Bilka reviews

Bilka reviews

6.3

Nemt og enkelt

Nemt at finde produkterne og leveringen helt i top

Slet ingen problemer

Beløbet blev trukket samme dag som vi fik leveret varen. Helt uden problemer!

God leveringstid, men mangler på hjemmesiden

Købte en iGrill mini. OK pris, men man gjorde ikke opmærksom på at der er minimumskrav til mobil-udstyr. IPhone 4 er 'for gammel'. Mindstekrav er iPhone 4S. Det fremgår heller ikke af selve pakken. Ret irriterende.

Dårlig oplevelse.

Vi havde en meget dårlig oplevelse med at handle med Bilka online. Vi bestilte en opvaskemaskinen og der stod ved betaling ikke noget om at den var i restordre så vi bestilte den der da den var i rest ordre andre steder, men der stod leveringstid 2-4 dage. Og da den ikke kom inden for de dage de havde skrevet ringede vi ind for at høre hvorfor og fortalt den var i rest ordre men den ville komme dagen efter. Og derefter fik vi mail hverdag om den kom dagen efter, det fortsatte i en uge før vi fik den og når vi ringede til dem fik vi bare fortalt de ikke kunne hjælpe os for det var ikke deres skyld. Så rigtig rigtig dårlig oplevelse og vil ikke handle ved dem igen hvis jeg kan undgå det.

god oplevelse

Kan varmt anbefale Bilka.dk. handelen forløb fuldstændig som lovet, og varerne var emballeret så der ikke var spor skade på det leverede. Stor ros til bilkan.dk

Konkurrencedygtige priser - nem levering

Pris var som sagt helt ok - nem levering til lokal GLS-Pakkeshop, smart da jeg bor små 30 km fra et varehus.

Hurtigt nemt

Leveret lige til døren ok.

Ganske enkelt, perfekt service!

Jeg går op i ordentlig service og bliver så glad, når den er til stede som hos Bilka.
gratis fragt til min nærmeste Netto.Hele tiden opdateringer om, hvornår paken ville ankomme.

Hurtig og effektiv levering

Jeg bestilte et sæt loungehavemøble lørdag aften, dem kunne de leveret tirsdag, altså kun 2 hverdage efter bestillingen. Man får så at vide at varen bliver leveret mellem 7:58 og kl 21, hvis man ikke vil betale ekstra for at vælge en mere specifik tid, men dagen før levering fik jeg en SMS fra BFT som skulle levere at de ville komme mellem 14 og 18 og at de ringer 30 min før levering...! Det var jo skønt. Kl 12:55 dagen efter ringer de fra BFT, at de er der om ca 30, de kommer så efter 11 min. Men alt i alt godt tilfreds i hvert fald med mine loungehavemøble.

ReturUret

Min kone og jeg har altid været glade for at handle i Bilka i Odense men det har vi godt nok fået ændret vores syn på.
Når Bilka reklamerer med 30 dages fuld returret er det falsk reklame.
Jeg gav min kone en Tefal Actifry i gave. hun havde ønsket sig sådan en men opdagede da hun havde åbnet emballagen at det ikke var den rigtige model.
I følge Bilkas betingelser betyder det ikke noget at emballagen har været åbnet, bare den er intakt så vi besluttede os at køre ud og returnere den.
Da vi, allerede dagen efter, ville returnere varen i Bilkas servicecenter fik vi at vide at vi ikke kunne returnere den da de mente at den havde været brugt, hvilket den naturligvis ikke havde. De syntes at de kunne fornemme noget olie indvendigt på teflonbelægningen. (Årsagen er måske at teflonbelægninger virker sådan lidt glat og fedtet, især når det er nyt).
På vej hjem fra Bilka, ringede jeg til afdelingen for Isenkram og spurgte om det kunne være rigtigt at vi ikke havde returret efter de omstændigheder. Det havde vi naturligvis sagde den pågældende chef og at vi bare skulle komme derud igen og henvende os til ham.
Som sagt så gjort men vi blev klogere. Chefen havde i mellemtiden talt med servicecentret og påstod nu at han ikke kunne omstøde servicecentrets afgørelse og at vi måtte tale med dem igen.
Tilbage i servicecentret fik min kone at vide at varen var brugt men på hendes opfordring om at bevise det kunne de ikke. Det eneste de kunne var at sige at hun havde brugt den. Det var altså kun en formodning. De sagde ydermere til hende at hun i mellemtiden havde været hjemme og vaske varen af. Jeg synes at det er en frækhed ud over alle grænser at blive beskyldt for at lyve og svindle.
Bilka returnerer IKKE ubrugte varer med åbnet emballage som de påstår at det gør, så vær forsigtig med at handle dér med mindre at I er helt sikre på hvad I har købt.
Jeg gør det aldrig igen og jeg synes at vi har fået en ualmindelig grov behandling.

Nemt og hurtigt

Nem og overskuelig hjemmeside og lynhurtig levering!

Bare OK

Hurtig levering, hvor jeg hele tiden blev orienteret om, hvor langt varen var kommet. Fik måske endda for mange sms`er!.
Men jeg havde nogle små problemer med bestilling og betaling. Der var noget jeg ikke lige kunne finde ud af, men det blev klaret.

Hurtig levering.

God og hurtig levering. Fragtpris er ok.

Købt i Bilka hentet i Føtex

Prisen var fin.
Afsendelse og info via mail undervejs OK.
Men da det kom til at skulle afhente pakken, så var det et rådvildt personale, der mente jeg var gået forkert, på trods af tydelige instrukt på forsendelses info seddelen.
Købt i Bilka, men skulle hentes i Føtex.

Meget dårlig oplevelse

Købte en microvon som som fødselsdagsgave, og betalte ekspresgrbyr (85,-) for at sikre levering på fødselsdagen. Varen kom først dagen efter fødselsdagen (en mandag), så spild af penge og forkert markedsføreing fra Bilka.dk.
I er røget langt ned på min liste over netvirksomheder.
Jane Møller found this review useful

Reply from Bilka.dk

Hej Peter

Tak for din anmeldelse.

Det er meget beklageligt, at den bestilte microovn, ikke blev leveret på den aftalte dato. Jeg har forsøgt at undersøge det nærmere, men jeg kan simpelthen ikke se, hvad der er gået galt i forbindelse med denne ordre.

Du skal naturligvis ikke betale for en ekspres levering, når vi nu ikke har leveret til tiden. Vi vil derfor tilbageføre de 85 kr. til dig.

Jeg håber, at fødselaren bliver glad for ovnen, trods det, at den ikke kom på dagen.

Du ønskes en rigtig god dag.

Mia
Bilka kundeservice

Super hurtig levering

Super godt tilfreds med den nemme handel og hurtige levering.

BiLKA's SwipBox på nettet + Bilka i Viborg,s vareudlevering. Noget rod og skidt.

Bestilt et fodboldmål på Bilka's hjemmeside SwipBox. Får en mail om afhentning i Bilka Viborg. Ringer for en sikkerheds skyld til vareudlevering kl. 15.00. Nej, varen er ikke kommet, men han vil undersøge og ringe tilbage. Dette sker kl. 15.15. Varen er ved fragtmand, som KAN nå at aflevere kl. 16.00 ellers må jeg ringe igen i morgen. Kl. 18.30 får jeg en sms om, at varen kan afhentes i Bilka, Viborg. Kører derned og ser med det samme, da de kommer med fodboldmålet, at træet er flækket i samling. Nægter at modtage. Udleveringsmanden giver mig ret. Han spørger mig, hvorfor jeg ikke bare har købt et i butikken ( Fodboldmålet er IKKE på butikkens hjemmeside og heller ikke udstillet udenfor butikken, som andre varer) så ?? Han ændrede papirerne, og jeg fik et med hjem. Ubehandlet træ, som ligger ude i regnvejr. SMART. Men hvorfor oplyser man så ikke, at jeg bare kan afhente varen, da det er en LAGERVARE. HALLO BILKA.

Reply from Bilka.dk

Hej Bruno

Tak for din anmeldelse.

Når man bestiller på Bilka.dk med en Klik&Hent levering, vil man altid få en SMS med en afhentningskode, når varen er klar til afhentning. Vi kan desværre ikke garantere, at varen vil komme indenfor et bestemt tidspunkt på den valgte levereringsdag, når man har valgt en Klik&Hent levering.

Det er meget beklageligt, at fodboldmålet ikke har været i orden, da du skulle afhente det i Bilka Viborg. Jeg er dog glad for at høre, at dig og medarbejderen fandt en løsning derude, således du kunne få det bestilte fodboldmål med hjem samme aften.

Det er ikke alle varer som er på Bilka.dk, som kan findes i alle vores varehuse. Det er derfor ikke muligt at tilføje på Bilka.dk, om varerne er på lager i varehusene. Man er dog altid meget velkommen til at kontakte os, for at høre om en bestemt vare er på lager i et varehus.

Du ønskes en rigtig god dag.

Mia
Bilka kundeservice

nemt køb

fandt en tørretumbler der var A+ i energi til den rigtige pris. Rimelig oversigt over funktioner og specifikationer på hjemmesiden. Pris med levering.
Nemt og praktisk men vognmænd kan som sædvanlig ikke definere nærmere end 8 timer for levering.

Hurtig og nem handel!

Lækker service og hurtig levering. Der er ikke en finger at sætte på noget, trods min ordre skulle leveres langt inde i en baggård, ja så gik det som smurt!

Om virksomheden

På Bilka.dk finder du Bilkas netbutik. Her kan du købe udvalgte varer fra Bilka's store sortiment. Pep for eksempel hjemmet op med et nyt tv, køb motionsudstyr eller forkæl dine nærmeste med lækker vin eller en god bog. Løbende vil netbutikken blive udvidet med yderligere kategorier, så følg med på Bilka.dk eller tilmeld dig Bilka's nyhedsbrev og få besked om nye tiltag og spændende produkter.

Visit Bilka

We live here: Rosbjergvej 33