Billigcd reviews

Billigcd reviews

9.0

Nemt, hurtigt, billigt!

Jeg købte 3 film fra billigcd.dk og modtog varerne 2 hverdage efter. Jeg har altid fået god og hurtig service fra billigcd.dk

Det eneste de kan gøre bedre er hvis de indfører fri fragt på deres forsendelser.

Superoplevelse

Det var første gang jeg handlede med billigcd. En meget positiv oplevelse.jeg vil anbefale firmaet til mine venner.

Jeg købte 2 cd´er af billigcd.dk og fik dem leveret under en uge efter bestilling. Jeg var i tvivl om, hvor vidt leverancen var, hvorfor jeg spurgte via mail. Mailen blev besvaret dagen efter med oplysning om, hvornår cd´erne var sendt af sted - de kom iøvrigt dagen efter.
Jeg føler mig tryg ved at handle hos billigcd.dk og kan anbefale dem til andre.

Okay

Billigcd er billigere end de fleste andre steder. Jeg har købt en komplet dvd boks med mcleods døtre. Leveringen var rigtig hurtig, men jeg har haft nogle problemer med nogle af dvderne, nogle af dem har hakket uden at der har været ridser i. Det er selvf lidt træls, når dvderne er helt nye.

god handel, forvirring omkring manglende vare

Alt ok. havde bestilt to ens DS spil, men modtog først kun det ene. Det viste sig at det andet var i restordre, men det modtog jeg ugen efter. Generel god handel som kan anbefales.

SVINDEL FIRMA - ADVARSEL

billigcd.dk er lukket, men du kan stadig bestille varer, du får aldrig varerne og penge kan man godt vinke farvel til

Svindel...

Det er godt nok for dårligt, hvad fanden er det for noget svinderi, jeg fatter ikke jer som har fået jeres varer, jeg bestilte min for en uge siden, og intet fået, og intet track and trace nummer...
Billigcd er noget lort, og jeg vil kæmpe for at få mine penge tilbage, uanset hvad jeg skal gøre....
Godt råd, ikke bestil derfra.... de vil kun have penge....

Super pris og service

Den DVD jeg bestilte hos billigcd.dk blev leveret indenfor et par dage og det var til en billig pris. Hurtigt og nemt.

Kan sagtens anbefales til andre.

Super ekspedition

Jeg bestilte en børne CD og den var der allerede 2 dage efter. Har aldrig handlet ved BilligCD før, men det bliver ikke sidste gang.

Fup og svindel? Firmaet er LUKKET

Har bestil cd'er OG betalt for dem på billigcd. De er imidlertid aldrig dukket op. Har lige ringet - og telefonsvarer oplyser, at firmaet er LUKKET, og at ordrer ikke vil blive behandlet. Hjemmesiden oplyser IKKE, at firmaet er lukket!

Som fod i hose

Billig vare (tjekkede pricerunner inden køb og den sagde at billigcd.dk var... ja, billigst), hurtig levering og ingen knas whatsoever :)

Super Service

Kan ikke klage over noget. Bestilte 5 cd'er, som kom i løbet af et par dage. Prisen er dog lidt højere end andre online musik-butikker, men til gengæld kommer cd'erne prompte!

Som en e-butik skal være med porto.

Jeg havde en rigtig god oplevelse. dog med det lille minus at forsendelsen er meget stor i forhold varens pris. Jeg ved at porto koster men jeg ved også at mange e-butikker idag kan løbe runde ved at sende vare uden ekstra omkostninger for køber ved fx. køb over 100 kroner.
Men ellers en rigtig fin biks.

Hurtig levering.

Jeg har handlet med billigCD for første gang og der var hurtig levering.

Dog var coveret gået i stykker, da jeg modtog cd'en så hvis det skulle have været en gave var det ikke så praktisk, men jeg går ud fra man kan ringe og få et ny cover hvis det er tilfældet.

Håbløs embalage til forsendelse med Postdanmark

Har modtaget enkelt cd forsendelse hvor kasseten var blevet knust i postdanmarks sorteringsanlæg, efterfølgende fået eftersendt ny kasette med nøjagtigt samme resultat.
Har i samme periode modtaget forsendelser fra anden leverandør hvor der omhyggeligt var taget højde for postdanmarks umådeligt dårlige behandling af forsendelser i deres varetægt.
Konklusion: Servicen fra Billig CD's side har været iorden når jeg ser bort fra deres valg af forsendelses embalage, hvilket imidlertidigt betyder at det er for besværligt at få leveret en intakt vare fra Billig CD.

Billigst og fin hastighed

Købte Sopranos den komplette samling, var billigere med fragt, end den næst billigste uden fragt.

Tog 3-4 dage for levering, så jeg er tilfreds :-)

billig cd.dk top nice

hurtig levering, gode priser kanon netshop. Jørn Th Simonsen

billigCD.dk Details

Køb din underholdning til hele familien til billige priser hos BilligCD.dk. Stort udvalg i danske og internationale film og TV serier på DVD og Blu-ray, og Dansk musik og international musik på CD. Dagligt nye tilbud på DVD, CD og Blu-ray. Vælg imellem masser af Spil til Wii, NDS, PS2, PS3, PSP, Xbox360 og PC- alle til lave priser og med dansk manual. Derudover kan du shoppe mere end 3.500.000 downloads af film, musik og lydbøger. BilligCD.dk er en dansk netshop og godkendt af e-handelsfonden, så du kan handle trygt og sikkert.

Visit Billigcd

Write to: peter@billigCD.dk
We live here: Nørregade 36B, 1.
1165 København K