Billard reviews

Billard reviews

8.8

Alt i alt rigtig god service!

Bestilte et brugt airhockeybord hos Billard.dk og efter lidt småproblemer i starten, fik jeg med hjælp fra deres glimrende medarbejder, løst det hele.

Der var hele vejen igennem en god og fornuftig tone. Det er bestemt ikke sidste gang jeg handler der.

fin service

Bestilte for lang tid siden en handske og en magic rack. Varerne kom til aftalt tid, og var fint og forsvarligt pakket ind - dog var handsken ikke i den bestilte farve.. Godt det samme, da man jo ser lige pinlig ud alligevel :)

Fin og hurtig levering

Fodbolde til bordfodbold leveret hurtigt - alt fint

Billigt, nemt & hurtigt

Bestilte en kø + lidt små ting til julegave, kom hurtigt og var pakket godt ind. Helt klart det sted jeg handler næste gang jeg skal bruge billiard udstyr...

Jeg købte "dotter" , kridt og kø-læder. Ved en fejl returnerede min kone pakken, da den ankom. Jeg blev ringet op af butikken, og da de fik sagen forklaret, sendte de omgående pakken igen, vi havde den allerede næste dag.

Flot flot service, og ingen ekstra regning på porto.

Service helt i top.

Købte en bar og diverse, varene kom dagen efter efter bestilling. Eneste kritik punkt var at de blev ved med at påstå at faktura sad på kassen, hvilket den ikke gjorde, men efter et par mails, blev den sendt som pdf.

Køb af køer + tilbehør

Super god og overskuelig hjemmeside. Varer afsendt dagen efter bestilling. Meget god service. Sikker indpakning. Blev afsendt med GLS som så var lidt sløve. Men ellers helt tilfreds med handlen.

Problemfrit

Har både handlet over nettet og direkte i butikken og der er ikke så meget at sige super service og kvalitet af deres produkter. Er klart værd at anbefale til alle der vil have kvalitet og service i topklasse.

billiard

billiard kegler nemt og hurtig levring købt hos søren søndergård a/s billiard og bordtennis

Service bliver ikke bedre

Endnu en gang blev der ydet en fantastisk service og hurtigt levering om altid.

Kan kun sige, at man får en super betjeneste og vejledning.

hurtig og levering sikker god kvalitet

Jeg oplevede der var en hurtig levering, faktisk dagen efter jeg bestilte varen. Det er let og overskueligt at bestille på hjemmesiden, og priserne er rimelige. Det petanque jeg modtog svarede til det jeg bestilte, og kvaliteten er rigtig god.

Defekt poolbord

Ved bestilling og opsætning af poolbord fik jeg glimrende behandling og vejledning. Skiferstenen var dog skæv, men jeg fik omkostningsfrit udskiftet stenen. At være hjemme fire timer i almindelig arbejdstid er selvsagt noget upraktisk, men dog helt rimeligt.

Efter ganske kort tid var bordet skævt igen (en bal trillet langs den korte bande trækker 2-2½ balbredder).

En særdeles arrogant chef troppede derefter op i selskab med en montør. Begge hævdede helt uden hold i virkeligheden, at bordet var perfekt opvatret.

Ved denne lejlighed fik jeg at vide, at jeg efterfølgende ville blive faktureret for enhver form for kontakt med firmaet.

En vurdering foretaget af en montør fra et andet firma slår helt entydigt fast, at skiferstenen er særdeles skæv og umulig at rette op på den pågældende bordmodel.

Jeg står tilbage med et skævt poolbord til knapt 20.000,- og et særdeles dårligt indtryk af Søren Søgaard. Jeg vil anbefale alle at se sig om efter en alternativ leverandør af billardborde og -tilbehør.
Søren Søgaard A/S

Reply from Søren Søgaard A/S

Hej Jakob
Vi er særdeles kede af at en så gammel sag stadigvæk spøger (okt. 2007).

Vi har gjort alt hvad der var i vores magt for at afhjælpe og servicere problemet - ved udskiftning af skifersten.

Vi har kunnet konstatere at den nye ilagte skifersten ikke var skæv og må i samme ombæring igen nævne at vi desværre ikke er herre over forholdene, som poolbordet står under.
Der må tages i betragtning at det 320 kg. tunge poolbord står på et trægulv, som giver sig meget når man går rundt om bordet - og dette kan vi selvsagt ikke udbedre eftersom det ikke er bordet i sig selv som er skævt, men trægulvet som giver sig.

Vi er kede af situationen, men håber at du trods alt har fået nogle hyggelige timer ved poolbordet igennem de sidste 3 år.

Søren Søgaard A/S

Fik mine varer 2 dage efter bestilling,kan ikke klage over Søren Søgaards service.

soren-sogaard.dk. 5 stjerner herfra !

Fik varen som lovet ( efter 2 dage ) og den levede fuld ud op til min forventninger. Mange tak !!

Søren Søgaard

Fik varet dagen efter, og ingen problemer så jeg handler da helt sikkert der næste gang..

Soeren Soegaard god levering tid

Søren Søgård
Pool tilbehør:

Jeg købte 2 køer (140) og hø holder til 4 køer/andet udstyr
Jeg syntes måske indpakningen maglede noget bobleplast eller andet for at beskytte, der var kun det jeg havde bestilt, intet beskyttende. derfor mine fire stjerner.

Så syntes jeg også det er træls at der ikke var mulighed for at krydse af at pakken skulle leveres på mit lokale posthus, da posten kommer tidligt hjemme hos og jeg derfor var nød til at vente 3 dage ekstra for at få mine køer, som forresten er super gode.

Helt fint

Har købt spille artikler, og de ankom dagen efter.

Rigtig god

Jeg syntes det er skønt at blive ringet op, før forsendelse. så har man mulighed for at være hjemme når pakken kommer. Samt hurtig levering

Produkt 5/5 dog langsom afsendelse

Købte bordfodbold bolde og en silikone spray igennem soren sogaard, tingene var af højeste kvalitet, mit fas spiller som en drøm nu! Dog, var leverings tiden på en uge lidt lang tid at vente som et lille barn :)

Søren Søgaard A/S Details

DK´s største udvalg indenfor billard, bordfodbold, bordtennis, airhockey, dart & petanque. Professionel service til gode priser.

Visit Billard

Write to: fj@billard.dk