Bilka reviewed by

hvidovre, DK

Bilka og retningslinier :-(

Når man har købt på postordre, opfordres man til at skrive om sin købsoplevelse, på en eller anden liste, hvor man åbenbart kun optager indlæg der roser/skamroser Bilka.
Jeg skrev et 100% neutralt indlæg, hvor jeg fortalte, at Bilka hverken var bedre eller dårligere and alle andre postordrefirmaer og fik denne meddelelse:
Desværre har din anmeldelse ikke overholdt vores retningslinjer for at skrive på vores hjemmeside.
"Vi forbeholder os retten til ikke at lægge din anmeldelse ud på siden hvis den indeholder nogle af de følgende former for indhold eller krænker andre retningslinjer"
Læg især mærke til de sidste 3 ord "krænker andre retningslinier" dejligt altfavnende ØV ØV, hvorfor ikke bare skrive: "Vi optager ikke din anmeldelse, hvis du ikke roser os" det var da meget lettere.
Og læser man betingelserne (som fylder flere sider) for at skive indlæg fremgår det at Bilka kan gøre hvad de vil med ens indlæg, de kan rette, redigere, slette eller gøre hvad de har lyst til med indlæget.
Tillige står der en masse "juridisk pladder" som almindelige mennesker ikke forstår en dyt af.
Ps. Varen og leveringen var der ikke noget i vejen med.
Kurt found this review useful
    Bilka
    TrustScore 6.3 / 10
    2,949 Reviews

Reply from Bilka

Hej Peter.

Jeg er ked af hvis du føler at din anmeldelse er blevet ignoreret. Vi er altid interesserede i at høre vores kunders mening uanset om det er ris eller ros da begge dele er med til at hjælpe os til at blive bedre. Da jeg ikke har læst dit indlæg kan jeg desværre ikke hjælpe dig med et svar på hvorfor det er blevet afvist, men hvis du kunne tænke dig et svar skal du være velkommen til at sende indlægget ind til vores kundeservice mærket med mit navn i overskriften, så vil jeg meget gerne undersøge det for dig.

Venlig Hilsen
    Johan-kundesupport