Billetnet A/S reviews

Billetnet A/S reviews

3.7

Nej til Adobe Flash Player

Man bør kunne se salsplanen på Det Ny Teater uden at skulle downloade det elendige Adobe program. Adobe virker jo ikke. Jeg ved ikke hvor mange gange Adobe beder mig om at downloade. Det er noget hø!

Kære Mogens.

Adobe Flash Player benyttes efterhånden af alle firmaer - og ja også af Billetnet. Ønsker du at se en salsoversigt over Det Ny Teater uden at skulle downloade og installere noget, så kan du med fordel besøge www.detnyteater.dk, klikke på "Billetter" øverst i venstre side og dernæst scrolle ned i bunden af siden. Her vises også en salsplan.

Billetnet.

Ufattelig dårlig service. 0 stjerne var på sin plads!

Jeg havde bestilt billetter til MØ koncerten på Train d. 4 april, hvorefter jeg i slutningen af marts finde ud af at koncerten er flyttet til d. 16 april. Her har mig og kæresten ikke mulighed for a komme pga. ferie.

Jeg ringer derfor til billetnet og forhøre mig omkring situationen. Jeg får her af vide at opkaldet koster 2kr i minuttet, hvilket er okay. Okay indtil jeg får en medarbejder i røret som jeg får ud fra er ny ansat, meget vidste hun ihvertfald ikke, og opkaldet træk ud grundet hun skulle "forehøre" sig hos webmasteren nogle gange.

Jeg får så af vide at jeg har modtaget en mail om flytningen af koncerten, og at refunderingeringer skulle have været sket i starten af marts. Udover det fortæller hende i telefonen at mailen kan være optaget i systemets spamfilter, hvilket jeg mener er fuldstændig uacceptabelt. Mailer er derfor ikke kommet, da der åbenbart har været grundlag for spam.

En opfordring til Billetnet er at sende sådanne mails med markeringer af indholdets vigtighed, og ikke som spam

Billetnet nægtede herefter at refundere billetterne. Sådan beholder man ikke sine loyale kunder.

Kære Stefan.

Vi forstår naturligvis din ærgrelse over ikke at kunne deltage i aftenens koncert.

Billetnet har informeret alle kunder, som har købt billetter til koncerten, pr. e-mail den 21. februar om flytning af koncertdatoen – med teksten, ”Koncerten med Mø på Train er flyttet til 16. april”, i emnefeltet.

I systemet kan vi se, at mailen er sendt til den mailadresse, som er tilknyttet din profil. Billetnet kan ikke administrere, hvorvidt mailen evt. ikke når frem pga. et evt. spamfilter hos vores brugeres internetudbydere, mailsystem eller anden software, som fejlagtigt har blokeret mailen.

Overtaksering

Jeg havde svært ved at gennemskue reglerne vedr. fortrydelsesret og ringede derfor til Billetnet info. nummeret (tlf. 90 13 65 65) ... når man ringer hertil bliver ens opkald overtakseret, man bliver gjort opmærksom på det, men jeg synes stadig det er dybt forkert. De fortæller heller ikke hvilket nummer i køen man er. Dårlig stil!

Kære DJ.

Det er ganske rigtigt, at opkald til vores informationstelefon er en service, som er pålagt et gebyr, hvilket bl.a. fremstår af vores hjemmeside. Du er for fremtiden ligeledes velkommen til at kontakte os på tlf. 70156565 for denne type forespørgsler. Dertil vil du kunne finde information omkring fortrydelsesret på vores hjemmeside samt anden øvrig, praktisk information omkring køb af billetter.

Billetnet.

Hold jer fra deres gavekort

Det fremgår ikke af gavekort, hvornår de er "aktiverede", og dermed heller ikke, hvor længe de dur. Og udløber kortet, så er pengene spildt!!. Ingen kulance i dette firma.
Desuden er deres telefonbetjening elendig. Hvis så endda deres hjemmeside var god.

Kære Hans.

Et Billetnet-gavekort er aktiveret så snart, det modtages, og det er gyldigt et år frem fra købsdatoen. Du er meget velkommen til at læse mere om gavekort på vores hjemmeside, Billetnet.dk.

Nemt og hurtigt

Ingen problemer. Nemt, hurtigt og overskueligt!

Kære Elisabeth.

Tak for den fine anmeldelse. Vi er glade for, at du finder det nemt og overskueligt at handle hos os.

Fin service

Fik først pengene retur da Niel Young koncerten blev aflyst, og dernæst tilbud om forkøb da koncerten blev sat op igen. Perfekt service.

Kære Steffen.

Tak for din flotte anmeldelse. Det glæder os at høre, at du har været tilfreds med den service, du har fået.

Billetnet.

Ville havde givet dem 0 stjerner, men!

Jeg skulle havde været til One Republic koncerten i går, men fandt ud af i går at koncerten blev flyttet til d. 12 marts, hvilket er fint nok i sig selv. Problemet lå i den manglende information billetnet har! Vi kom hen til koncerten forgæves i går og måtte gå igen, og når man skriver til dem for at bede om en refundering, fordi man jo normalt har ret til det når de pludselig ændrer på datoen... så får vi en total uhøflig tone hvor de fortæller at de ikke kan hjælpe.
Et pengeslugende firma, som burde skamme sig!

Hej Alex.

Vi er meget ærgerlige over at høre, at du har måttet møde op forgæves. Information fra arrangøren, VEGA, omkring flytning af dato og spillested er sendt ud til alle kunder, som har købt billetter til OneRepublic – til den e-mailadresse, som er benyttet i forbindelse med køb af billetter. Ligeledes har informationen været at finde på VEGAs hjemmeside samt på Billetnet.dk.

Vi kan desværre ikke se dit navn, Alex H. Christiansen, i systemet i forbindelse med en ordre til OneRepublic-koncerten. Har du evt. købt dine billetter på et salgssted? Hvis du har mulighed for at oplyse os om et navn eller telefonnummer, billetterne er købt i (eller evt. et ordrenummer), så vil vi meget gerne tjekke en ekstra gang.

Du kan kontakte os på tlf. 70 15 65 65 eller ved at sende en mail til webmaster@billet.dk.

Billetnet

Print-selv-billet

Har lige modtaget mine 2 print-selv-billetter til Floor Wars 2014. En A4 side i fuld farve. På billetterne står der, at jeg skal medbringe hele arket. Hvis jeg printer dem ud på min ink-jet-printer, vil printet koste minimum 40,00 kr. og bruge minimum 10% af en almindelig størrelse blækpatron. Hvis jeg ikke tager meget fejl, er det eneste der er behov for, den stregkode der scannes ved indgangen. Kunne I overveje, at lave en mere omkostnings- og miljømæssig forsvarlig print-selv-billet?

Hej Anders.

TicketFast er naturligvis en valgfri leveringsform, som du har mulighed for at fravælge. Du kan i stedet fremover vælge at købe dine billetter på et Billetnet-salgssted eller at få dem tilsendt med posten. Vi må fremhæve, at farveprint ikke er påkrævet – en billet printet i sort/hvid er lige så funktionel. Ydermere er du velkommen til at printe billetterne på hver side af det samme stykke papir og derved spare papir.

God fornøjelse og venlig hilsen,

Billetnet.

Enorm dårlig service ved mangler/fejl

Bestilte billetter til Robbie Williams i Parken 22/7-2013, den 29 november 2012. Samtidig kunne man bestille "triple live cd" fra selve showet/turneen. Hvilket vi ordrede med det samme. Vi har dags dato ikke modtaget de forudbetalte cd´er. Vi modtog en mail 1/8-2013, hvori der stod, at skulle der opstå problemer med de omtalte cd, så skulle man selv rette hendvendelse til den engelske producent af samme. Dette skriger jo til himlen, da vi har købt dem af Billetnet og ikke af det engelske firma.
Vi har rettet hendvendelse til billetnet og bedt dem om at tage affære, da vi ingen veje kommer med det engelske firma. Og efter samråd med advokat, er blevet rådet til at rette hendvendelse til købsstedet (billetnet) Før sagen overdrages til sagkyndig.
Tænk sig en ballade for noget så simpelt som 2 stk. cd.
Kan ikke anbefale billetnet og deres service, når man skal så meget igennem, for noget der burde have været punktummet for en ellers fantastisk oplevelse som koncerten var.
Sikke en gang P....

Hej Paw.

Det er selvfølgelig dybt beklageligt, at du endnu ikke har modtaget din triple live CD.
Vi har, som vores Servicecenter lovede dig, naturligvis taget kontakt til leverandøren, Concert Live. De beklager også – og bekræfter, at begge CD’er vil blive afsendt i næste uge.

(Der er tale om to stk. CD'er, som du rigtig nok skriver i din kommentar).

Vi undskylder ulejligheden.

Em billetter

Hej
Hvad er der for en behandling i giver jeres kunder. Jeg vil gerne til håndbold og vil købe en billet - alt udsolgt - jeg skriver mig på venteliste, hvad der er ok.
Idag kommer jeg på arbejde og hvad er der sket - billetter er blevet frigivet, men ikke til nogen på venteliste.
Glem alt om ventelister - når den er til, at gøre jeres kunder til grin. Håber virkelig i skammer jer godt og grundig - for til grin har jeg faktisk ikke løst til, at være, blot fordi vi er nogen der har køkultur
Vh Ingrid

Hej Ingrid.

Det er bestemt ikke vores intention, at du eller andre kunder skal føle sig dårligt behandlet. Vi er kede af, at det ikke lykkedes dig at få billetter.

Arrangøren, som i dette tilfælde er Dansk Håndbold Forbund, har rigtig nok frigivet billetter – netop til kunder, som står på ventelisten. Desværre er ventelisten lang, og derfor er det ikke alle, som i denne omgang har fået denne mulighed. Vi gør opmærksom på, at tilmelding til ventelisten ikke er en garanti for at få billetter eller tilbud om køb af billetter - uanset tidspunktet for tilmeldingen. Billetter kan blive frigivet på selve stedet og dagen, hvor arrangementet afholdes.
De kunder, som har stået først på ventelisten, er blevet kontaktet telefonisk med et tilbud om køb af billetter. Vi krydser fingre for, at flere billetter bliver frigivet, så du og andre vil få samme chance.

Nemt og enkelt

Købte for nyligt billetter til Disney On Ice.

Det var nemt både at få tilsendt midlertidig adgangskode, køb og få tilsendt billetterne.

Nemt og enkelt - Som det skal være.

God og hurtig service

Har købt mange billetter gennem Billetnet og der har aldrig været problemer, så derfor købte jeg 2 stk One Direction billetter til en gave gennem billetnet og ikke LiveNation. Jeg modtog mine billetter efter 2 dage, men der var desværre sket en fejl da de printede mine billetter så de var så utydelig man næsten ikke kunne læse hvad billetterne var til, jeg skrev en mail til dem og fik svar inden for et par timer om der allerede var nye billetter på vej og 2 dage senere var der nye billetter! Super dejligt med et hurtigt svar og god service.
1000 tak det var bestemt ikke sidste gang jeg køber mine billetterne gennem jer. :)

ELENDIG behandling

Efter at have bestilt nogle billetter som ikke var kommet frem efter en uge, ringede jeg til kundeservice, og får fat i en gut der er ubehøvlet og flabbet og spørg hvad jeg ringer for.
Jeg ved godt det er et ungt team, men tænk at billetnet overhovedet ikke har noget ry de vil værne eller beskytte om, og bare ansætter det første og bedste.
Har stadig ikke fået billetterne, og ved ikke hvad der er sket i sagen, håber på det bedste, og tænker det ellers er sidste gang jeg nogensinde handler hos dem!

Hej Mia.

Vi er kede af, at du har følt dig dårligt behandlet af vores kollegaer i Servicecentret. De er nu ellers meget venlige og hjælpsomme – og i øvrigt bredt repræsenteret, hvad angår alder.

Vi håber meget, at du vil kontakte vores Servicecenter endnu en gang, så I sammen kan se, hvad status er på dine billetter. Du har skrevet din anmeldelse i december, så forhåbentlig er billetterne dukket op i mellemtiden. Ellers kontakt os venligst på tlf. 70 15 65 65 – hverdage mellem kl. 10-17.

Billetnet.

Uacceptabel oplevelse, urimelig og grov behandling.

Efter utallige forsøg på at købe billetter hele dagen i går med et gavekort. Lykkedes det alligevel ikke!
Ringer kundeservice op, og derfra sker der intet! efter 5-10 minutter bliver mit gavekort accepteret, men når jeg så trykker på betaling opstår der endnu en "teknisk fejl".

Jeg købte til sidst billetterne uden brug af mit gavekort. Jeg sender efter følgende en mail for at hører om jeg kan få mine penge refunderet enten for gavekortet eller for biletterne.

Men nej! står med et ubrugligt gavekort og en dur regning til billetnet. Jeg køber ikke noget igennem dem mere!

Hej Simon

Vi er rigtig kede af at høre, at teknikken tilsyneladende drillede i forbindelse med brug af gavekortet. På den anden side kan vi ikke umiddelbart se i systemet, at du har købt billetter. Så vi er nødt til at bede dig ringe til os igen, hvis vi skal kigge nærmere din på sag.

Du er meget velkommen til at kontakte vores Servicecenter alle hverdage mellem kl. 10-17 på tlf. 70 15 65 65.

What??? - gavekort kan ikke bruges på billetnet.dk OPDATERING 3/1/2014

Fik et gavekort til billetnet i sommeren 2012, glemte alt om det og fandt det først frem nu for at købe billetter til en koncert i aften. Opdager så, at gavekortet ikke kan bruges på billetnets hjemmeside, og da det er søndag kan man ikke få fat i kundeservice... Hvor er det uprofessionelt. Spændt på om de refunderer gavekortet kontant nu hvor jeg må betale billetterne med dankort.

OPDATERING 3/1/2014: Efter at have talt med Billetnets kundeservice i tlf dagen efter ovenstående, fik jeg mulighed for at sende dem et billede af mit gavekort, og de refunderede det fulde beløb, som faktisk var lidt mere end billetterne havde kostet. Det var god service, og Billetnet ryger op på 3 stjerner, da den samlede oplevelse trods alt var forbundet med en del ulejlighed og irritation. Deres nye gavekort kan heldigvis bruges i cyberspace :-)

Elendig serivce uden at tage ansvar.

har talt med kundeservice. får skyld for, jeg ikke har modtaget mine billetter til julemandens lærling 4 dage før forstillingen. fordi jeg ikke har ringet før. derfor er billetnet helt uden skyld i. jeg ikke har modtaget billetterne endnu. og efter have talt med kundeservice i 4 min, ligger kundeservice rørt på. sidste gang jeg bruger billetnet. AMATØR

Hej Jan.

Det lyder som en meget uheldig episode og vi er kede af at høre, at du pludselig mistede forbindelsen til medarbejderen i vores Servicecenter. Jeg kunne forstå på min kollega, at dine billetter er sendt til dig på ny. Du er naturligvis meget velkommen til at ringe til Servicecentret igen, hvis du har spørgsmål til dit billetkøb.

God fornøjelse og god jul.

Billetnet.

God service og modtog mine billetter efter 2 dage. :)
Absolut ikke sidste gang jeg handler herinde.

Michael Buble billetter til overpris

Jeg har købt 2 billetter til Michael Bublé, og alt er udsolgt. Nu ser jeg, at jeg kan købe to billetter på række 7 sæde 13 og 14, hvis jeg vil betale 4490 kroner for dem.
Billetnet kalder det PLATINUM - jeg undrer mig over disse billetter ikke var til salg til den pris øvrige billetter var udbudt til, da salget af billetterne blev frigivet.

Hej Bente.

Som du rigtigt nok har erfaret, er standardbilletter og Platinum-billetter to vidt forskellige ting – og de har derfor også helt forskellige priser og betingelser. Der er kun ganske få Platinum-billetter til salg og kun til visse arrangementer. Hvis du ikke var bekendt med fænomenet, Platinum, da du købte dine billetter, forstår vi, at dette kan have skabt en undren. Prisen på disse billetter er dynamisk – det vil sige, at de er tilpasset udbud og efterspørgsel, så den reflekterer den reelle markedsværdi. Målet med Platinum-billetter er at sikre fans en fair, let og sikker adgang til de bedste pladser i det officielle billetsalg - altså hos den autoriserede billetformidler og til en pris, som er fastsat i samarbejde med arrangøren og artisten. Dermed mindskes billetsalget også på det sekundære (sorte) marked.

Du er meget velkommen til at læse mere om Platinum på vores hjemmeside, Billetnet.dk eller kontakte vores Servicecenter på tlf. 70 15 65 65 for mere information.

Billetnet.

Billetnet konfiskerer dine penge!...men det er lovligt "for de har jo advaret dig" - svindel!

Jeg fik et gavekort på 600kr i fødselsdagsgave i september sidste år og ville nu finde en koncert som jeg kunne bruge kortet til. Til min overraskelse ser jeg nu at Billetnet har anført at kortet forældes efter 12 mdr. og at mine penge derfor inddrages af Billetnet uden at de giver mig det mindste for mine penge!! Det er hvad jeg vil betegne som bondefangeri!! Gavekort har normalt en gyldighed på 3 år så hvilken rimelighed er der i at Billetnet blot inddrager dine penge efter 12 mdr. bare fordi de har skrevet det med småt!!! Boykot det foretagende! Steffen Hansen

Hej Steffen.

Vi er rigtig kede af at høre, at du ønsker at boykotte os. Billetnet følger reglerne for gavekort, som siger følgende: Gavekort og tilgodebeviser har en gyldighed på 3 år, medmindre andet er aftalt. Dvs. at i nogle tilfælde kan der være angivet en kortere frist på kortet, hvilket du har ret i er tilfældet for netop dette produkt. Du er velkomme til at læse mere på Forbrug.dk under "Dine rettigheder".

Ikke brugervenligt

Jeg synes altid, der er misvisende oplysninger hos billetnet. Til koncerten med one direction lagde man ud med EN koncert (d.16). Forventede stor efterspørgsel, så hele familien og en del venner var sat ind på at hjælpe med at skaffe 2 billetter til min niece og hendes veninde. Min niece har fødselsdag på koncertdagen så der forsøges at få hotticket, men det er ikke muligt, så det bliver til to almindelig siddepladser inden der meddeles at alt er udsolgt- . 3 timer senere er der ikke udsolgt længere......øh ja. så der købes 2 hotticket, og ja så må de andre 2 billetter foræres væk. Og pludselig er der så også koncert dagen efter.....
Netop i dag er der så igen misforståelse på billetnet. Modtog mail i starten af ugen ang koncert med Jason Derulo, billetsalg fra i dag kl 10. Fint nok tænder computeren 9.30 i dag blot for at erfare at billetsalget er startet kl 7. Nu var der så ikke udsolgt så ingen skade sket. Men hvad sker der lige for billetnet...

Hej Henriette.

Vi er rigtig kede af, hvis I er blevet forvirrede i forbindelse med jeres billetkøb. Dette har naturlig aldrig været vores hensigt. Når det er sagt, så hører det med til at være billetformidler, at der midt i kampens hede indimellem annonceres ekstrakoncerter, bliver sat flere billetter i salg og lignende - såfremt kunstneren eller arrangøren ønsker dette. Vi bestræber os på løbende at orientere om nyheder og ændringer i takt med, at disse tikker ind. Så vi kan kun opfordre vores kunder til at holde sig orienteret på Billetnet.dk eller via de sociale medier i forbindelse med større salg.

Derudover er du naturligvis altid velkommen til at tage kontakt til vores Servicecenter på tlf. 70 15 65 65, hvis du har spørgsmål til køb af billetter eller lignende

Billetnet A/S Details

Visit Billetnet A/S