Billigcd reviews

Billigcd reviews

9.0

billigst og hurtigt

Købte 'GEORGE HARRISON ALL THINGS MUST PASS 2CD'.
BilligCD var det absolut billigste sted, og varen blev leveret på tidspunktet, som lovet. Jeg kunne ikke ønske mig mere.

Nem og hurtig levering.

Perfekt og hurtig levering , ja helt op til Færøerne , kan varmt anbefales.

Alt i skønneste orden :-)

Hurtig forsendelse, vare i tip top stand - alt ok.
Kan anbefales

Fint udvalg og fine priser - leveringstid OK

Bestilte en lidt speciel udgave af en cd samt en film. Ingen problemer, leveringstiden overholdt, og da bestillingen som nævnt var lidt speciel, er jeg meget tilfreds, billigcd kan godt anbefales.

Har købt tre gange på billigcd. og hvergang helt perfekt og hurtigt. Lever fuldt op til forventningerne

Jeg købte film, og firmaet lever fuldt ud op til navnet med deres konkurencedygtige priser. God beskrivelse af varerne, hurtig levering.

Midlertidlig bedømmelse

Dette er mit midlertidlige førstehåndsindtryk, da jeg stadig ikke har modtaget pakken, selv om de sendte den afsted for 6 dage siden, men efter alt den gode "kritik", som sikkert er skrevet af ansatte, må jeg indrømme at jeg er en smule skuffet.

Efter at have læst hvor gode og hurtige de er, må jeg sige at jeg ikke er imponeret, plus jeg glæder mig til at se hvilken stand pakken er i, når jeg endelig modtager den. Jeg håber de pakker deres forsendelser forsvarligt ind.

Jeg har bestilt pakker fra forretninger som coolshop, hvor jeg modtog den dagen efter, det er hvad jeg kalder hurtig levering. Men billigcd yder bestemt ikke hurtig levering.

Jeg er måske en smule grov, men når en butik bliver skamrost så meget som denne, så kan jeg også godt sætte forventningerne op. Jeg håber da at de kan finde ud af at levere min pakke for påskeferien begynder, ellers er det sidste gang jeg handler ved dem, billigt eller ej.

Førstehåndsindtryk indtil videre: langsom leveringstid, specielt når man tænker på at de ligger i Danmark, men nogenlunde priser. Jeg er dog spændt på at se om de har fucket min pakke fuldstændig op når den endelig ankommer.

Hvis du ikke bor på djævleøen, skal man sgu nok være lidt forsigtig med at handle med billigcd.dk

Nu må jeg se hvordan pakken ser ud, når jeg modtager den. Alt efter om jeg får den før eller efter påskeferien, gør at jeg enten lander på 2 stjerner, og dermed farvel og tak til billigcd fra mig af, eller 3-4 stjerner hvis jeg modtager den før.

Ingen problemer, hurtig levering.

Har handlet flere gange. God pris og hurtig levering. Helt i top.

Problemfri leveret til god pris.

Super hurtig og rigtig god pris

Jeg bestilte en DVD (til en god pris!) og efter få dage, lå den i min postkasse. Det var også rigtig rart, at man blev opdateret på ens bestilling: køb - faktura - afsendelse, samt at firmaet virker transparent, hvilket for mig gør virksomheden mere troværdig/til at stole på. Jeg køber gerne fra billigcd.dk igen.

Jeg har købt en del Blu-ray koncert musik, de er lige så billig som når jeg køber dem i UK.

Nemt, hurtigt og "smertefrit"

Har hos billigCD.dk for nylig købt HYMNS FROM NINEVEH HYMNS FROM NINEVEH CD. Det var et spontant ønske efter at have hørt et nummer fra den i radioen. Og således ikke langt fra tanke til handling at finde den hos billigCD.dk, der er et sikkert sted at e-handle. Passer godt til mig, der ikke er til "strøgture" for at handle.

God pris

Jeg bestilte et par DVD-bokse efter at have set på dvdpriser.dk at billigcd.dk havde dem til en god pris.
Leveringstiden var acceptabel, DVDerne ankom med posten onsdag efter bestilling fredag aften.

Fuldstændig efter bogen.

Bestilte varenr. 060252746093 FRANK HVAM LIVE 09 DVD+CD hos BilligCD og modtog den til den lovede leveringstid. Meget konkurrencedygtig pris og hurtig ordrebekræftelse og levering.

Næsten perfekt

Bestilte en DVD på BilligCD. Da jeg skulle tjekke på hjemmesiden hvor langt ordren var nået, blev jeg lidt skuffet over at DVD´en først ville blive leveret en uge efter. Men denne "track" viste sig at være forkert, da DVD´en allerede kom med posten 2 dage efter min tjek. Så det var OK.

Problemfrit

Købte et DVD boxset en sen aften - bekræftelse næste morgen inden kl 7 og levering dagen efter. No fuss!

Hurtig levering. Jeg fik også besked om at noget jeg har bestilldt er i restordre, det syntes jeg er meget dejligt.

Det sidste jeg har købt er Coloradosagen, den kom hurtigt..så jeg kan varmt anbefale billigcd..

Jeg bestilte en CD med Bølle Bob hos Billigcd.dk og fik den leveret dagen efter.

Hurtig levering og billig vare

Jeg bestilte en CD som lå i min postkasse et par dage efter. Nemmere kan det vist ikke gøres. Det er første gang jeg har bestilt en vare hos billigcd.dk, men bestemt ikke sidste gang. Priserne på siden er ABSOLUT konkurrencedygtige, ekspeditionen og leveringen så hurtig som det overhovedet er muligt. Så jeg vender helt klart tilbage

billigCD.dk Details

Køb din underholdning til hele familien til billige priser hos BilligCD.dk. Stort udvalg i danske og internationale film og TV serier på DVD og Blu-ray, og Dansk musik og international musik på CD. Dagligt nye tilbud på DVD, CD og Blu-ray. Vælg imellem masser af Spil til Wii, NDS, PS2, PS3, PSP, Xbox360 og PC- alle til lave priser og med dansk manual. Derudover kan du shoppe mere end 3.500.000 downloads af film, musik og lydbøger. BilligCD.dk er en dansk netshop og godkendt af e-handelsfonden, så du kan handle trygt og sikkert.

Visit Billigcd

Write to: peter@billigCD.dk
We live here: Nørregade 36B, 1.
1165 København K