Bilka reviews

Bilka reviews

6.4

Hurtigt nemt og sikkert

Fødselsdagsgaven blev leveret til swipbox i min lokale netto. Alt gik nemt og lækkert.

Vare kom til aftalt tid

Her kan man roligt handle, varene kommer til tiden

Bestilt komfur lørdag, der blev leveret tirsdag som aftenlevering. Dejligt man ikke behøver være hjemme om dagen for at modtage varen. Koster dog lidt ekstra.

Skandaløse leveringstid.

Bestilte en telefon den 1/4, læser i ordresbekræftelsen at telefon vil blive leveret den 3/4. I dag mandag den 7/4 er telefon stadig ikke kommet.
Kontakter Kundeservice og får at vide at der er sket en fejl og telefonen vil blive sendt i dag så jeg har den senest onsdag.
Tjekker min mail et par timer efter samtalen og der står nu at jeg tidligst kan forvente telefonen leveret den 23/4.. Den 23/4??!
Bliver tilbudt at ordren kan annuleres eller de kan sende et styk chokolade som plaster på såret.. Chokolade??? Gi mig dog et afslag i prisen!
Endte med at ordren blev annulleret og jeg handler aldrig hos sådan en inkompetent butik.

Hej Kim

Tak for din anmeldelse.

Jeg beklager, at der har været forsinkelse på leveringen af din telefon. Vi forsøger altid at levere varerne til vores kunder senest den forventede leveringsdato, vi oplyser i ordrebekræftelsen.
Der kan dog desværre forekomme fejl, som forhindre os i at levere som planlagt. Det er meget uheldigt, at dette er gået ud over dig som kunde, fordi vi ikke har fanget denne fejl noget før.

Vi har desværre ikke kunne tilbyde mere i kompensation, fordi telefonen har været solgt mens vi havde den på tilbud.

Jeg håber, at du engang får lyst til at handle med os igen, så du kan opleve hvor let det normalt er, at bestille og få leveret varer fra Bilka.dk.

Bilka kundeservice

Dem uden Bil ka` også få sig et nyt komfur!

Bestilte nyt komfur søndag aften, levering tirsdag eftermiddag og klar til brug tirsdag aften. Hurtig og professionel ekspedition!

Godt tilfreds - men man skal se sig for og ikke lade sig lokke!

Jeg er godt tilfreds med mit køb - gode priser og fri levering.
Det irriterer mig at læse at "Prisen er gyldig ved bestilling i dag". Tjekker man dagen efter er det den samme tekst og pris! Der er selvfølgelig ikke noget forkert i teksten, men jeg synes det er vildledning af forbrugeren. Man forledes til at tro at prisen KUN gælder i dag og at man derfor er nødt til at købe nu.

Så derfor: Bilka er billig men tjek pricerunner inden køb!

Bilka.dk er helt ok!

Jeg handler ofte hos Bilka.dk. Det er så nemt at købe varer, jeg ellers ville have svært ved at anskaffe, da jeg ikke har bil. Priserne er rimelige, og varerne kommer altid til den aftalte tid. Jeg har ved hver handel fået grundig information om, hvornår varerne ankommer, og om de kommer med Post Danmark eller fragtmand.
Jeg giver Bilka.dk to gange fem stjerner!
Mvh Peter, Als
PS! Der er et eller andet galt med dateringen på Trustpilot. Denne anmeldelse er afsendt d. 16.4.14 og ikke d. 7.4.14 som der står øverst til venstre.

Super!

Super hurtig, super med gratis fragt til Netto og frem for alt en super pris på varen.

Ingen tilbagemelding trods lovet deadline

Har to gange kontaktet Bilkas kundeservice omkring en mangel ved vores leverance (manglende skruer til Jungle Gym), men intet svar udover en automatisk mail om, svar senest ville komme i dag kl 12:00 - det er her til aften stadig ikke kommet og vi kan ikke komme videre med at sætte Jungle Gym op.

Men da samme problem blev skrevet i en offentlig anmeldelse her på trustpilot.dk, kom der prompte et svar - dog uden nogen form for løsning af problemet.

Derudover undrer dette svar, idet netkuppet nu står som normalpris, og ikke som Bilka hævder, som tilbud. Det er vildledende, at man reklamerer med et ugens kup, som ugen efter bare bliver normalpris - så havde man jo nok skyndt sig mindre, men Bilka får jo et hurtigt salg.

Hej Signe

Tak for din anmeldelse.

Vores legetårne kommer jævnligt på tilbud, når der er sæson for dem. Normalprisen for Jungle Gym Palace, er 9.999,00 kr., så det er korrekt at du har bestilt legetårnet til halv pris.

Det er meget beklageligt, at opsætningsvejledningen ikke har stemt overens med hvad vi har sendt ud. Det skaber selvfølgelig unødvendig misforståelser vi let kunne have undgået.
Jeg kan se, at min kollega har haft kontaktet dig angående din købsoplevelse, og er ved at følge op på din tilbagemelding.

Endnu engang mange tak for din henvendelse, jeg håber, at du får en rigtig god dag.

Bilka kundeservice

Leveringstid ikke overholdt - uhøflig kundeservice.

Var i Bilka Odense for at se på Lenovo IdeaPad Flex 14 og skulle også bruge en Toshiba 1T hard disk. IdeaPad'en kostede det samme på nettet, men Toshiba'en var så vidt jeg husker, 350 kr billigere, hvorfor jeg, sammenholdt med levering blev estimeret til næste dag, valgte at bestille begge dele på nettet. Næste dag skete der ingenting - ved henvendelse til kundeservice sidst på dagen fik jeg at vide, at det var "lige lovligt frisk" at estimere dag til dag levering, men at leverandøren "regnede med", at ordren ville blive sendt af sted senere den dag. "Var der andet" - i en næsten anklagende tone, kom det fra servicemedarbejderen.

Hej RM

Tak for din anmeldelse.

God kundeservice er af højeste prioritet i Bilka, hvorfor det er dybt beklageligt, at du har oplevet det modsatte. Det vil naturligvis blive videregivet, så vores kunder får den gode service og behandling som de fortjener!

Jeg vil også gerne undskylde, at vi har leveret en dag senere end først beregnet, og du ikke er blevet informeret herom. Det er selvfølgelig ikke godt nok, og det vil der ligeledes blive fulgt op på.

Du ønskes en rigtig god dag.

Bilka kundeservice

Bestilling og levering i top

Ved bestilling af varer får man mulighed for selv at vælge, hvornår levering passer bedst:-) Dagen før levering får man ved mail/sms besked om nærmere leveringstidspunkt, og der ringes ca. 30 min. før budet er der. Super service

Fed ide

Stærkt at få online-køb lev. ved nærmeste supermarked, tak.

Kundevenlighed

Havde købt et "haveopbevaringsskur", stor var min overraskelse, da den blev pakket ud og der i samlevejledningen stod at skuret ikke tålte at stå ude i regn og blæst. I mine øjne ikke nogen særlig heldig ting, når man bor i Danmark :-)
Kontakt til Bilka.dk som tilbød at tage skuret retur uden problemer.

Købte også sidste år et drivhus i Bilka, på grund af sygdom blev det først samlet dette forår, desværre var der knækket 5 glas i transporten og vi drog til Bilka for at købe nye.
Men glas i min drivhus størrelse var ikke lagervare, straks tog den kvikke ekspedient nogle andre glas og skar dem til i de rette mål - Det er da service

Billigt, hurtigt og mystisk

Køleskabet var billigt (billigste pris jeg kunne finde på nettet), leveringen var hurtig og indpakning forsvarlig.

Eneste der kan undre er hvorfor man får en SMS der bekræfter at ens køb fra whiteaway er på vej når man har handlet hos Bilka?!

Det virker uprofessionelt selvom det er en lille detalje.

Levering til tiden kalder jeg god service.

Rigtig god service ønskede at få en vakemaskine leveret mandag, og den blev leveret denne dag, og der blev ringet til mig 1/2 time før de kom, dette kalder jeg service.

Superhurtig levering!

Bestilte for 1.gang via Bilka.dk, en ny mobil til min datter. Bestilte mandag og havde den tirsdag formiddag, det kaldet jeg hurtig service! :)

Super hurtigt - dejligt med mulighed for ønske om levering... OG lækkert produkt..

Perfekt handel

Varen var som forventet, og hurtig levering..

Træls at få en vare der er defekt fra ny og ikke får den byttet

Jeg har købt et køle/frys med isterninger som var defekt fra dag 1
Montør har været her 2 gange uden at de har kunne rette fejlen
De mener det er en forbriksfejl og de vil nu vende tilbage for 3 gang

Hej Nils

Tak for din anmeldelse.

Jeg beklager, at du har modtaget et køle-fryseskab der har været defekt, og at montøren ikke har kunnet rette fejlen med det samme. Når vi får lignende sager ind, gør vi selvfølgelig alt hvad vi kan, og så hurtigt vi kan, for at løse problemet.

Jeg håber, at fejlen nu er rettet, og du er bliver glad for køle-fryseskabet. Hvis du skulle have spørgsmål eller kommentarer til din ordre, er du meget velkommen til at kontakte os igen. Du finder vores kontaktoplysninger her http://hvidevarer.bilka.dk/kontaktos/

Rigtig god dag.

Om virksomheden

På Bilka.dk finder du Bilkas netbutik. Her kan du købe udvalgte varer fra Bilka's store sortiment. Pep for eksempel hjemmet op med et nyt tv, køb motionsudstyr eller forkæl dine nærmeste med lækker vin eller en god bog. Løbende vil netbutikken blive udvidet med yderligere kategorier, så følg med på Bilka.dk eller tilmeld dig Bilka's nyhedsbrev og få besked om nye tiltag og spændende produkter.

Visit Bilka

We live here: Rosbjergvej 33