Billig Scooter reviews

Billig Scooter reviews

7.6

Godt forum for den fornuftige 2-hjuler

Har haft god gavn af forumet både i forb. med research og køb i sin tid og siden i forbindelse med vedligehold og småreparationer.

Lidt for mange 'køre for stærkt' relaterede emner, men langt mindre end på de fora, hvor unge Brian på 12 og uden hoved holder til.

Rigtig god..

Hvis man som mig er indehaver af en 2 hjuler og ikke har så meget forstand på mekanik er det dejligt med sådan en side så man kan få en masse gode råd..

Super side

Super side, meget seriøst.

Et godt forum til scooter

Jeg har været medlem der i en måneds tid nu.
Jeg har ført diverse debatter og også deltaget i andres.

Personligt fik jeg meget gode råd som jeg klart kunne bruge, og havde selv noget viden jeg kunne biddrage med det er klart en side jeg vil bruge fremover.

De gode ting ved siden:
Siden er 100% gratis. (har ikke set nogen form for betaling)
Folk er meget seriøse om det
Der er alt lige fra unge til gamle scooter fans.

Denne gang har jeg ikke kunne finde dårlige ting, men skulle der komme nogen vil jeg vende tilbage med det.

billig-scooter vi lander på en 5er

En side der er værd at bruge tid på

Seriøsitet inden for knallerter!

Kjeld> Det er da netop på Billig-Scooter det er seriøst. Ja de har nogle regler ang. hvordan man skriver og opfører sig derinde, men det er netop for at undgå unge "jeg-vil-voldtune-min-knallert"-typer kendt fra andre forummer.

At du åbenbart er blevet barnesur over en irettesættelse og anmelder dem på Trustpilot (hallo, det er jo ikke engang et firma, men et 100% gratis bruger-til-bruger forum) viser jo egentligt bare at du ikke har fattet en pind af det hele...

Hmm find viden hvis du tør

En side man kan bruge meget gavn af, Hvis men ikke vil gå op i at folk på sitet som ledelse er nogen meget useriøs mennesker, men et meget lav tilgang til livet og respekt for andre folk, hvor det mange gange gå mest op i hvad sites redeaktør siger er lov, og ikke taget hensyn til at folk bag div ord også er et menneske, så kan du holde dig fra dette er det som godt nok.

Rigtig god hjemmeside!

Har fået svar på mange ting inde på billig-scooter.dk synes det er en virkelig god hjemmeside :) Kan bare ikke lide navnet så meget og designet kunne også være noget bedre men 5 stjerner! :)

Is Billig Scooter your company?

Billig Scooter Details

På Billig-Scooter er vi en masse glade mennesker der hjælper hinanden med at udfører; reparationer, service, ombygning, tuning og styling. Vi har altid en god debat igang, så kom ind og bliv mødt af en masse hjælpsomme brugere. Gratis Tilmelding!

Visit Billig Scooter