Billigcamping reviews

Billigcamping reviews

8.8

Gas patroner

Til halv pris i forhold til butikkerne og levering næste dag, så kan man da ikke tillade sig at klage! :)

salg af brugt telt

Har købt et " nyt telt " over nettet, men da vi slår det op, er der græs inde i teltet, inder teltet er sat på og der er pletter på over teltet. Vi ringer til forretningen og de siger at det er altså et nyt telt vi har fåer og at det må være fra fabrikken at de har prøvet at slå det op. Desuden kan vi se at kassen har været åbnet, da den er i stykker. Der var ingen hjælp at hente fra foretningens side, blev nærmest nedgjort.

Super !!

Gode priser, nem bestilling, lynhurtig levering!

Fuld tilfredshed

Alt gik som det skulle og en meget hurtig levering.

MEGET hurtig betjening.

Lavede en bestille kl 16:20 cirka. Jeg bestilte en rygsæk, noget frysetørret mad og noget andet camping grej. 10 min. efter jeg har godkendt bestillingen, ringer firmaet og beklager, at de ikke lige har nok af det mad jeg har bestilt. Jeg får tilbudt noget andet med det samme, og sælgeren lover at sende det hele samme dag. Super service selvom jeg bestilte efter 16 :) !

God service - også på reklamation

Helt OK service : i første omgang var det en god pris og hurtig levering. Desværre var en af produkterne blevet beskadiget i posten. Jeg sendte en mail og fik hurtigt svar - dagen efter sendte de en ny, og som de sagde, i en bedre indpakning. Super!

Fin leveringstid men følger sig snydt med fragten.

Fin leveringstid. men at betale 79kroner i fragt og modtag brevet og se det kun har kostet 22kroner at sende, synes jeg er svinsk. og når de sådan set er skide ligeglade når man ringer derop gør det ikke ligefrem bedere.

Godt udvalg og hurtig levering

Skulle bruge en lille køleboks, og de havde lige hvad jeg ledte efter. Fik varen én dag senere. Bedre kan det ikke være.

hurtig levering

Bestilte 2 telte og 4 luftmadrasser og fik alt leveret 2 dage senere.

Jeg bestilte et selvoppusteligt liggeunderlag tirsdag og modtog det onsdag. Sådan skal det være.

En luftmadras bestilt den ene dag var leveret den næste. Det kan ikke være hurtige og nemmere.

Hurtig levering - god service

Købte flere varer, bl.a. en køleboks. Desværre var reguleringsknappen i stykker og brugsanvisningen var kun på fransk. Fik straks mailet et link til en dansk brugsanvisning og fik tilsendt en ny knap uden problemer.

god telefonisk vejledning og hurtig levering

skulle bruge vejledning til køb af fortelt til camper. god vejledning teltet passer perfekt . kan varmt anbefale billigcamping.dk til jeres næste køb

utroværdig

Har efter en måned endnu ikke modtaget den bestilte vare. Ej heller hørt fra firmaet.

Tilfreds

Fin betjening og hurtig levering:)

Super Køb

Div. dele til campingvogn

Dejlig nem og overskuelig hjemmeside og levering til tiden...

Billigcamping.dk

hurtig levering

købt campingudstyr hos Billig Camping leveret indenfor 2 dage som lovet varen ok kan anbefales til andre

Billigcamping.Dk ApS Details

Salg af billigt campingudstyr, telte, fortelte og kølebokse til meget lave priser. Køb ind i ro og mag på nettet eller besøg os i butikken i Slagelse.

Visit Billigcamping

We live here: Kalundborgvej 86 A