Billigebatterier reviews

Billigebatterier reviews

7.8

Super kundeservice

Bestilte et nyt batteri til min hjemmetelefon, fik varen hurtigt med posten. Men da jeg åbnede pakken var der et forkert batteri med.
Jeg ringede straks til kundeservice (kl. 19:30) og snakkede med en venlig mand der kunne konkludere at der var tale om en pakkefejl og han vil sende et nyt afsted med en svarkuvert til det forkerte. Dejligt at handle et sted hvor kundeservice fungerer 100 %

Hurtig levering, god vare!

Ikke så meget at sige, bestilte 1 forbrugsbatteri på 26 Ah, det kom 3-4 dage senere, satte opladeren til men det var fuldt opladt = Sådan skal dét være !

5/5 på første køb her.

Leverancefejl.. manglende opdatering

Sidst i juli 2013

Betalte for varer "in stock" på siden. Varerne kom ikke. Henvendte mig og spurgte til leverance. Fik at vide på tlf. han havde ferie. Henvendte mig igen 10-12 dage efter og fik at vide på mail, en af varerne er i restordre. Det er nu to gange blevet lovet at jeg ville modtage varerne inden for 8 dage, men har stadig intet hørt 24/8.

Mvh.

God service og Hurtig levering

God og professionel service - god respons på mails.

Leverer andre varer end der vises på hjemmesiden.

Viser anerkendte mærker på hjemmesiden, men leverer derefter et andet ukendt "no brand" produkt. Jeg bestilte et genopladeligt batteri til en B&O telefon, som på hjemmesiden vises som det orriginale batteri af mærket Sanyo (samme som B&O leverer med telefonen). Imidlertid modtog jeg et "no name" batteri af ubestemmelig kvalitet, hvilket er utilfredsstillende.

5 Stjerner

Har handlet her en gang og det forløb ganske tilfredsstillende.

Syntes dog deres hjemmeside virker lidt gammeldags, men det ændre ikke på at de har en god service, godt udvalg og produkterne kommer hurtigt.

God og overskuelig nethandel

God og overskuelig internetside, det man søger på kommer frem. Hurtig Levering og gratis ved køb på og over kr. 200,- Slap desuden for et irriterende kodeord til at logge ind med. Det var nemt og positivt at handle med dem.

normalt hurtig levering - hvis problemer, bliver man kontaktet

Har købt batterier og ladere over en del år, og fået god service.

++++ ok, billig hvis over 200,-

BilligeBatterier.dk
ikke alle batterier var lagervare, derfor ekstra leveringstid, men ellers hurtig levering ++++

Fint

Fik min vare 2 dage efter bestilling og varen var som forventet.
Fik bekræftelse ved afgivelse af ordre.
Forslag til forbedring kunne være en mail når varen sendes.

Gode priser, men forkert levering

Prisen på den købte vare er god, og leveringen skete hurtigt. Men, til stor irritation blev varen leveret til den forkerte addresse! Leveringsaddressen fremgik godtnok på brevet, men under min egen addresse hvorfor varen blev leveret til mig og ikke til den korrekte modtager - ret irriterende! Desuden ville det være rart med en "din vare er nu afsendt" mail.

super hutig og korrekt leverance

Alt fungerede fra bestilling på hjemmesiden til betaling og ekstremt hurtig levering 1-2 dage.
Jeg vil sten-sikkert købe Fotobatterier her igen, og albefale forretningen.

hurtig levering ok priser.

Har købt flere gange og det er altid kommet efter 1-2 dage og pengene er først hævet flere dage efter.. ok butik hurtig og enkel..

Super lager !

Ikke nok har de "næsten alt" i gode billige genopladelige kvalitets-batterier, jeg har altid blevet mere & mere tilfreds med deres batterier, og får mine batterier senest 2 hverdage efter de er bestilt SUPER !

En meget hurtig service samt kvaliteten er i orden.

Is Billigebatterier your company?

BilligeBatterier.dk Details

Billige Batterier.dk leverer billige kvalitetsbatterier fra Duracell , Sanyo, Maxell og Ansmann

Visit Billigebatterier

We live here: Utkesvej 13