BilligeGolfbolde.dk reviews

BilligeGolfbolde.dk reviews

7.9

Mange tak.

hurtig levering, billig bolde.... super
Jeg har købt bolde ved jer 2 gange, hvor jeg købte
Titlist nxt tour bolde, det var dog ikke alle bolde,
der var af det bestilte mærke....

Skal du bruge boldene hurtigt - så lad være at bestille hos BilligeGolfbolde.dk

Jeg kan desværre ikke d.d. bedømme boldene, da de endnu ikke er nået frem !
Bestilte og betalte for 100 stk. Titleist nxt tour d. 27/3 - fik hurtigt derefter en mail om at nu var varerne sendt, desværre med forkert tracking nr. - jeg ventede til d. 1/4, og da der kom en sms fra postDK om at jeg ville få mine bolde samme dag, forventede jeg en snarlig levering. D. 2/4 kontaktede jeg BilligeGolfbolde.dk for at få det korrekte tracking nr. samt for at høre nyt om den manglende levering, derefter fik jeg sendt et nyt forkert tracking nr., inden det rigtige tracking nr. kom - på det rigtige tracking nr. kunne jeg se at boldene var leveret retur til BilligeGolfbolde.dk allerede dagen før - da jeg forelægger dette for BilligeGolfbolde.dk er der endelig en som bevæger sig ud på lageret og ser at boldene er kommet retur........ derefter får jeg bare en mail om at nu er boldene sendt og et nyt tracking nr. Her til morgen tjekker jeg så det nye tracking nr. og kan se at boldene alligevel ikke er sendt...... jeg kontakter igen igen BilligeGolfbolde.dk som kan oplyse at boldene vil blive sendt i aften n(altså ca. 2 dage efter de er kommet retur)........... så bare et godt råd - det er både hurtigere og billigere at bestille dine golfbolde på div. engelske hjemmesider. Nu håber jeg naturligvis på snart at få mine golfbolde, vil naturligvis give en fair bedømmelse her på trustpilot af boldene, når de engang dukker op.

Hej Ole

Dine bolde blev sendt afsted til tiden men kom desværre retur fra post danmark da emballagen åbenbart var gået itu under transporten med postvæsenet.
Der var lige en smule forvirring i starten ang. dit forsendelsesnummer da jeg ledte efter en pakke til dit navn indtil jeg opdagede at pakken skulle sendes til et firmanavn, men det fandt vi hurtigt ud af. Som vi snakkede om over mail, går vi op i at få sendt alle vores nye ordre afsted til tiden og har derfor ikke altid tid til at få kigget på returpakker hver dag. Vi skrev sammen d. 2/4 og pakken blev også pakket samme dag men desværre først efter at posten havde været forbi. Din pakke kommer med i dag og vil formegentlig blive leveret i morgen.

/Billigegolfbolde.dk

Helt tilfreds

Bestilte bolde og modtog dem 3 dage efter, det er perfekt...

Hurtig levering - højere pris

Købte 50 Titleist Pro 1Vx søbolde som blev leveret hurtigt og var super flotte. Fandt senere ud af at man kunne få dem op til 100 kr billigere på andre sites, men ved selvfølgelig ikke om de var lige så flotte.

Super service - lynhurtig ekspedition

Jeg fik en super service og lynhurtig ekspedition. Rigtig godt gået.

Ikke helt optimalt

Jeg købte 100 pro v1 bolde B.
Kvaliteten var som forventet (B)
Desværre var de 15 af boldene pro v1x, jeg med min svinghastighed ikke på nogen måde kan udnytte. Jeg synes det er for stor en fejlmargin.
Ellers ingen problemer med hurtig levering

Hej Karsten.

Vi er ked af den oplevelse du har haft med os. Send meget gerne en mail til support@billigegolfbolde.dk med dit ordrenummer, så finder vi en løsning.

/ BilligeGolfbolde.dk.

Super hurtig levering

Hurtig levering - selvom det var kort tid før jul - hurtig respons på telefonen da jeg havde et spørgsmål undervejs i min bestilling...
I det hele taget en super fin oplevelse...

Hurtigt, konkurrencedygtige priser og god kvalitet.

Alle disse ord beskriver meget kort den gode service og produktkvalitet som kendetegner de produkter som kommer fra BilligeGolfbolde.dk

Håber flere vil støtte dette gode initiativ til og hjælpe os alle til bedre bolde

Super!

En dejlig fornemmelse at handle her - især når man modtager de "personificerede" beskeder herfra! Nemt, hurtig og fantastisk online service!!!

Meningen med e-handel!

Meningen med e-handel og grunden til e-handel kan blomstre er virksomheder som denne. Fedt at det kan være så nemt!
Fornemt :-)

Hej Chris

Tusind tak for de pæne ord.
Vi er meget glade for at høre at du har været så tilfreds med din handel på vores side.
Det er altid dejlig at få positiv feedback fra kunder og vi takke fordi du tog dig tid til at give denne anmeldelse.

Godt tilfreds - Hurtig levering og fint kvalitet på bolde

Har bestilt bolde her igennem nogle gange og er rigtig godt tilfreds. Den ene gang fik jeg 10-15 bolde, der var lidt dårlige, men fik så de 15 bolde ekstra ved næste forsendelse. Så super fint

Hej Anita

Dejligt at du har været glad for den løsning vi kunne tilbyde dig.
Vi takker for den fine anmeldelse og håber på at måtte handle med dig igen en anden gang.

hurtig levering

Meget tilfreds kunde handler igen

Hej Svend

Tusind tak for den fine anmeldelse,
vi vil se frem til at handle med dig igen.

Billigegolfbolde.dk

Fin, hurtig og venlig service - som fungerer

Ingen problemer med leveringen m.m.
Udvalget på hjemmesiden er dog relativt begrænset, og de fører ikke "mit mærke".

Hej Kirsten

Super ærgerligt at vi ikke lige har ført det ønskede mærke på vores side, men det er rigtig dejligt at læse, at du har været glad og tilfreds med din handel mht. service og levering.
Tak fordi du tog dig tid til at skrive denne anmeldelse.

Billigegolfbolde.dk

God pris og hurtig levering

Hej

Vi er glade for at du har været tilfreds med din handel på Billigegolfbolde.dk
og takker for at du ville dele din oplevelse.

Næsten...

Hurtig ekspedition.

Flere bolde af forkert mærke og 2 med hul...

Så Næsten perfekt ;0)

nemt, overskueligt og god kommunikation

Overskuelig hjemmeside nemt at betale og der kom hele tiden info om min bestilling så det var super at handle med billiggolfbolde.dk

Jeg bestilte 100 billige golfbolde hos billige golfbolde.dk det var en super og også lidt morsom service man får i forbindelse med ordrebekræftelse og forsendelses oplysninger, det eneste der svigted lidt var pakkeposten der ikke bankede hårdt nok på hoveddøren, men kun smed en lille forsendelses seddel ind, så vi måtte selv på posthuset for at hente pakken. Men en super service og fin kvalitet af bolde, dem kan jeg så smide væk og købe en gang til :-)

Ærgerlig service......men fejl kan rettes !

Træls at give en bedømmelse som ligger langt under, hvad jeg kunne have givet HVIS BARE....

Når firmaet sender en mail ud om, at man får et rør med 2 bolde, tees og en markør, hvis man afgiver sin ordre i en bestemt uge - så er det selvfølgelig lidt ærgerligt, at nævnte rør så ikke er med forsendelsen alligevel.

Når jeg så sender en mail og gør opmærksom på dette - og intet hører, bliver jeg faktisk rigtig ærgerlig.

Et par dage efter jeg har sendt mailen, modtager jeg så en mail fra firmaet som beder mig give en bedømmelse af min oplevelse. Jeg kan ikke kalde forespørgslen frem og sender i stedet en mail til dem om det - og bruger så lige anledningen til at gøre opmærksom på det rør jeg endnu ikke har fået.

Igen hører jeg ingenting - men idag får jeg så ENDNU en salgsmail om, at HVIS jeg er en af 50 hurtige kunder som afgiver min bestilling (for at de kan reducere deres lagre, så får jeg 2 golfbolde og tees med i pakken.

For fanden altså Billigegolfbolde.... tag jer nu lidt sammen og PRØV at levere en service der nogenlunde svarer til det i selv mener i KAN... Det er altså useriøst !

11.07.13:

Modtog idag det manglende rør + lidt ekstra og det har jeg respekt for ! Derfor er det også kun rimeligt, at jeg ændrer anmeldelsen fra de 2 til 4 stjerner. Tak til Casper for god og kompetent tilbagemelding herinde og hurtig opfølgning !

Hej Martin.

Vi er kede af din anmeldelse, men glad for at du gør os opmærksom på det.

Jeg kan se i vores system, at vi glemte at putte røret i de første 10 pakker vi sendte afsted. Derfor sendte vi så en kuvert afsted med røret. Her er din så kommet retur.

Jeg har derfor sendt røret afsted igen, sammen med lidt ekstra som kompensation for fejlen.

Jeg beklager.

Skriv endelig til mig, hvis jeg kan gøre andet.

Mvh.
Casper
BilligeGolfbolde.dk

****

Jeg modtog de forkerte golfbolde, men fik god service på at rette fejlen til min store tilfredsstillelse

BilligeGolfbolde.dk ApS Details

Billige golfbolde finder du hos BilligeGolfbolde.dk. Vi har også Danmarks største udvalg af billige søbolde. Vi har også en masse andet golfudstyr - kig forbi!

Visit BilligeGolfbolde.dk

We live here: Petersmindevej 2