Billedbutikken reviews

Billedbutikken reviews

9.2

Kvali service

Har kun positivt at berette. Bestilte fremkaldelse af en serie digitale fotos. Et par af billederne blev uheldigt beskåret pga forkert format - ingen brok og bøvl. Fik fremkaldt erstatninger u/b. Topklasse service.

Bestillingen var blevet væk, men fik mit billede sendt gratis efter at jeg havde rykket for det

Vanvittig god service

Modtog dagen efter jeg bestilte, det kan ikke gøres hurtigere. Flotte billeder og nem upload.

Klart de bedste på farvegengivelse i Danmark

Har lige lavet en fotobog hos billedbutikken og er meget tilfreds med kvaliteten.
Hvis jeg har haft spørgsmål i forbindelse med fremkaldelser har de altid svaret mig i en god tone og været utrolig hjælpsomme.
Ikke den billigste fremkalder i Danmark, men klart den bedste.

RIGTIG RIGTIG GOD SERVICE!

Havde en lidt specielt fotobestilling, som kom tilbage med for stor beskæring af billederne. Efter min henvendelse på mail blev jeg ringet op og vejledt perfekt. Og fik tilbud nye print.
2. bestilling kom perfekt tilbage.

God kvalitet og hurtig levering.

Hurtig levering, behagelig service

Lidt omstændigt progam som bruges til at lave fotobogen, især import af billeder drillede lidt. Bedres dog betydeligt når man har lært det bedre at kende. Det tog ikke lang tid fra bogen var sendt ind, til den var færdig. Selve bogen ser ud til at være i god kvalitet, dog er enkelte af de billeder der er zoomede godt ind (mobiltlf-kamera) lidt grynede. Prisen er helt OK. Vi vil helt klart handle her igen.

Hurtigt og præcist

Billedbutikken leverer altid som lovet og i en god kvalitet.

Hurtig levering, god pris

Let at oploade billeder og bestille de rigtige størrelser. Hurtig levering

meget tilfreds

Helt igennem tilfreds, bestille d.9. Kl. 21:30 modtog mine billeder med posten d. 11.
Billederne var fine og prisen er der heller ikke noget i vejen med.
Kommer helt sikker til at bestille her igen.

Rigtig positiv oplevelse. Modtog billederne dagen efter min bestilling. Kvaliteten var også rigtig god. Kan klart anbefales. Bestiller kun hos dem fremover.

Billeder ikke særligt skarpe

Billederne virker uskarpe på i fotobog

Hej Torkild.

Vi er rigtig kede af din oplevelse af din fotobog.
Som udgangspunkt tester vi vores maskiner hver eneste dag, inden produktionen begynder, for at sikre kvaliteten af vores arbejde og vores normal høje kvalitet.

At vores maskiner skulle ødelægge kvaliteten af billeder har jeg aldrig hørt før og derfor vil jeg bede dig om at kontakte os på post@billedbutikken.dk, så vi kan tjekke om det er det fotografiske materiale der er skyld i uskarpheden eller hvilke andre faktorer der spiller ind.

Billedbutikken

Super super service og god kvalitet - fedt billederne kommer med posten allerede dagen.

Bestilte kl. 16 og havde billederne næsten morrgen med posten - sådan skal det gøres!

Dårlig kvalitet på fremstillingen af fotobøgerne - flot kvalitet på billederne

Jeg bestilte to fotobøger til jul, som var dårligt limede sammen i rykken, så nogle af de bagerste sider gik fra. Jeg klagede til Billedbutikken og fik uden problemer to nye fotobøger tilsendt. God service, men de to nye fotobøger (især den ene) har så meget lim i rykken, at det kommer ind over billederne på første side. Det synes jeg er meget ærgerligt, når nu kvaliteten af selve billederne bare er rigtig god. Men jeg kommer ikke til at bestille fotobøger der igen, da prisen samtidig også er høj. Desuden blev mine fotobøger i første omgang sendt til en anden person, så leveringstiden også blev forlænget (er dog ikke klar over om det er PostDanmark eller Biledbutikkens fejl).

Hej Nina.

Det lyder desværre som en utrolig dårlig oplevelse du har fået hos os, hvilket jeg beklager meget.

Da vores produktion af fotobøger er unika produktion, laves hver enkelt bog efter kundens ønsker – dette betyder vi laver hver enkel bog fra bunden, og altså tilpasser mængden af f.eks. lim til hver enkel bog.

Desværre sker det nogle gange at limen ikke binder alle sider godt nok sammen, eller at limen kan løbe lidt ned mellem siderne – hvilket vi hele tiden bliver bedre og bedre til!

Du må meget gerne sende en mail til os på post@billedbutikken.dk, så vi kan finde hoved og hale i hele dette forløb.

Fuld tilfredshed

Hurtig levering og forventet resultat

Ikke en god oplevelse

Bestilte fremkaldelse af billeder til julegaver den 16. december, men fik dem først den 10. januar efter at have rykket for dem - tilsyneladende var ordren blevet væk... og så var pengene endda trukket 17. december!

Hej Maria.

Jeg beklager meget forløbet omkring din bestilling og jeg kan forstå, det har givet grund til megen unødvendig frustration.

Vi har arbejdet meget på at sikre vores system, således at ingen ordre kan forsvinde eller blive væk i vores system.
Jeg håber du vil lade os bevise, at vi altid gør vores ypperste for at levere dine billeder til dig, fra dag til dag.

Billedbutikken

God, hurtig og sikker handel.

Hurtig betjening og god handel

Hurtig levering, fine fotos!

Kvalitet, leveringstid, telefonservice svarer til min forventning, som er meget høj, da jeg er blevet forvænt ved at handle i Billedbutikken adskillige gange. Har ikke haft dårlige oplevelser endnu.

Billedbutikken Odense APS Details

Billedbutikken i Odense leverer digital fremkaldelse i høj kvalitet til gode priser

Visit Billedbutikken

We live here: Vestergade 71