Billetlugen A/S reviews

Billetlugen A/S reviews

5.3

Talte med en Meget ubehøvlet ung mand, da jeg skulle bestille 12 Gold billetter til Dirty Dancing

Hej. Jeg havde en meget dårlig oplevelse da jag skulle bestille 12 Gold billetter til Dirty Dancing . Jeg kunne ikke selv bestille online, da man kun kan bestille 10 af gangen, derfor måtte jeg tale med ku.ndeservice. Jeg syntes ikke det er rart at blive "talt ned til" af en ung mand, der skulle servicere kunderne. Det er over 10.000kr jeg købte for - og skal først have oplevelsen om præcis et år. Når pengene skal betales så lang tid i forvejen, må man som minimum forvente en vis service.
Mvh Kirsten

Altid super nemt at finde koncerter og billetter og ligetil at bekræfte og betale;0)
Selv da jeg "kom til" at købe syv billetter til en koncert i stedet for fire, fik jeg professionel personlig hjælp til at slette de sidste tre...

Hej Dorte

Altid problemer

Siden fejler så jeg ender med at købe til det forkerte arrangement, selvom jeg har valgt det rigtige arrangement. Kundeservice er ligeglad. Det er min fejl, så jeg ender med at miste penge.

Har altid haft problemer med billetlugen, men er nu blevet bekræftet i at jeg ikke skal handle der mere. Håber FCK skifter billetsælger.

Hej Stefan

Tak for din anmeldelse.
jeg beklager at du er kommet til at købe billetter til en forkert fodboldkamp. Desværre har vi ikke mulighed for at være behjælpelige i din situation, når du først henvender dig i dag tirsdag eftermiddag med problemstillingen, i stedet for at sende os en mail, da du opdager fejlkøbet allerede i går mandag eftermiddag, i og med kampen blev spillet i aftes. Når et arrangement er afviklet, har vi nemlig beklageligvis ikke længere mulighed for at eksempelvis at refundere et køb, og vi må derfor henvise dig til at kontakte FC København direkte.

Derudover opfordrer vi altid til, at man tjekker sin ordre, inden man godkender og gennemfører betalingen.

Michala

NEmt, overskuligt og hjælpsomme ved tlf.kontakt

Købte billet til FCK_Esbjerg. Havde brug for opysniinger og ringede til billetlugen. Det var mit første besøg i parken. Sød og venlig betjening af den nette damme i røret. :). og fik en fantastisk første oplevelse i parken. Har nu købt til FCK-Brøndby. i er bare for dejlige :)

Hej Poul Erik

Tak for den flotte anmeldelse.
Håber du får en rigtig god fornøjelse til FCK- BIF kampen.

Refundering af ordre

Købte billeter til Grand Prix i København.
Ændring af tilskuer opstilling gav nogle dårlige pladser, med besked om at man kunne få dette ændret ved henvendelse. Kunne efterfølgende se at der var bedre pladser til salg.
Kontaktede Billetlugen for ændring af pladser. Dette kunne ikke lade sig gøre, selvom det var til samme pris. Skulle bestille nye billeter, og kunne så annullere den gamle bestilling. Således gjort og kontakt med en medarbejder som fik mit kontonummer til min bank (Underligt at man ikke kan benytte kortnummer som varen er bestilt på til returnering).
En uge gik ingen penge retur, kontaktede billetlugen igen og måtte igen oplyse kontonummer til bankkonto,(lidt foruroligende at sådanne meget personlige oplysninger bliver borte?). Men fik at vide at nu skulle det hurtigt blive bragt i orden.
En uge gik igen, ny kontakt, med den besked at nu var sagen sat til overførsel, og der ville gå et par dage.
Nu er der så gået 4dage, og der er stadig ikke set nogen overførsel til min konto, og nu er det påske, så der går nok endnu en uge før der måske sker noget.
Rigtig dårlig og mistænksom adfærd ?
mvh
Peter Nielsen

Hej Peter

Tak for din anmeldelse.
Jeg beklager, at du har haft en dårlig oplevelse ved kontakt til Billetlugen, og jeg giver dig ret i, at det naturligvis ikke skal være nødvendigt at kontakte os mere end én gang i sådanne tilfælde. Jeg beklager, at denne sag lader til at være faldet mellem to stole. Jeg forstår godt, at du ikke bryder dig om at udlevere konto og reg. nr. mere end én gang, dog er det ikke muligt at misbruge disse oplysninger. Jeg kan imidlertid se, at dine penge er sat til tilbageførsel nu, og der skulle derfor ikke gå meget mere end et par dage, før de står på din konto afhængigt af din bank og kreditkorttype.
Vi beklager den ulejlighed, du har haft i denne forbindelse.

YES!

Jeg har netop fået billetter til en eller udsolgt koncert. Skrev mig på Billetlugens venteliste og wupti - nogle uger efter kommer der en mail om, at der nu er åbnet for flere pladser, og at jeg dermed havde mulighed for at få billetter. Det er ikke første gang, jeg har succes med at få billetter til udsolgte koncerter ved at skrive mig op til Billetlugens venteliste. Så det er så fin en service! Og så er det forøvrigt også en super god service, at man nu kan købe en afbestillingsforsikring til sine billetter. Fedt man kan få pengene retur, såfremt man skulle være så uheldig at blive syg.

Hej Pia

Tak for din flotte anmeldelse.
Dejligt at du fik billetter via ventelisten.
Rigtig god fornøjelse når tiden kommer.

Nemt og hurtigt

Har bestilt online til 2 forskellige forestillinger, nemt og dejligt man kan se hvor man vil sidde, bestemme prisen, og så printer man billetterne ud. Du kan være kunde med log ind, og få information tilsendt, så du kan se kommende aktiviteter.

Hej Gitte

Rigtig god fornøjelse.

God stil

Efter at have bestilt billetter til Europæisk Melodi Grand Prix finaleshowet d. 10. maj 2014, blev jeg noget lang i hovedet, da mailen med min bekræftelse kom. Billetterne var til første semifinale for juryen - et noget andet show. Vred over hændelsen, klagede jeg min nød til Billetlugen, både her på Trustpilot og direkte til deres Kundeservice.
Jeg fik svar den følgende mandag og blev bedt om at kontakte Billetlugens Kundeservice. Her vidste man godt, at der kunne ske fejl på hjemmesiden, når man bestilte. Heldigvis havde de et par ekstra billetter til finaleshowet, som jeg fik, efter betaling af en mindre difference. God stil :-). Kære Billetlugen, og kære Christoffer og Michala fra Billetlugens Kundeservice: Tak for svaret, tak for hjælpen og for billetterne.

Hej Benjamin

Beklager at du har haft en dårlig oplevelse på vores hjemmeside.
Problemet kan opstå hvis man går frem og tilbage mellem siderne, inden på hjemmesiden.
Jeg skal bede dig ringe til vores kundeservice på telefon nr. 70 263 267, mandag - fredag kl. 10-17, så skal vi se hvad vi kan gøre for at hjælpe dig.

total god service

Der blev givet tid, til jeg bestemte hvor vi ville sidde. Og der blev givet god forklaring om pladsplaseringerne. Hun var rar og venlig med at tale med. Tak for det. ;-)

Hej Linette

Maria
Servicekoordinator

Det gik helt upåklageligt

Det var så nemt som at klø sig i nakken.
Mvh. Dion

Hej Dion

Med venlig Hilsen

Upåklagelig

Har brugt Billetlugen for første gang. Det var let og intuitivt. Kan kun anbefale den.

Hej Susanne

Dårlig, meget dårlig

Er meget svær at komme i kontakt med Billetlugen.

Hej Bo

Tak for din anmeldelse
Du er velkommen til at kontakte kundeservice, alle hverdage fra kl. 10-17, på telefon nr. 70 263 267. Du er også meget velkommen til at skrive en mail til kundeservice@billetlugen.dk, her vil du få svar inden 3 dage.

Gode oplevelser

Har handlet på billetlugen, til koncerter og musicals flere gange, upåklageligt. Har både prøvet med "print selv" billetter og fået dem tilsendt. Ingen problemer. Dog kunne jeg godt tænke mig at grænsen for køb af 10 stk af gangen blev sat op, og at man selv kunne vælge sæde fordelingen så man ikke blev sat på én lang række.

Hej Hanne

Tak for din anmeldelse.
Vi er glade for at høre, at du er tilfreds med vores produkt.
Man kan desværre ikke købe mere end max 10 billetter ad gangen på hjemmesiden, da en ordre på over 10 billetter betragtes som en gruppe. Man kan desværre ikke dele en ordre op på flere rækker ved køb på internettet, men vi vil tage dit forslag med i vore fremtidige overvejelser. Dette er imidlertid muligt, hvis du ringer til vores Kundeservice på telefon nr. 70 263 267.

Silkeborg er ikke Bologna

Når jeg registrer min adresse med 8600 skriver systemet godt nok Silkeborg - men når jeg får ordrebekræftelsen står der 8600 Bologna, Italy. Det er da ikke godt nok !!!

Hej Bjarne

Tak for din anmeldelse

Det ser desværre ud til, at du er kommet til at vælge Italien som land, da du har gennemført købet, og derfor er byen registreret som Bologna. Jeg har nu rettet dine adresseoplysninger, men kan se, at dine billetter er sendt pr. e-mail. Hvis det ikke er tilstrækkeligt tydeligt hvilket land man vælger, beklager vi naturligvis, og vi vil tage dine kommentarer til efterretning i denne forbindelse

Michala

"Personlige billetter er en ringe idé"

Har netop købt 2 billetter til fck-Brøndby til en ven. De blev købt i mit navn da vedkommende ikke havde mulighed for at købe dem selv. Men finder så nu ud af at min ven (muligvis) ikke kan bruge disse billetter. Da de står i mit navn, og derfor ifølge jeres bullshit regler kun kan bruges af mig. KAN DET VIRKELIG VÆRE RIGTIG!?!?. At man ikke kan være en god kammerat og lægge ud for sin ven? Jeg har ikke mulighed for at møde op, og håber da virkelig ikke min ven ikke kan komme ind på grund af jeres BULLSHIT regler. Man kan jo f.eks. ikke købe to billetter på en gang ved dette? Det virker fint i Brøndby uden at have navn på..

Hej Martin

Tak for din anmeldelse
Billetter er ikke personlige. De billetter du har købt i dit navn kan uden problemer bruges af din ven. Jeg beklager, hvis du har fået anden opfattelse af brugen af billetter

Elendig hjemmeside

Som altid skal man være på vagt, men det var jeg ikke. Pludselig var dagen skiftet til en helt anden, og jeg kom til at købe til en forkert dag. Jeg har dog fået nogle gode pladser, men det er irriterende alligevel. Jeg må så ændre på nogle andre aftaler. Hvis hjemmesiden ikke kørte så forfærdeligt laaaangsomt, så ville der måske også ske færre fejl. Jeg forstår tit ikke hvad det er der sker. Der er absolut plads til forbedring.

Har ændret fra 2 til 4 stjerner, da jeg blev ringet op af billetlugen, som gerne ville hjælpe med at løse problemet, og evt. ombooke, men som tidlígere skrevet, var det nogle gode pladser jeg havde fået, det var bare den forkerte dag. Men fin service til sidst. Der må jeg sige tak til Michala.

Hej Erik

Tak for din anmeldelse.
Jeg kan umiddelbart ikke nikke genkendende til din situation, da vores side har kørt upåklageligt – også mens du foretog dit køb. Derfor vil vi gerne høre lidt mere om din oplevelse, fx hvilken type computer og browser du har brugt. Jeg ringer derfor til dig senere i dag, for at få lidt flere informationer herom. Det skal også nævnes, at hvis man går frem og tilbage mellem sideren, under købet, kan den springe til en anden dato.

Med venlig Hilsen

Hej Igen

Det glæder mig at vi kunne hjælp dig.

Fin service. God information

Jeg synes, det er meget flot med erstatningskoncert. Glæder mig til at høre den også.

Hej Hanne

Tusind tak for den flotte anmeldelse.

Rigtig god service

I forbindelse med mit køb af billetter til Dansk Melodi GrandPrix 2014, havde jeg billetter til første række. Blev kontaktet af Billetlugen, da man ønskede at ændre på opsætningen denne dag og ville flytte mig. Blev tilbudt en kompensation og vi blev enige om, at jeg kunne ændre min spisning fra Stjerneskud til VIP og derudover få mine penge tilbage. Det kalder jeg god service. Havde samme problem med Det Ny Teater sidste år hvor hele dagen skulle flyttes. Der var ingen kompensation. Så her er jeg virkelig tilfreds.

Hej Henrik

Tusind Tak for den flotte anmeldelse.
Vi håber du får en god oplevelse.

Gebyr

Jeg har lige bestilt billetter til Hansi Hinterseer Open Air i Horsens og Odense. I Horsens gik det fint, med selv at printe billetten ud (gebyrfrit). Hvorfor findes den mulighed ikke i Odense, der var kun muligheden for at få billetterne tilsendt med et gebyr på 25 kr.pr. stk?? Prisen er da høj nok i forvejen.
Venlig hilsen
Inge Madsen

Hej Inge

Tak for din anmeldelse
Sædvanligvis er det muligt at købe print-selv billetter til de forskellige forestillinger, der sælges på vores hjemmeside. Desværre har arrangøren bag arrangementet i Odense valgt, at de ikke ønsker at sælge print-selv billetter, hvorimod arrangøren af koncerten i Horsens har valgt anderledes. Det er altså ikke Billetlugen, som har foretaget dette valg, men i stedet må vi henvise til arrangøren bag forestillingen for yderligere info om dette valg.

Låst og ufleksibelt system

Hvis du skal have billetter til koncerthuset, så ring til dem og spild ikke tiden på at prøve at købe dem online...... Jeg har nu prøvet at købe billetter online i 3 år og hver gang ender jeg med at måtte ringe til koncerthusets kundecenter for at få købt billetterne.
1) Systemet tildeler dig nogle billetter, som du herefter ikke reelt kan ændre. Hvis du f.eks. skal købe billetter til 6 personer vil systemet sætte jer ved siden af hinanden. Herved ender i oftest rigtig langt tilbage, selv om du kan se, at man kunne sammensætte nogle rigtig gode pladser længere fremme ved at være lidt fleksibelt i hvor man vil sidde.
2) Du kan ikke slette en koncert uden at skulle starte forfra. Dette er et problem, idet de billetter du blev tildelt i første omgang nu er låst, selv om de ikke er solgt. Det betyder, at du får dårligere billetter, selv om der er bedre billetter tilgængelige. Ved at ringe til koncerthuset kan du så få de billetter, som du fik i første omgang...
3) Endelig betaler du gebyr pr billet. Hermed ender man med at betale 20 kr. pr billet. Jeg købte således 33 billetter og måtte betale 660 kr. i gebyr. Rent optrækkeri..

Hej Valbyboen

Tak for din anmeldelse

1. Systemet kan desværre ikke dele en ordre op, så I kan sidde sammen fx 3 og 3. Hvis man ønsker det, kan man ringe til Billetlugens Kundeservice eller direkte til Koncerthuset. Systemet giver dig automatisk de bedste pladser ud fra de angivne søgekriterier, så hvis du er blevet tilbudt pladser på de bagerste række, skyldes dette, at der ikke længere har været seks sammenhængende pladser længere fremme i salen.
2. Det er korrekt, at når man er blevet tilbudt nogle billetter på hjemmesiden, vil de, som du nævner, være låst i 15min., således man har rigelig tid til at gennemføre sit køb. Herefter de låses op igen. Du har altså gjort det rigtige, når du har fortrudt en del af dit køb, ved at kontakte Koncerthuset telefonisk – eller alternativt Billetlugens Kundeservice.
Billetgebyret på de 20kr. betaler man for at handle hos Billetlugen. Dette er altså et beløb, man betaler for at benytte de ydelser, som billetforhandlere såsom Billetlugen stiller til rådighed. Billetprisen ekskl. gebyrer går direkte til de forskellige arrangører af forestillingerne, som vi forhandler. Det er et gebyr, som man eksempelvis også betaler hos Koncerthuset.

Hvem er Billetlugen

Billetlugen A/S er et dansk firma, der sælger billetter til koncerter, teater, sport og andre arrangementer. Køb billetter online og få dem leveret som en e-mail eller få dem sendt hjem med posten uden risiko for dig.

Visit Billetlugen A/S

Call us on: 70 263 267