre det her i Horsens, men så må jeg køre til Vejle i en anden afdeling. Hvor det kunne sætte den ti, og jeg kunne prøve at se om de ville give mig pengne tilbage der henne.

Jeg vil sempelhente ikke køre helt til Vejle for at få det gjordt det er godt nok bare ringe at de ikke har styr på noget, så dårlig servis, og flabede medarbejder jeg har snakket med hele vejen igenne.

Vil aldrig anbefale nogle at tage til dansk bilglas og slet ikke i Horsens..

Så nu virker min P-skive ikke +jeg står med et tilgodebevis jeg ALDRIG får brugt, for vil godt nok ikke have min bil lavet der igen!!!!!!!!!!!!!!

Dårlig dårlig dårlig

Alt fungerede fint

Glimrende arbejde (tilsyneladende), høflig betjening. Ingen kaffe til at slå ventetiden på værkstedet ihjel med.

Meget flot reparation til en god pris

Værkstedet på Korsdalsvej 111 I Rødovre kan være lidt svært at finde, men da det endelig lykkedes fik jeg en fremragende service med et meget flot resultat! Inkl. kaffe imens jeg ventede. Og det tog kun ca. 10 min. at reparere et stenslag. Kan varmt anbefales.

Bestilte tid på nettet Ishøj afd, alt fungerede perfekt, reparation af stenslag 20 minutter.

Flot reparation

Bestilte tid til reparation af stenslag I Rødovre. Meget venlig og kompetent betjening, og det er svært at se hvor stenslaget var. Flot lavet! Vil klart anbefale det til andre, og bruge det igen.

Hurtig og effektiv reparation

Fik lavet et stenslag i Ishøj. God, informativ hjemmeside og let booking system.
Reparationen blev udført meget flot, medens jeg ventede. Stenslaget var næsten usynligt efter rep. Meget venlig montør.
Med FDM medlemskab var det også den billigste rep. i markedet.
Absolut anbefalelsesværdig.

En god og billig oplevelse i Herning

Selvom det altid er træls, når man skal med bilen på værksted, så blev det alligevel en positiv oplevelse. De var billigt i pris på en original forrude til min bil, hvor selv min tyske KIA forhandler/værksted lå 100% over prisen. Jeg ventede mens ruden blev skiftet og måtte gerne kigge på mens de gjorde det. Dermed vidste jeg hvad de gjorde, og hvordan de udnyttede tiden bedst muligt. Derigennem følte jeg mig ikke snydt som man nogle gange føler sig, når bilen har været på værksted. Mens tætningsmassen hærdede gik montøren i gang med at støvsuge bilen, og lagde en stor flaske rudenrens i bilen. Efter at jeg var blevet "kaffemæt", var bilen også færdig. EN RIGTIG FED OPLEVELSE TIL BILLIGE PENGE.

Super service - hurtigt, billigt, og effektivt

Jeg lavede en onlinebestilling på deres website, hvilket i øvrigt er en rigtig god og brugervenlig oplevelse, og fik lavet 3 stenslag på værkstedet i Viborg. Det tog sammenlagt 20-30 minutter, og montøren var venlig og imødekommende, og forklarede undervejs hvad der blev gjort.

Helt igennem en god oplevelse.

fed oplevelse i viborg

jeg har været inde på jeres værksted i viborg og få skiftet min forrude i min bil onsdag
og da jeg kom og hentede den lå der ruderens og mærkater til stenslag alle ruder var pudset og bilen var støvsuget i levere en kanon service montøren var venlig og meget servicemindet han fortjener en stor ros.
husk at sende rosen videre

Effektivt

Professionelt arbejde og betjening, de fandt lidt rust ved udskiftning af forrude, sleb det ned primede det og ingen ekstra omkostninger ved det. Kan kun anbefale det.
Skal lige sige prisen var det halve af hvad Audi værkstedet ville have ;-)

Så køre det for dig.!

Da jeg kom for at hente min bilen som fik skiftet forrude havde man også repareret mit armlæn som var knækket. For uden det lå der en flaske ruderens i bilen.
( odense afd. Nyborgvej )
Lækkert!!! Kanon service fra start til slut.

Hurtig og professionel service

Bookede en tid i Vanløse, da jeg fik en stor sten på forruden på motorvejen, og havde svært ved at vurdere om der var kommet et nyt. Montøren kunne konstatere at der ikke var kommet et stenslag, da de eksisterende var lavet. Hurtig og professionel service.

totalt god service.

Kan varmt anbefale dansk bilglas. Service og kvalitet var helt i top,for mit vedkommende. flink,rart og imødekommende personale som overholdt alle aftaler,og ringede hvis de var i tvivl om noget.

hurtig og effektiv service

kom til aftalt tid, satte bilen og aftalte at vi ville hente den senere.
blev ringet op før aftalt afhentningstid at nu var bilen færdig.

Nemt og hurtigt

Ingen problemer i processen og en flink betjening :) Alt gik som det skulle.

Fin service.

Har lige været forbi jeres værksted i Tårnby - alt gik som planlagt stenslaget blev ordnet, dog blev jeg en smule irriteret over at jeg havde en tid kl 8 og jeres ansatte ville først åbne døren kl 8 (Det regnede og blæste voldsomt) - Jeg havde altså en tid kl 8...

Det trækker altså ned i mine øjne at velkomsten ikke var perfekt

super service i Helsingør

Fantastisk service .fandt bilen på nettet på telefonen og så kunne man også både bestille den og tiden til at få den lavet samtidigt. .supet service havde sat gaffa tape på de gamle stumper og deg var både fjernet og rensey og bilen var støvsuget .både foran og bagi

Dansk Bilglas A/S Details

Dansk Bilglas er en landsdækkende virksomhed, der udskifter og reparerer bilruder. Mere klart og tydeligt kan det vel ikke siges. Vi er dygtige, vi er effektive og vores kunder er tilfredse. Find dit nærmeste værksted på www.bilglas.dk eller ring på 70115555 og vi hjælper dig med at finde den bedste løsning for dig.

Visit Dansk Bilglas A/S

Write to: post@bilglas.dk