Billedbladet reviews

Billedbladet reviews

6.0

Royalist..

det er jeg.. og derfor synes jeg, at det er rigtig hyggeligt med Billed-bladet. I forhold til fx. Se og Hør, synes jeg også de er mere lødige, og de overskrider ikke mine grænser.
Dejligt uforpligtende underholdning - og ikke kun hos frisøren.
Deres tv-blad er også rigtig godt.

kan ikke anbefales

alt for meget sladder om de kendte eller de kongelige.

abonnement på Billed-Bladet

Bestilte abonnement på Billed-Bladet on-line. I rullemenuen stod at abonnementet startede d. 7.1.2010. Da bladet ikke kom, ringede jeg og fik at vide, at det måtte være en fejl, for de kunne ikke nå at starte abonnementet før d. 13.l. - Men beløbet var allerede hævet på min konto. Det kunne de åbenbart godt nå! Da jeg bad om at få det manglende blad tilsendt, blev jeg gjort opmærksom på, at jeg skulle betale for det også!

Is Billedbladet your company?

Billedbladet Details

Billedbladet