Bilka reviews

Bilka reviews

6.3

Billigst og en meget overbevisende service

Efter at have undersøgt nettet for priser og kvalitet af forskellige vaskemaskiner, faldt valget på Bilka. Primært p.g.a. den billigste pris for en testvindende vaskemaskine. Service/levering foregik absolut problemfrit, jeg følte som kunde at jeg var i centrum.

Leveringen skete indenfor et interval på nogle få timer, med et opkald til mig 15 minutter inden ankomst. Jeg har aldrig tidligere oplevet så god kunde service.

Eneste overraskelse var at jeg nogle gange fik henvendelser fra 'WhiteAway' og andre gange 'Bilka', så det er lidt uklart hvem man egentlig handler med. Ikke at det på nogen måde var et problem, dog.

Stakkels Paradisæbletræer...

Hej Bilka. Vi købte 2 træer på ca. 3 meter til levering. De blev leveret helt uden jordklump, og altså helt blottede rødder, kun svøbt i plastik! Desuden havde begge træer "sår" efter hårdhændet behandling.
Vi havde heldigvis mulighed for at plante træerne med det samme vi kom hjem fra arbejde, efter de rigtige forskrifter, men vi har vores dybe tvivl i forhold til om træerne klarer det... Ikke lige det vi forestillede os, selvom prisen var god. Venlige hilsener!

Super tilfreds

Jeg købte en seng, derfor var der levering med. Efter to dage kom min seng, dagen inden fik jeg en SMS, at den ville komme dagen efter mellem 17-21. På selve dagen ringede fragtmanden og sagde det præcise tidspunkt og det stemte. Jeg fik endda dem til at levere varen ved naboen, da det var en gave - det hele blev gjort med overskud og smil. Vil derfor klart anbefale at købe over Bilka.dk.

megamarked

syntes det er en meget fin shop

Super nemt og bredt udvald

Skulle bruge en mosfjerner og selvfølgelig havde Bilka sådan en fin sag på tilbud. Den måtte jeg jo købe og man er rigtig godt informeret igennem processen med leveringen. Ingen kritik herfra :-)

Nemt og enkelt

Nemt at finde produkterne og leveringen helt i top

Slet ingen problemer

Beløbet blev trukket samme dag som vi fik leveret varen. Helt uden problemer!

God leveringstid, men mangler på hjemmesiden

Købte en iGrill mini. OK pris, men man gjorde ikke opmærksom på at der er minimumskrav til mobil-udstyr. IPhone 4 er 'for gammel'. Mindstekrav er iPhone 4S. Det fremgår heller ikke af selve pakken. Ret irriterende.

Dårlig oplevelse.

Vi havde en meget dårlig oplevelse med at handle med Bilka online. Vi bestilte en opvaskemaskinen og der stod ved betaling ikke noget om at den var i restordre så vi bestilte den der da den var i rest ordre andre steder, men der stod leveringstid 2-4 dage. Og da den ikke kom inden for de dage de havde skrevet ringede vi ind for at høre hvorfor og fortalt den var i rest ordre men den ville komme dagen efter. Og derefter fik vi mail hverdag om den kom dagen efter, det fortsatte i en uge før vi fik den og når vi ringede til dem fik vi bare fortalt de ikke kunne hjælpe os for det var ikke deres skyld. Så rigtig rigtig dårlig oplevelse og vil ikke handle ved dem igen hvis jeg kan undgå det.

god oplevelse

Kan varmt anbefale Bilka.dk. handelen forløb fuldstændig som lovet, og varerne var emballeret så der ikke var spor skade på det leverede. Stor ros til bilkan.dk

Konkurrencedygtige priser - nem levering

Pris var som sagt helt ok - nem levering til lokal GLS-Pakkeshop, smart da jeg bor små 30 km fra et varehus.

Ganske enkelt, perfekt service!

Jeg går op i ordentlig service og bliver så glad, når den er til stede som hos Bilka.
gratis fragt til min nærmeste Netto.Hele tiden opdateringer om, hvornår paken ville ankomme.

Hurtig og effektiv levering

Jeg bestilte et sæt loungehavemøble lørdag aften, dem kunne de leveret tirsdag, altså kun 2 hverdage efter bestillingen. Man får så at vide at varen bliver leveret mellem 7:58 og kl 21, hvis man ikke vil betale ekstra for at vælge en mere specifik tid, men dagen før levering fik jeg en SMS fra BFT som skulle levere at de ville komme mellem 14 og 18 og at de ringer 30 min før levering...! Det var jo skønt. Kl 12:55 dagen efter ringer de fra BFT, at de er der om ca 30, de kommer så efter 11 min. Men alt i alt godt tilfreds i hvert fald med mine loungehavemøble.

ReturUret

Min kone og jeg har altid været glade for at handle i Bilka i Odense men det har vi godt nok fået ændret vores syn på.
Når Bilka reklamerer med 30 dages fuld returret er det falsk reklame.
Jeg gav min kone en Tefal Actifry i gave. hun havde ønsket sig sådan en men opdagede da hun havde åbnet emballagen at det ikke var den rigtige model.
I følge Bilkas betingelser betyder det ikke noget at emballagen har været åbnet, bare den er intakt så vi besluttede os at køre ud og returnere den.
Da vi, allerede dagen efter, ville returnere varen i Bilkas servicecenter fik vi at vide at vi ikke kunne returnere den da de mente at den havde været brugt, hvilket den naturligvis ikke havde. De syntes at de kunne fornemme noget olie indvendigt på teflonbelægningen. (Årsagen er måske at teflonbelægninger virker sådan lidt glat og fedtet, især når det er nyt).
På vej hjem fra Bilka, ringede jeg til afdelingen for Isenkram og spurgte om det kunne være rigtigt at vi ikke havde returret efter de omstændigheder. Det havde vi naturligvis sagde den pågældende chef og at vi bare skulle komme derud igen og henvende os til ham.
Som sagt så gjort men vi blev klogere. Chefen havde i mellemtiden talt med servicecentret og påstod nu at han ikke kunne omstøde servicecentrets afgørelse og at vi måtte tale med dem igen.
Tilbage i servicecentret fik min kone at vide at varen var brugt men på hendes opfordring om at bevise det kunne de ikke. Det eneste de kunne var at sige at hun havde brugt den. Det var altså kun en formodning. De sagde ydermere til hende at hun i mellemtiden havde været hjemme og vaske varen af. Jeg synes at det er en frækhed ud over alle grænser at blive beskyldt for at lyve og svindle.
Bilka returnerer IKKE ubrugte varer med åbnet emballage som de påstår at det gør, så vær forsigtig med at handle dér med mindre at I er helt sikre på hvad I har købt.
Jeg gør det aldrig igen og jeg synes at vi har fået en ualmindelig grov behandling.

Nemt og hurtigt

Nem og overskuelig hjemmeside og lynhurtig levering!

Bare OK

Hurtig levering, hvor jeg hele tiden blev orienteret om, hvor langt varen var kommet. Fik måske endda for mange sms`er!.
Men jeg havde nogle små problemer med bestilling og betaling. Der var noget jeg ikke lige kunne finde ud af, men det blev klaret.

Hurtig levering.

God og hurtig levering. Fragtpris er ok.

Købt i Bilka hentet i Føtex

Prisen var fin.
Afsendelse og info via mail undervejs OK.
Men da det kom til at skulle afhente pakken, så var det et rådvildt personale, der mente jeg var gået forkert, på trods af tydelige instrukt på forsendelses info seddelen.
Købt i Bilka, men skulle hentes i Føtex.

Bilka.dk

Om virksomheden

På Bilka.dk finder du Bilkas netbutik. Her kan du købe udvalgte varer fra Bilka's store sortiment. Pep for eksempel hjemmet op med et nyt tv, køb motionsudstyr eller forkæl dine nærmeste med lækker vin eller en god bog. Løbende vil netbutikken blive udvidet med yderligere kategorier, så følg med på Bilka.dk eller tilmeld dig Bilka's nyhedsbrev og få besked om nye tiltag og spændende produkter.

Visit Bilka

We live here: Rosbjergvej 33