Bilia reviews

Bilia reviews

5.4

Venlig og professionel - Bilia Nærum

Bestilte en ny Ford Ka+ hos Bilia I Nærum, venlig og professional betjening, selv da bilen ikke kunne leveres som aftalt da kampagnepriserne åbenbart ikke var klar mellem importøren Ford Danmark og Bilia blev jeg holdt løbende opdateret og informeret. Bestiling af undervognsbehandling blev arrangeret og ordnet af Bilia til lavere pris end jeg selv kunne opnå hos Pava og så blev bilen transporteret uden beregning til behandling og retur, fint at bilen ikke kom ud at køre inden behandlingen. Sælgeren Michael Wilstrup virker meget vidende uden at oversælge bilerne, så derfor giver jeg 5 stjerner som helhedsindtryk

Fantastic

we bought a new car at bilia albertslund and cannot stress enough that i never ever received such good service. Fantastic. We surely recommend the place to buy your new car. Big round of applause goes to Jacob Degn.
Hopefully the aftercare will be equally good. Carry on the good work!

Forlygtepære skift

Fik skiftet pære i min mondeo forlygte. Lygtehus har siden været fyldt med kondens - fik at vide jeg intet bevis havde for at det var sket ved skiftet og en 5-10 minutter lang plade. Ok fint - men har aldrig skiftet pære i min ejertid og der har intet været før - så må skiftet med andre ord have forårsaget et eller andet - alternativt må jeg så lyve. Næste gang står jeg ved siden af, tager et før-billede - men det bliver ikke hos Bilia i Gladsaxe.

utroværdig

Min helt nye Ford Ka på Bilia værksted i Albertslund efter en påkørsel. Burde være totalskadet. Bilia vælger at give 3% i rabat på skaden, så får de til opgave at reparere bilen.
Min bil var helt ny, havde kørt under 800 km. Den var på værksted i næsten 3 uger da de blev ved med at finde fejl ved den. Jeg bruger aldrig det værksted igen. De burde have rådgivet om at den skulle være meldt totalskadet og ikke givet den rabat. Men de ville jo gerne have opgaven. Hvis den var meldt total skadet havde de ikke tjent på reparationen. De tænker mere på deres egen omsætning end på hvad der en bedst for kunden. Alle ved at en bil som har været ude for så stor en skade mister rigtig meget i værdi. De er TOTAL utroværdige. Brug andre værsteder.

Utroværdig fakturering

Har haft min bil på skadesværksted hos Bilia Albertslund og haft en lejebil i mellemtiden. Jeg afleverer lejebilen med en tank, der netop er blevet helt fyldt på den anden side af gaden, men modtager alligevel en regning, hvor der faktureres for en efterfyldning på over fem liter diesel. Da jeg betvivler denne post på min regning, får jeg blot at vide at det skal jeg ikke være ked, da kunder ofte ikke formår at fylde tanken helt op. De ekstra liter betyder at jeg har kørt 133 km på 13 liter diesel, hvilket er en ekstrem dårlig ydelse. Dette faktum var dog tilsyneladende ikke relevant, og da jeg desværre ikke gemte min kvittering fra tankstationen og ikke nåede at få udskrevet en ny, kunne jeg ikke dokumentere min version. Slutningen på historien er at jeg måtte betale dette ekstra gebyr til min store utilfredshed.

Konklusionen på historien er enten at en Renault Clio diesel har en ekstrem dårlig ydelse pr. liter diesel eller at Bilia ved udskrivelse af regninger "kommer" til at påføre ekstra ting.

Har været til service med min Fiesta, oplevede en super service igen. Er kommet hos Bilia Taastrup gennem mange år, det er og blive mit foretrukne værksted.

Alt for dyre

Deres priser (både timeløn og materialer) på Renault er alt, alt for dyre. Prøvede at få tilbud fra en Bilia afdeling, og da jeg ikke synes det var en god pris ringede jeg til en anden afdeling, der så nægtede at give mig en pris fordi de kunne se, at jeg allerede havde fået en pris fra et andet Bilia værksted. Prisen var meget billigere hos andre forhandlere (fx Auto Lindvang i Sønderjylland).
Fik også priser fra Sverige og har fået udført arbejde i Sverige. Ikke billigt, men dog lidt billigere end i Danmark.

Find et andet sted .

Har selv været kunde .og via mit arbejde er jeg kommet med biler der skulle til service

service ok Det tager en time siger de. og den er færdig efter 3 timer
gang på gang skal man lige komme engang mere fordi de ikke har alle delene
og så tager det kun 20 min og den er færdig efter 1.time

spild af tid

kører nu til qiuckpot eller lign aldrig mere Bilia

ELENDIG service

Efter flere omgange at have fornemmet elendig service fra Bilia, synes jeg det er på tide at skrive om det her.

Prisen er god nok, men servicen er ringe, og opstår der problemer, som de selv er skyld i, står de ikke ved deres ansvar, og man bliver en kastebold blandt forskellige afdelinger!

Fx: De må have MEGET travlt i alle afdelinger, for de tager LANG tid at komme igennem, og når det sker, bliver man smidt af og kan begynde forfra!

I dag bruger jeg udelukkende andre værksteder og kommer heller aldrig mere til at købe bil hos Bilia mere.

Heldigvis er Quickpot; Frederiksberg, behjælpelige med at løse problemet, som burde være en selvfølgelig for Bilia/Volvo at løse!

Uprofessionel behandling af købere som vil købe bil hos dem igen

Har netop fået et tilbud på at bytte en Renault med en anden og blev dybt skuffet over at de ikke ville købe deres egne biler tilbage til en fornuftig pris. Argumentet var at deres egne brugtbiler var svære at sælge(De kritisere indirekte deres eget produkt).

Is Bilia your company?

Bilia Personvogne A/S Details