www.billetto.dk reviews

www.billetto.dk reviews

7.0

Super god og hurtig service!

Havde haft et problem med betaling over billetto, men samme dag som jeg mailede dem var problemet fixet. Super lækkert med hurtig service.

Helpful, friendly and quick response

I contacted the support contact for a general question and Ahmed has been super friendly and very helpful

Hurtig og god service!

Var kommet til at opgive forkert mail adresse, men uden problemer og efter hurtig proces fik Billetto rettet fejlen og jeg sad med mine billetter 10 min efter.

god kundeserice

God kundeservice der svare hurtigt og tilbyder at lave det for en, hvis man ikke kan finde ud af det. Endvidere godt man kan lave gratisevent uden at betale for det!

Rigtig god service

Jeg kom ved en fejl til at bestille for mange billetter, sendte en email til Billetto, fik tilbagemelding i løbet af 15 min at de blot ville annullere det ene køb, super god service.

God og effektiv service

I forbindelse med salg af billetter, har vi været yderst tilfredse med hurtig og effektiv service. Oprettelsen af et event er meget brugervenlig og let at skabe.
Hurtig respons og support.

Lad mig nu bare bestille en billet, og lad være med at skjule administrationsgebyret.

Hvorfor kan man ikke bare bestille en billet og betale den med sit kreditkort? Hvorfor skal man være medlem, huske passwords, vente på billetten i inboxen osv.?

Som andre har påpeget, så tager det temmelig lang tid før hjemmesiden meddeler hvad administrationsgebyret er, hvis den overhovedet gør det. Det er selvfølgelig bevidst fup fra billettos side, og vel også i strid med købeloven?

Hej Jesper
Vi er kede af, at du har haft en dårlig oplevelse med vores platform. Vi gør vores bedste for at give billetkøbere en bedre og nemmere oplevelser med at købe billetter. Derfor har vi derfor også gjort således, at man får en brugerprofil, som bl.a. giver dig mulighed for at logge ind og downloade din billet igen, hvis den skulle være bortkommet. Derudover gør det købsprocessen hurtigere næste gang man køber billetter.
Vi arbejder hele tiden på at gøre vores side bedre, og tager selvfølgelig alt feedback til os :)
Venlig hilsen Billetto

Mangelfuld billetbestilling. Total intetsigende.

Ved bestilling af billetter på Billettos hjemmesiden, virkede betalingen med DK-kort ikke. Jeg forsøgte gentagne gange, og med pauser i mellem forsøge. Når det ikke virker, så henvises man til at maile til Billetto og få sagen ordnet. Jeg sendte en mail. Men nej den fes tilsyneladende ikke ind. Jeg fik mailsvar tilbage på at min betaling tilsyneladende ikke var gennemført. Ja, det var jo det jeg skrev og bad om hjælp til for at få den gennemført.
Hvad fanden kan jeg bruge det til. Det er da vidst bare spil af tid og bruge Billetto når man vil bestille billetter. Der var ikke meget interesse i gennemføre en bestilling til en kunde.

Kære Gert

Først og fremmest er vi kede af, at du har haft en dårlig oplevelse på vores hjemmeside. Der bliver gennemført mange tusinde transaktioner i vores system hver dag, og langt de fleste foregår gnidningsløst. Vi beklager, at du har haft problemer.

Vi kan – af hensyn til din egen sikkerhed – ikke gennemføre en betaling for dig, som du beder om i din mail til vores supportafdeling. Men du er meget velkommen til at ringe til os på telefon 71 99 38 82, så kan vi sidde med dig i røret og hjælpe dig igennem betalingsflowet, hvis du har brug for det.

Hav en god dag,
VH Billetto

SPAM

Jeg har aldrig været kunde hos jer og modtager alligevel SPAM fra jer. Uanset om det er en ekstern arrangør, der har sendt mailen via jeres mailserver, er det jeres ansvar. Anmeldt til forbrugerombudsmanden dags dato

Hej Bjarke

Vores platform giver eventarrangører mulighed for at invitere gæster til deres arrangementer. Vi beklager, hvis du har modtaget en invitation fra en arrangør, som ikke har tilladelse til at sende dig invitationer via e-mail. Vi har kontaktet arrangøren, og bedt ham fjerne dig fra sin invitationsliste.

Mvh Billetto

For mange gebyre, men ellers fin nok

Fin hjemmeside, nem at overskue og let at komme til at betale og få hvad jeg ville have.

Jeg købte en billet til et arrangement jeg gerne ville til. Billetten kostede 25 kroner. Da jeg klikker "køb billet" bliver der lagt 5 kroner til i gebyr. Da jeg så kommer til den endelige betalings side lægger de endnu et gebyr på for betaling med dankort.

Det er ikke prisen på gebyrerne jeg har et problem med. 5-6 kr oven i gør ikke den store forskel og selvfølgelig skal de tjene penge på det de gør. Det der irriterer mig er at jeg tror jeg skal betale en ting, så tror jeg skal betale noget andet, men så ender jeg med at skulle betale noget helt tredje.

Det ville klæde dem - og alle andre billetudbydere - hvis der var lidt mere åbenhed/gennemskuelighed fra start af, omkring hvad den endelige pris for en billet bliver. Det eneste der skal til er at i f.eks. under billetprisen skriver "Gebyr 7 kr".

Jeg vil dog sige at jeg har prøvet at købe billetter fra lignende sidder, og oplevelsen jeg havde her var langt bedre end hos dem.

Hej Jesper,
tak for din anmeldelse, vi er glade for at du nem kunne finde det event du søgte.
Som det fremgår af vores prisoversigt, samt af din bestillingskurv, tillægger vi - som andre billetudbydere - et gebyr for billetten og for korthåndteringen. Med 5kr i billetgebyr er vi dog blandt de billigste billetudbydere i Danmark.

Har bestilt 2 billetter men ingen billetter i Inbox

Bestilte her tidligere idag 2 billetter til et arrangement og fik også en meddelse om at "Billet(ter) og kvittering er sendt til xx@xx.xx

Problemet er bare at der ikke er kommet nogle billetter eller for den sags skyld kvittering.

Har nu ringet til dem hele eftermiddag for blot at få en voicemail...............

Gab et ringe firma.

Hej Jesper,
ak for din anmeldelse. Beklager hvis du ikke har fået modtaget billetten. Det sker i ny og næ at vores mails bliver fanget i spamfiltre. Dine billetter er blevet gensendt.
God fornøjelse til arrangementet.

Enkelt!

Det bliver næsten ikke mere enkelt. Jeg har bestilt billetter igennem dem 2 gange - og begge gange har været uden problemer!

Håbløst setup, håbløs kundeservice, håbløs...

Køber billet, får at vide "billetten er sendt til mail", der kommer ingenting. Da arrangementet er nogle timer senere bliver man lidt stresset. Opretter mig så som bruger, køber billet (igen), får igen at vide "billetten er sendt til mail". Der kommer stadig ingenting.

Hopper lidt rundt i "mine ordrer", og der er der så et link til download af billet. En mulighed der ikke er at vælge, med mindre man opretter sig som bruger.

Jeg skriver til kundeservice, at de har lavet en fejl, og gerne må sende pengene for den ene billet retur. Responsen er "mangler du din billet?", så går der nogle timer så kommer der en tæppebombning af mails med billetter (til et arrangement der jo fandt sted 2 dage forinden).

Derefter har der været lukket fra kommunikation fra deres side.

Jeg vælger fremover arrangementer fra, hvis det kræves at billetter skal købes igennem dette pinlige eksemplar på en billetleverandør...

EDIT: De har nu skrevet om refundering af billet. Dette er selvfølgelig fint, men siden som sådan er stadig ikke anbefalelsesværdig, når de ikke kan garantere man får sine billetter..

Tager pengene siger billetterne er i Hus og fortryder derefter

Deres booking system er desværre så elendigt skruet sammen at de gladeligt gerne tager dine penge, men ikke giver dig en billet, når man så rykker for billetten får en besked om at Systemet ikke har generet en billet men du vil få billetten om få dage, Jeg rykker herefter igen for billetterne og nu er det så ikke muligt at få billetter alligevel. Jeg undre mig meget over at jeg i det mindste ikke bliver informeret om dette når de trosalt har taget mine penge(det kan jo ikke komme som en overraskelse for dem).... Nu er der så booket transport og hotel til eventet.. Penge lige ud af vinduet, da et billethåndteringsfirma ikke kan finde ud af at håndtere billetter. Mange tak.

Det virker bare!

Utrolig nem og brugervenlig tjeneste. Både for event opretter og for køber. Super smart!

Enkelt

Super enkelt. Det virker bare.

Virker

Det virker bare og saa er det nemt.

Smart, billigt og konge kundeservice!

Alt fungerer som det skal. Jeg havde mit event oppe at køre inden for 10 minutter, også var billetsalget igang.

Jeg fik ingen klager fra nogle af mine billetkøbere, og deres scanner løsning var nem og simpel. Jeg vil uden tvivl anbefale dette produkt til alle mine kollegaer.

Billetto ApS Details

På billetto.dk kan du gratis sælge billetter til dit event/arrangement: koncert, live-musik, kursus, gallafest, skolefest, festival, dans, sport, fodbold, håndbold, teater, foredrag, forestilling, udstilling, julefrokost, nytår, påskefrokost, middag. Start dit online billetsalg allerede i dag i København, Århus, Aalborg, Odense, Esbjerg og resten af Danmark : koncert billetter, live-musik billetter, kursus billetter, gallafest billetter, skolefest billetter, festival billetter, dans billetter, sport billetter, fodbold billetter, håndbold billetter, teater billetter, foredrag billetter, forestilling billetter, udstilling billetter.

Visit www.billetto.dk

Write to: info@billetto.dk