Billigcamping reviews

Billigcamping reviews

8.8

Hurtig og perfekt levering

Bestilte en easyfold campingstol og den blev leveret få dage efter.

Rigtig god og hurtig service

Vil skal på telt tur til sommer og manglede en masse dertil. Jeg fandt billig camping.dk da den havde mange af de ting vil skulle bruge.
Vil bestilte vores varer søndag i pinsen og modtog det hele om onsdagen. Der var lidt fejl og mangler i ordren, men jeg fik lynhurtigt svar på mail og de sender det resterende med det samme. Super service...

God forretning, langsom ordre behandling

Rigtig god webshop, som jeg også har nået at handle i, da de lå i Slagelse.

Nu er de jo flyttet, så derfor bestilte jeg en sovepose hos dem. Det hele forløb meget hurtig, men tror da lige i skal ændre det 1-2 dages levering, for i dag burde jeg have haft min sovepose, men det er først i dag den blev sendt afsted, dato: 04-04-2013.

Men udover denne lille forsinkelse, glæder jeg mig nu til at få min sovepose, og sådan en lille fejl gør ikke at jeg ikke vil handle hos dem igen, de skal bare passe på hvad de lover kunden. (:

Super butik - Købt en vandhane.

Stor udvalg
Billige priser
Hurtig forsendelse
Handler der gerne igen

Købte et fortelt herfra

Købt fortelt, og kan kun give mange +++ herfra en super god service må siges ☺☺

Perfekt handel!

Søgte en Pacsafe til ferien, fandt den til under halv pris på denne hjemmeside, tjekkede Trustpilot/E-mærkning og bestilte.
2 dage efter blev varen leveret. Ingen problemer.

sådan!!! billig camping. det er lige hvad det er. billigt og godt

har handlet der flere gange, og altid en kanon oplevelse. gode vare og billige priser.
Per R

Don't go there

Købte en Outwell telt via nettet fra Billigcamping.dk. Det var utæt. Vi forlangte pengene retur da det var telt nr. 2 fra Billigcamping.dk der var utæt. Ejeren og ekspedienten fra billigcamping.dk meddelte at et udpakket telt var set som et telt der var taget i brug. Vi kontaktede Oase.dk som er importør af Outwell. De meddelte at de selv betragter en første opslåning af et telt som "se om varen er som den skal være" og altså ikke at teltet er taget i brug.
Vi kunne iflg. Billigcamping.dk få teltet ombyttet ved selv at køre til Oase.dk i Give og få dem ombyttet. Skulle det returneres til billigcamping.dk måtte vi selv betale fragten fik vi at vide.
Efter ombytning direkte hos Oase.dk, tog vi på ferie. Det nye telt var igen utæt. Nu forlangte vi med hård hånd handelen returneret. Billigcamping nægtede. Vi vandt sagen hos forbrugerklagenævnet, nu blev Billigcamping.dk tvunget til at tilbagebetale vores penge. Handler aldrig der mere.
Billigcamping.Dk ApS

Reply from Billigcamping.Dk ApS

Der er flere uoverensstemmelser i forløbet af ovennævnte beskrivelse.

Det er helt korrekt – og selvfølgelig meget beklageligt – at kunden var uheldig med det leverede Outwell telt. Vi tilbød naturligvis at udbedre fejlen, som vi og Outwells Servicecenter altid gør i tilfælde af reklamationer. Vi har et flerårigt solidt samarbejde med Outwell og vi er Danmarks største forhandler af deres produkter. Kunden blev tilbudt samme service som alle vore andre kunder, nemlig ombytning af teltet, og naturligvis for vores regning. Kunden ønskede ikke at gøre brug af denne service, men ønskede teltet ombyttet til et dyrere telt.

Kunden valgte herefter at klage til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen, men han vandt ikke sagen. Det ville kræve en principiel afgørelse hos Forbrugerklagenævnet, hvis dette skulle afgøres. Billigcamping valgte ikke at bruge flere ressourcer på sagen og kompenserede derfor kunden fuldt ud d. 23. september 2011.

Udsøgt service

Vi købte i efteråret et Outwell telt hos billigcamping.dk, men kom aldrig så langt som til at slå det op. I denne uge skulle det så være, da vi skal på ferie i næste uge - men ak og ve, teltet gik op i en syning inden vi var kommet ret langt. Vi fik fat i billigcamping.dk, som i løbet af kort tid havde arrangeret at vi kunne tage teltet direkte ned til Outwell - og Outwell ombyttede teltet. Vi takker for ekstraordinær hurtigt og effektiv service - 2 minutter i ferietid. Alle kan klampe en internetbutik op nu til dags, men den slags service er bestemt ingen selvfølge! Vi anbefaler gerne både billigcamping og Outwell.

Bestilte 2 tagluger til min campingvogn mandag aften inkl. levering via GLS. Lugerne var klar til afhentning hos min lokale Spar-købmand onsdag eftermiddag... alt klappede - dog var købmanden ikke villig til, at lade pakken udlevere til min kone til trods for, at hun kan legitimere sig - herunder også vores adresse... Men det er jo IKKE Billigcamping.dk´s skyld.

billigcamping.dk

Informativ hjemmeside, nem at navigere i.

Lynhurtig betjening, bestilte en vare om eftermiddagen, modtog det på men arbejdsplads dagen efter.

Det KAN kun give topkarater.

Super Service

Lynhurtig levering, og man bestemmer selv hvor pakken skal anbringes.
Levering og Betaling går stadig efter flere køb som en drøm, det er ikke sidste gang vi har handlet hos Billigcamping. Kan varmt anbefales, både mht pris og udvalg.

God pris

.... og hurtig levering, alt som det skulle være!

Jeg skulle godt nok kun have vanddunke hos billigcamping.dk men det gik smertefrit med leveringen som lovet på deres hjemmeside.

Super betjening

Har efterhånden handlet en del gange med Billig Camping. Alle gange har vi oplevet en fantastisk betjening. God rådgivning.
Kan kun anbefale andre at handle hos Billig Camping - billigst og bare bedst alt i alt.

Billigcamping

God service, hurtig og sikker levering og fin hjælp hvis der er et problem med det modtagne.

god service god pris.

vi handler i den fysiske forretning, der mest ligner - og er et lager. Men her kan man se flere ting i udfoldet stand, servicen er i top og priserne det billigste vi hidtil har set. Og så må man lige nævne at kvaliteten på udstyret også er glimrende til prisen.
man får god information og ved derfor også at hvis man køber det billigste produkt, har det ikke de samme "evner" som de lidt dyrere.

Svare hurtigt

Skulle bruge en masse stænger til camping, skrev om de kunne lave en bedre pris, fik allerede svar dagen efter om at det kunne de ikke.

så blev købt hos en anden campingforretning sparede 500 + porto da han gerne ville lege med prisen.

God og hurtig betjening - også på returvarer

Vi bestilte i sommers et campingkøleskab. Levering et par dage efter. Det viste sig at køleskabet var skadet (kunne ikke ses på emballagen) og at vi havde fået bestilt en forkert model!

En opringning og en mail senere var alt på plads, vi fik bestilt det korrekte køleskab og returneret det ødelagte. Få dage efter var pengene på kontoen!

Rigtig god og billig campingbutik!

Altid gode priser!

Har købt mange dele til optimering af campingvogn. Hurtig og præcis levering præger firmaet. Bla. installation af vandtank!

Billigcamping.Dk ApS Details

Salg af billigt campingudstyr, telte, fortelte og kølebokse til meget lave priser. Køb ind i ro og mag på nettet eller besøg os i butikken i Slagelse.

Visit Billigcamping

We live here: Kalundborgvej 86 A