Billetlugen A/S reviews

Billetlugen A/S reviews

5.3

Ingen problemer

Vi har flere gange bestilt billetter gennem Billetlugen og der har aldrig været problemer.

Hej Anders

Tak for den flotte anmeldelse, det glæder os at høre.

Alt i orden

Nemt at bestille billetter og alt svarer til forventningerne. Eneste minus er at man skal betale 20kr i gebyr pr billet - det kan godt irritere mig en smule.

Hej Louise

Tak for din flotte anmeldelse.

Michala

Vidunderligt at møde unge mennesker, der gerne går den ekstra mil!

Jeg har en søn med autisme og han har derfor ledsagerkort. Ved tidligere korrespondance med Camilla fik jeg grundig, serviceminded og venlig information om at jeg fremadrettet skal ringe ind til Billetlugen ved bestilling af billetter. Det gjorde jeg så i dag, hvor jeg skulle købe 11 billetter til den Grønne Elevator.
Fik en helt skøn, sød og charmerende dygtig pige: Malene! Hun gjorde alt - jeg siger ALT for at vore mange billetter passer på to rækker over hinanden. Hun vendte tilbage lynhurtigt med klart svar på ledsagerordningen. Ja - den gælder også i Tivoli!
Det er en fornøjelse at være kunde hos Billetlugen!! Og så på en solrig, forårsagtig fredag!! Herligt!
Tak for en super oplevelse!!
Elisabeth Rønn

Hej Elisabeth

Tak for den flotte anmeldelse. Håber du får en rigtig god fornøjelse

Michala

For mange fejl på funktionerne

Billetlugen kunne være ganske udmærket, hvis der ikke var problemer med dem så tit.

Denne gang skulle jeg gentegne abbonnement til Dr's symfonikoncerter.
jeg kæmpede over 1 time, før jeg kunne få lov til at gentegne. Og da jeg så kom ind var der ikke adgang til salsoversigten.

Det er hammer irriterende og bestemt ikke første gang jeg har måtte bruge uforholdsvis lang tid på at komme til at bestille billetter.

Hej Liselotte

Tak for din anmeldelse.
Når du gentegner dit abonnement til DR gentegner du de samme pladser som du have sidste år. Du er meget velkommen til at kontakte DR og spørge om du kan ombytte dine pladser.

Fantastisk service

Jeg har idag fået en fantastisk service vedr. et byttekøb af billetter til en forestilling. Tak til Camilla fordi du reddede min dag og en masse penge. Mange venlige hilsner Channette

Hej Channette

Tak for din flotte anmeldelse. Det glæder mig at høre, at vi kunne hjælpe dig. :)

Mærkelig form for kundeservice

Jeg skulle købe hotelt til 4 personer på Boldbanerne til smukfest, og da kl slår 10 og salget åbner, får jeg besked om, at jeg kommer til om 1 minut - dvs jeg er helt fremme i køen. men pludselig smider siden mig af, og jeg kan slet ikke komme ind på siden igen før efter et godt stykke tid. Nu er jeg desværre langt nede i køen, og ender med kun at få et telt til 2 personer.

Jeg giver udtryk for mine problemer under vejs på billetlugens facebookside, og de opfordrer mig til at sende en mail med hændelses forløb, hvorefter de vil finde en god løsning indenfor de muligheder der foreligger.

I dag ringer de mig så op for at spørge, om jeg har flere spørgsmål. Jeg spørger, hvad de mener, for jeg har ikke stillet nogle spørgsmål, blot beskrevet mit hændelses forløb som opfordret. Det svar jeg får er ordret: Det er en del af vores service at ringe og spørge, om kunden har flere spørgsmål, for du får altså ikke noget svar på din mail.

Jeg svarer, at så har jeg et spørgsmål til, hvad der blev af den gode løsning, jeg var blevet stillet i udsigt. Det noget flabede svar var, at den løsning jo ikke nødvendigvis ville være positiv. Og så kunne jeg ikke få flere svar ud af ham.

Så ikke nok med at billetlugen selv opfordrer mig til at skrive til dem og selv bringer det op med at finde en løsning, så kan jeg ikke engang få et svar på mail ej heller en beklagelse over forløbet.

Synes godt nok det er en yderst mærkelig form for kundeservice!

Opdatering 12/2: Jeg har nu haft en rigtig fin samtale med Michala, og vi har fundet en god løsning, som jeg er tilfreds med. Der er derfor kommet et par ekstra stjerner på.

Hej Kristina

Tak for din anmeldelse.
Jeg beklager den dårlige oplevelse og den uheldige formulering du har fået fra en medarbejder.
Jeg håber at dit ophold på Smukfest bliver en god oplevelse alligevel.

Med Venlig Hilsen

Betalingssiden!

Det virker fjollet at man hele tiden skal skifte til numerisk tastatur når der indtastes kortnummer, derefter udløbsmåned, derefter udløbsår, derefter valideringskode. Det er tal altsammen, hvorfor kan man ikke blive i det numeriske...........?
Irriterende!

Hej Leif

Tak for din anmeldelse.
Hvilken enhed har du brugt, PC, tablet eller mobil ?

Med Venlig Hilsen

Meget uklar beskrivelse af, hvad der bestilles: KOPPEL & SØN, Prøvehallen

Ved en fejl fik jeg købt 2 billetter til koncerten med tapastallerken og to billetter uden tapastallerken, idet jeg i første omgang misforstod, at jeg i første omgang købte to billetter til koncerten og derefter tilkøbte to billetter til tapastallerken, idet jeg overså at der stod incl, tapastallerken.
Jeg synes ikke det er klart formuleret på bestillingssiden at koncerten er med i linien med tapas tallerken:
Der står: Standard - hhv. Inkl. tapastallerken.
På siden før står der: Det er muligt at tilkøbe en stor tapas-tallerken med nordiske tapas fra Annes Gademad under koncerten. Bemærk! Tapastallerken kan kun tilkøbes i forsalg, ikke i løssalg ved koncerten. DERFOR FORSTÅR JEG DET SOM ET ADDITIV OG IKKE SOM EN KOMBIBILLET MED BEGGE DELE INKLUDERET. GRUNDET DEN MEGET UKLARE FORMULERING MENER JEG I BØR REFUNDERE DE TO BILLETTER UDEN TAPASTALLERKEN.

Hej Jørgen

Tak for din anmeldelse.

Jeg er ked af at høre, at købsprocessen har været uklart for dig, og vi vil naturligvis tage dine kommentarer til efterretning.

Jeg vil gerne bede dig kontakte vores Kundeservice mellem kl. 10.00 og 17.00 i morgen, som vil forsøge at hjælpe dig. Spørg efter Michala og referer gerne til denne korrespondance.

Servicekoordinator

Det var dog det værste jeg har oplevet.

Vi skulle bruge Hotelt billetter til Skanderborg festivallen. Vi oplevede et fuldstændig håbløst system og fik de forkerte billetter som vi efterfølgende ikke kunne annulere. Et system som gik ned og slet ikke kunne klare presset. Jeg må lige, at jeg er rystet over det vi har oplevet.

Hej Brian

Tak for din anmeldelse.

Jeg beklager, at du har haft en dårlig oplevelse på vores website i går. Desværre opstod der ganske rigtigt en teknisk fejl, som påvirkede nogle af de, der stod i kø til at købe Hotelt til Smukfest, og det er vi kede af.

Vi vil gerne bede dig om at sende os en mail, hvor du forklarer dit hændelsesforløb til os. Vi vil gerne bede om så detaljeret en beskrivelse som overhovedet muligt. (Gerne med skærmbillede, hvis muligt). Vi vil håndtere hver enkelt sag og finde en god løsning i forhold til de muligheder, som der foreligger.

Mailadressen du skal sende til er kundeservice@billetlugen.dk - skriv ”Hotelt 5. feb” i emnefelt, så vi kan prioritere disse sager højt.

Ufleksibelt

Bestilte og betalte for 2 billetter til Koncerthuset DR d. 21.3 , opdagede straks efter at have overset en uopsættelig anden aftale på denne dato, mailede straks til Billetnet om det kunne annulleres.
Fik en mailsvar, det er der ikke noget at gøre ved. Men prøv DR.
I så god tid før kan det da ikke være noget problem at sælge billetterne til anden side!!!
En rigtig dårlig service!

Hej ELA

Tak for din anmeldelse.

Først og fremmest skal jeg spørge, om du mailede Billetnet eller Billetlugen, da det er to forskellige virksomheder?

Da jeg tænker, at du formodentligt har kontaktet os, Billetlugen, vil jeg kort forklare, hvad din oplevelse skyldes:
DR er arrangør af de events, som finder sted i DRs Koncertsal - vi forhandler blot billetterne dertil. Ifm. køb af billetter accepterer man salgs- og leveringsbetingelserne, hvori der bl.a. står, at der ingen retur- eller ombytningsret er på billetterne. Dette er en regel, som arrangørerne har fastsat, og som vi ikke kan fravige som billetdistributør. Derfor er du blevet henvist til DRs eget billetsalg, som i højere grad vil have mulighed for at omgås deres egne regler, end hvad vi har i denne situation.

Jeg beklager, at du har haft en dårlig oplevelse, og jeg håber, at DR vil kunne hjælpe jer.

Bondefanget!

Var rigtig heldig at komme igennem efter knapt 4 min. venten til billetter til Melodi Grandprixet. Fik 6 pl. på række 13 lørdag aften kl. 21.00. Tjekker 2 gange. Da jeg går til betalingen er der ikke gået 2 min og da jeg er færdig er der gået 3 min. Mens jeg er i kø, står der at jeg har 10 min til at handle. Da jeg åbner min kvittering ser jeg at jeg har fået billetter til Jury Semifinalen mandag den 5. maj.
Da jeg har gået og tænkt over det et stykke tid ringer jeg til Billetlugen. De fortælle, at det er desværre det der sker, fordi showet bliver udsolgt undervejs. Så bliver jeg bare tildelt tilsvarende billetter en anden dag.
Det skal siges at Billetlugen har "lovet" at refundere billetterne, dette er ikke sket endnu - der kan gå 14 dage.
Men hvad ligner det at love man har 10 min, når man IKKE engang har 3 min.

3. februar 2014
Hej Maria
Tak for dit svar, men det tager jeg ikke for gode varer.
Jeg fik tildelt billetter til LØRDAG den 10. maj kl. 21.00 og husker også at det var på række 13 da det er mit ulykkestal. Jeg tjekkede datoen to gangen inden jeg gik videre.
Kan se at der er andre der har oplevet det samme som jeg, både i fredags og i november. Så jeg køber ikke din/Billetlugens forklaring om at det ikke er teknisk muligt! For det ved jeg det er. I prøver bare at holde jeres ryg fri.
Hilsen Marianne

Hej Maria
Nej, jeg tog dem jeg blev tildelt og så ikke efter andet. Jeg var godt klar over at det her handlede om at være tilfreds med det jeg fik, så det var jeg. Det er også derfor jeg er møg sur og utilfreds. Jer er vant til at handle på jeres og Billetnet og er helt tryg ved det. Så derfor er det endnu mere ØV, når du/Billetlugen prøver at fortælle at jeg ikke har styr på tingene.
Hilsen Marianne

Tak for din anmeldelse.

Forklaringen er delvist korrekt - hvis der ikke er flere ledige pladser til en given dato, bliver man automatisk foreslået en ny af systemet, og det lyder, til, at det er sket i dette tilfælde.

Du skriver dog også, at du havde fået fat i billetter til finalen, og så længe du er i gang med at købe dem, kan andre ikke købe dem, og du har som beskrevet ti minutter til at gennemføre købet. Der kan dermed ikke blive udsolgt, så længe du har reserveret disse pladser - det er simpelthen ikke teknisk muligt.

Kan du evt. have kigget efter ledige pladser i andre sektioner, inden du er gået videre til betaling?

___________________________________________________

Tak for dit svar.

Jeg beklager, at du ikke er tilfreds med mit ovenstående svar. Under alle omstændigheder forholder det sig imidlertid som før beskrevet, at kun såfremt der ikke er flere ledige billetter til den dato, man har valgt, får man foreslået en anden dato i stedet. I kampens hede lader det til, at nogle af vore kunder overser det særlige bemærkningsfelt, der kommer frem med en advarsel om, at der ikke var flere ledige pladser på denne dato, og det vil vi naturligvis følge op på.

Det, der undrer mig i denne sag, er, at du skriver, at du havde fat i billetter til finalen, hvorfor jeg igen gerne vil spørge, om du evt. kan have kigget efter ledige pladser i andre sektioner, inden du er gået videre til betaling?

___________________________________________________

Tak for dit svar.

Det er såmænd heller ikke dét, jeg prøver at sige, og jeg beklager, hvis du har misforstået mine svar. Jeg forsøger blot at hjælpe dig ved at finde ud af, hvad der er sket, når nu dette ikke er en teknisk mulighed.

Hvis du har mulighed for at supplere med lidt flere oplysninger om, nøjagtigt hvad du gjorde og klikkede på ifm. købet, vil jeg gerne undersøge sagen nærmere. Dog skal jeg med det samme understrege, at der i skrivende stund ingen ledige billetter er til ESC finalen 2014.

Husk brillerne

Har netop modtaget bekræftelse på køb a to billetter, hvor det så viser sig, at "jeg" tilsyneladende har bestilt på række 11 - jeg bestilte på række 2. Men det er naturligvis min egen fejl, jeg burde have dobbeltchecket min bestilling.
De bestilte pladser vises i et billede, resten af tiden har du kun antal billetter, altså uden visning af, hvilke pladser du har bestilt.
Så i stedet for at sidde pænt i midten på 2. Række, skal vi nu sidde langt ude til den ene side på 11. Række.
Det er simpelthen ikke tilfredsstillende.
Vi glæder os naturligvis til at se, om der så til gengæld også er en pille i vejen for udsynet til scenen :-(

Hej Freddy

Tak for din anmeldelse.

Når du vælger pladserne på hjemmesiden, er de markeret med mørkeblå, så du kan se hvilke, du har valgt. Du har som sagt valgt to pladser i priskategori B på række 11, som altså ikke er på anden række - heller ikke i den valgte sektion. Billetterne midt på række 2 er i en højere priskategori, og de var i øvrigt allerede solgt til anden side, da du gennemførte dit køb.

Såfremt du ønsker at sidde midt for i salen, er de ledige pladser, som er tættest på scenen, på række 16 - igen i en højere priskategori.

Hvis du ønsker at opgradere til den højere prisklasse, må jeg venligst bede dig kontakte vores Kundeservice på tlf. 70 263 267 og henvise til denne korrespondance. Prisforskellen vil være 75 kr. pr. billet, samt ekspeditionsgebyr og evt. forsendelsesomkostninger.

What a scandal

I went online to buy Eurovision final tickets this morning. I was 100th in the queue at 10am when the website opened, got through to the booking page, clicked on GRAND FINAL tickets, ordered 2, and paid for them. Then I get email confirmation saying I've booked 2 tickets for the 1st jury semi final!? I categorically DID NOT book those tickets. I have already booked flights & hotel for Saturday night and now I'm stuck with the wrong tickets and no cancellation. What a disgraceful company.

Hi Daniel

Thank you for your review.

I regret you have not noticed that you accidentally purchased tickets for the wrong show this morning. We always recommend that you doube check your order summary before accepting the purchase.

Please call our Customer Service before 5.00pm CET today and ask for Michala, as I will inform her of our correspondence. Unfortunately, we are unable to call you, as you did not give your phone number during the purchase.

Best regards,
Service Coordinator

Dårligt og dyrt

Forsøgte at købe billetter til eurovision finalen. Køslusen fungerede fint, men da jeg kommer igennem, fundet mine billetter og skal til at betale bliver jeg pludselig sendt tilbage bagest i køsystemet uden chance for at gøre købet færdig.
Et par minutter senere står der en besked om at alle billetter nu er udsolgt - der røg den finale- øv!
Købte i stedet billet til en af de andre grandprix events. Det lykkedes, men synes det er alt for dyrt med 55 i gebyr per billet -heraf 25 i gebyr for at få billetterne sendt - uden chance for at vælge "print selv". Det er ikke i orden.
Hvis jeg var koncert arrangør ville jeg overveje en anden måde at udbyde billetter på.
BL er et temmelig træls firma man desværre ikke kan undgå når de har monopol på salg af billetter til events.

Hej Mikael

Tak for din anmeldelse.

Nåede du frem til betalingssiden? Hvis ja, noterede du da dit ordrenummer? Hvis nej, hvilke pladser (sektion, række og sædenummer) havde du fat i?

Mht. gebyrerne er jeg bange for, at du har misforstået situationen. Det er korrekt, at der er et billetgebyr på 30 kr. pr. billet, men forsendelsesgebyret på 25 kr. er pr. ordre. Hvad angår muligheden for Print@Home-billetter, er det ikke Billetlugen, men arrangøren - i dette tilfælde DR - der afgør, om de ønsker at tilbyde denne mulighed eller ej. Det har de ikke ønsket i dette tilfælde.

blive glad

fik penge tilbage mange tak for servicen

Hej Louise

Tak for din anmeldelse.

Det er jeg ked af at høre. Jeg får en af mine kolleger fra Kundeservice til at ringe til jer på det i ordren opgivne telefonnummer i eftermiddag.

Såfremt I ønsker andre billetter, vil jeg anbefale jer at prøve at købe dem kl. 10.00 i dag, når salget åbner.

_______________________________________________

Hej igen Louise

Tak igen. Det glæder mig at høre. :)

Meget lidt brugervenligt

Hvis man får et gavekort som en gave fra andre, kan man ikke uden videre indløse gavekortet. Du skal håbe på, at giveren har gemt den mail, som gavekortet kom med - for her står en pinkode. Vi fik et gavekort, og giverne havde - ganske naturligt - slettet mailen, og så kan vi ikke få pinkoden. Billetlugen må virkelig overveje at ændre dette system!

Hej Birger

Tak for din anmeldelse.

Jeg beklager, at du har haft en dårlig oplevelse ifm. brugen af gavekort. Det er korrekt, at man skal bruge en PIN-kode ved indløsning af gavekort, som det også står beskrevet på vores hjemmeside: http://www.billetlugen.dk/gavekort/
Dette er ment som en sikkerheds foranstaltning i fald man skulle miste sit gavekort, men det er altid muligt at få gensendt mailen med PIN-koden til den e-mailadresse, der blev anvendt ved købet.

Det glæder mig i øvrigt, at du allerede har fået hjælp fra vores Kundeservice, således du kunne benytte gavekortet, og vi vil naturligvis tage dine kommentarer til efterretning.

Elendigt system, må være fra 80'erne

Systemet fungerer dårligt:.

1. Hvis der er bindestreg I din email adr. kan du ikke komme til betaling.

2. Ikke muligt at fravælge "send med posten". På alle andre systemer, selv flybilletter kan man printer hjemme.

Hej Hans

Tak for din anmeldelse.

Ad. 1) Desværre kan vi ikke nikke genkendende til dette, da det ikke er en forhindring for at gennemføre et onlinekøb, at der er bindestreg i ens mailadresse. Kan der evt. have været andre specialtegn i adressen?

Ad. 2) Sædvanligvis er det muligt at købe print-selv billetter til de forskellige forestillinger, der sælges på vores hjemmeside. Desværre har Skråen, der er arrangør af dette arrangement, valgt, at de ikke ønsker at sælge print-selv billetter. Det er altså ikke Billetlugen, som har foretaget dette valg, men i stedet må vi henvise til arrangøren bag forestilling for yderligere info om dette valg.

Alt for høje gebyr!

Jeg er rystet over at der bliver taget næsten 100 kr. i gebyr ved køb af to billetter. Det er ikke svært at regne ud, hvor meget I tjener på en stadionkoncert. Hvis der fandtes andre nemt tilgængelige alternativer havde jeg aldrig benyttet jeres overpris service!

Hej Mads

Tak for din anmeldelse.

Billetgebyret betaler man for at handle på hjemmesiden. Dette er altså et beløb, man betaler for at benytte de ydelser, som billetforhandlere såsom Billetlugen stiller til rådighed. Billetprisen ekskl. gebyrer går direkte til de forskellige arrangører af forestillingerne, som vi forhandler. Forsendelsesgebyret dækker print, håndtering og forsendelse, og hvis ikke ønsker at betale dette, kan man i stedet vælge print-selv billetter i de fleste tilfælde. Kortgebyret opkræves af pengeinstituttet, ikke billetforhandleren.

Jeg håber, at dette kan afklare, hvad de forskellige gebyrer dækker over. Du kan læse mere om emnet via dette link: http://www.billetlugen.dk/om-os/billetter/gebyrer/

Nemt & Hurtig

Det er ikke sidste gang jeg vil benytte mig af Billetlugen når jeg skal bestille Koncertbilletter. Hold da op det er både nemt og hurtig og jeg vil varmt anbefale andre at benytte denne måde også..

Hej Gorm

Mange tak for den fine anmeldelse. :)

Servicekoordinator

Kvik og hurtig betjening!

Dejligt med hurtig betjening og service når jeg så smider mine billetter væk!

Hej Steffen

Hvem er Billetlugen

Billetlugen A/S er et dansk firma, der sælger billetter til koncerter, teater, sport og andre arrangementer. Køb billetter online og få dem leveret som en e-mail eller få dem sendt hjem med posten uden risiko for dig.

Visit Billetlugen A/S

Call us on: 70 263 267