Bilka reviews

Bilka reviews

6.3

Ganske enkelt, perfekt service!

Jeg går op i ordentlig service og bliver så glad, når den er til stede som hos Bilka.
gratis fragt til min nærmeste Netto.Hele tiden opdateringer om, hvornår paken ville ankomme.

Hurtig og effektiv levering

Jeg bestilte et sæt loungehavemøble lørdag aften, dem kunne de leveret tirsdag, altså kun 2 hverdage efter bestillingen. Man får så at vide at varen bliver leveret mellem 7:58 og kl 21, hvis man ikke vil betale ekstra for at vælge en mere specifik tid, men dagen før levering fik jeg en SMS fra BFT som skulle levere at de ville komme mellem 14 og 18 og at de ringer 30 min før levering...! Det var jo skønt. Kl 12:55 dagen efter ringer de fra BFT, at de er der om ca 30, de kommer så efter 11 min. Men alt i alt godt tilfreds i hvert fald med mine loungehavemøble.

ReturUret

Min kone og jeg har altid været glade for at handle i Bilka i Odense men det har vi godt nok fået ændret vores syn på.
Når Bilka reklamerer med 30 dages fuld returret er det falsk reklame.
Jeg gav min kone en Tefal Actifry i gave. hun havde ønsket sig sådan en men opdagede da hun havde åbnet emballagen at det ikke var den rigtige model.
I følge Bilkas betingelser betyder det ikke noget at emballagen har været åbnet, bare den er intakt så vi besluttede os at køre ud og returnere den.
Da vi, allerede dagen efter, ville returnere varen i Bilkas servicecenter fik vi at vide at vi ikke kunne returnere den da de mente at den havde været brugt, hvilket den naturligvis ikke havde. De syntes at de kunne fornemme noget olie indvendigt på teflonbelægningen. (Årsagen er måske at teflonbelægninger virker sådan lidt glat og fedtet, især når det er nyt).
På vej hjem fra Bilka, ringede jeg til afdelingen for Isenkram og spurgte om det kunne være rigtigt at vi ikke havde returret efter de omstændigheder. Det havde vi naturligvis sagde den pågældende chef og at vi bare skulle komme derud igen og henvende os til ham.
Som sagt så gjort men vi blev klogere. Chefen havde i mellemtiden talt med servicecentret og påstod nu at han ikke kunne omstøde servicecentrets afgørelse og at vi måtte tale med dem igen.
Tilbage i servicecentret fik min kone at vide at varen var brugt men på hendes opfordring om at bevise det kunne de ikke. Det eneste de kunne var at sige at hun havde brugt den. Det var altså kun en formodning. De sagde ydermere til hende at hun i mellemtiden havde været hjemme og vaske varen af. Jeg synes at det er en frækhed ud over alle grænser at blive beskyldt for at lyve og svindle.
Bilka returnerer IKKE ubrugte varer med åbnet emballage som de påstår at det gør, så vær forsigtig med at handle dér med mindre at I er helt sikre på hvad I har købt.
Jeg gør det aldrig igen og jeg synes at vi har fået en ualmindelig grov behandling.

Nemt og hurtigt

Nem og overskuelig hjemmeside og lynhurtig levering!

Bare OK

Hurtig levering, hvor jeg hele tiden blev orienteret om, hvor langt varen var kommet. Fik måske endda for mange sms`er!.
Men jeg havde nogle små problemer med bestilling og betaling. Der var noget jeg ikke lige kunne finde ud af, men det blev klaret.

Hurtig levering.

God og hurtig levering. Fragtpris er ok.

Købt i Bilka hentet i Føtex

Prisen var fin.
Afsendelse og info via mail undervejs OK.
Men da det kom til at skulle afhente pakken, så var det et rådvildt personale, der mente jeg var gået forkert, på trods af tydelige instrukt på forsendelses info seddelen.
Købt i Bilka, men skulle hentes i Føtex.

Meget dårlig oplevelse

Købte en microvon som som fødselsdagsgave, og betalte ekspresgrbyr (85,-) for at sikre levering på fødselsdagen. Varen kom først dagen efter fødselsdagen (en mandag), så spild af penge og forkert markedsføreing fra Bilka.dk.
I er røget langt ned på min liste over netvirksomheder.
Jane Møller found this review useful

Hej Peter

Tak for din anmeldelse.

Det er meget beklageligt, at den bestilte microovn, ikke blev leveret på den aftalte dato. Jeg har forsøgt at undersøge det nærmere, men jeg kan simpelthen ikke se, hvad der er gået galt i forbindelse med denne ordre.

Du skal naturligvis ikke betale for en ekspres levering, når vi nu ikke har leveret til tiden. Vi vil derfor tilbageføre de 85 kr. til dig.

Jeg håber, at fødselaren bliver glad for ovnen, trods det, at den ikke kom på dagen.

Du ønskes en rigtig god dag.

Super hurtig levering

Super godt tilfreds med den nemme handel og hurtige levering.

BiLKA's SwipBox på nettet + Bilka i Viborg,s vareudlevering. Noget rod og skidt.

Bestilt et fodboldmål på Bilka's hjemmeside SwipBox. Får en mail om afhentning i Bilka Viborg. Ringer for en sikkerheds skyld til vareudlevering kl. 15.00. Nej, varen er ikke kommet, men han vil undersøge og ringe tilbage. Dette sker kl. 15.15. Varen er ved fragtmand, som KAN nå at aflevere kl. 16.00 ellers må jeg ringe igen i morgen. Kl. 18.30 får jeg en sms om, at varen kan afhentes i Bilka, Viborg. Kører derned og ser med det samme, da de kommer med fodboldmålet, at træet er flækket i samling. Nægter at modtage. Udleveringsmanden giver mig ret. Han spørger mig, hvorfor jeg ikke bare har købt et i butikken ( Fodboldmålet er IKKE på butikkens hjemmeside og heller ikke udstillet udenfor butikken, som andre varer) så ?? Han ændrede papirerne, og jeg fik et med hjem. Ubehandlet træ, som ligger ude i regnvejr. SMART. Men hvorfor oplyser man så ikke, at jeg bare kan afhente varen, da det er en LAGERVARE. HALLO BILKA.

Hej Bruno

Tak for din anmeldelse.

Når man bestiller på Bilka.dk med en Klik&Hent levering, vil man altid få en SMS med en afhentningskode, når varen er klar til afhentning. Vi kan desværre ikke garantere, at varen vil komme indenfor et bestemt tidspunkt på den valgte levereringsdag, når man har valgt en Klik&Hent levering.

Det er meget beklageligt, at fodboldmålet ikke har været i orden, da du skulle afhente det i Bilka Viborg. Jeg er dog glad for at høre, at dig og medarbejderen fandt en løsning derude, således du kunne få det bestilte fodboldmål med hjem samme aften.

Det er ikke alle varer som er på Bilka.dk, som kan findes i alle vores varehuse. Det er derfor ikke muligt at tilføje på Bilka.dk, om varerne er på lager i varehusene. Man er dog altid meget velkommen til at kontakte os, for at høre om en bestemt vare er på lager i et varehus.

Du ønskes en rigtig god dag.

nemt køb

fandt en tørretumbler der var A+ i energi til den rigtige pris. Rimelig oversigt over funktioner og specifikationer på hjemmesiden. Pris med levering.
Nemt og praktisk men vognmænd kan som sædvanlig ikke definere nærmere end 8 timer for levering.

Hurtig og nem handel!

Lækker service og hurtig levering. Der er ikke en finger at sætte på noget, trods min ordre skulle leveres langt inde i en baggård, ja så gik det som smurt!

Nem og overskuelig hjemmeside - hurtig levering

Som regel er priserne helt i orden og så er det nemt at navigere og man er hurtigt betjent. Hvis man skal returnere er der intet bøvl, man får bare pengene igen.

Fin service

Tilfredsstillende service, var bare en smule irriterende at man ikke kunne bestille til sin nærmeste Bilka - men skulle have hjemmelevering.
Ellers INTET at klage over.

Vi annoncerer med...... Men vi har det ikke, og får det ikke!

Jeg læser i Bilkas ugeavis 15, at de har både GHD-glattejern og GHD-føntørrer på tilbud, begge til 1200 kr. Man sparer derfor 400 kr. Det ser jeg som et skidegodt tilbud og tager med det samme i Bilka. Men da jeg kommer derop, bliver jeg selvfølgelig skuffet. De har ikke nogen - fair nok. Jeg spørger om de gider bestille nogen hjem, eller om de får nogen i løbet af ugen? Og svaret er nej. De har ikke haft nogen, har ikke nogen og får dem heller ikke. Så bliver jeg sgu træt af sådan en butik! Hvorfor annoncerer med noget, og så ikke kunne få nogen hjem, uden at de koster 1600/1700 kr som de koster på deres hjemmeside. Det kalder jeg desværre - SUPER dårlig service!

Hej Tilde Signe

Tak for anmeldelse.

Jeg har undersøgt det nærmere, og alle vores varehuse har haft både føntørrere og fladjern. De står også alle til, stadig at have begge varer. Det er derfor dybt beklageligt, at du er blevet fejlinformeret i dit varehus angående dette.

Du skulle dog stadig have muligheden for at købe de 2 produkter i varehuset. Hvis du vil sikre dig at de ikke lige er blevet solgt, kan du med fordel kontakte dit nærmeste varehus telefonisk. Så undgår du også at gå forgæves en gang til.

Varehusenes telefonnumre kan findes her http://www.bilka.dk/kundeservice/find-din-bilka

Endnu engang tak for din henvendelse og undskyld ulejligheden.

Hurtigt nemt og sikkert

Fødselsdagsgaven blev leveret til swipbox i min lokale netto. Alt gik nemt og lækkert.

Vare kom til aftalt tid

Her kan man roligt handle, varene kommer til tiden

Bestilt komfur lørdag, der blev leveret tirsdag som aftenlevering. Dejligt man ikke behøver være hjemme om dagen for at modtage varen. Koster dog lidt ekstra.

Skandaløse leveringstid.

Bestilte en telefon den 1/4, læser i ordresbekræftelsen at telefon vil blive leveret den 3/4. I dag mandag den 7/4 er telefon stadig ikke kommet.
Kontakter Kundeservice og får at vide at der er sket en fejl og telefonen vil blive sendt i dag så jeg har den senest onsdag.
Tjekker min mail et par timer efter samtalen og der står nu at jeg tidligst kan forvente telefonen leveret den 23/4.. Den 23/4??!
Bliver tilbudt at ordren kan annuleres eller de kan sende et styk chokolade som plaster på såret.. Chokolade??? Gi mig dog et afslag i prisen!
Endte med at ordren blev annulleret og jeg handler aldrig hos sådan en inkompetent butik.

Hej Kim

Tak for din anmeldelse.

Jeg beklager, at der har været forsinkelse på leveringen af din telefon. Vi forsøger altid at levere varerne til vores kunder senest den forventede leveringsdato, vi oplyser i ordrebekræftelsen.
Der kan dog desværre forekomme fejl, som forhindre os i at levere som planlagt. Det er meget uheldigt, at dette er gået ud over dig som kunde, fordi vi ikke har fanget denne fejl noget før.

Vi har desværre ikke kunne tilbyde mere i kompensation, fordi telefonen har været solgt mens vi havde den på tilbud.

Jeg håber, at du engang får lyst til at handle med os igen, så du kan opleve hvor let det normalt er, at bestille og få leveret varer fra Bilka.dk.

Om virksomheden

På Bilka.dk finder du Bilkas netbutik. Her kan du købe udvalgte varer fra Bilka's store sortiment. Pep for eksempel hjemmet op med et nyt tv, køb motionsudstyr eller forkæl dine nærmeste med lækker vin eller en god bog. Løbende vil netbutikken blive udvidet med yderligere kategorier, så følg med på Bilka.dk eller tilmeld dig Bilka's nyhedsbrev og få besked om nye tiltag og spændende produkter.

Visit Bilka

We live here: Rosbjergvej 33