Billigejakker reviews

Billigejakker reviews

4.7

De er flotte

min søster bestilt en jakke som vi fik en uge efter. jeg synes den er meget flot og er det penge værd, så en uge efter bestilt en af mine veninder også en jakke men dog var den meget flottere end jeg købt. vi har begge to købt vores jakker i XS. men generelt synes jeg at de er i gode kvalitet og jeg er sådan set glad for den jeg købt.

www.billigejakker.dk

Jeg har købt en jakker til min datter på "billigejakker.dk". Jeg har godt nok modtaget den i dag.
Umiddelbart virker kvaliteten ok, men pelsen fælder og min datter vil ikke have den, da hun sagtens kan se det er en fake...
Problemet er nu at jeg ikke ved hvordan jeg sender retur???
Adressen på pakken ser mystisk ud - japan? og er lidt utryg ved at skulle sende dertil, som den eneste adresse jeg kan se nogen steder....
Hjælp....

Egen erfaring

Disse "fake" hjemmesider ligner meget hindanden, jeg har haft en oplevelse om en hjemmeside der solgte billigt knallert tilbehør, på daværende tidspunkt havde jeg ikke hørt om Trustpilot.dk, så jeg købte så godtroende som man nu er, på den "facebook reklamerede hjemmeside" og fik kun halvdelen af mine varer efter 2 måneder med masser af problemer.

Jeg begyndte at søge på nettet og fandt derefter Trustpilot, med en masse folk med lignende oplevelser.

Måden man kan se, at de ikke er troværdige:

1. De har ingen adresse/location
2. De kan ikke kontaktes på telefon.
3. Deres ting er ualmindeligt billige.

Håber min anmeldelse vil hjælpe. Giv gerne denne besked videre.

Loooort!

Jeg har nu modtaget min jakke efter 17 dage, og den er så grim! man kan tydeligt se den er fake. Jeg har selv en ægte goose, og sammenlignet med den er den virkelig grim. for det første ligner pelsen noget fra en kanin. for det anden er jakken ikke særlig tyk, der er hvertfald ikke gåsedun indeni, det er jeg 100% sikker på! Den ser slet ikke ægte ud. LAD VÆRE MED AT KØBE FRA FAKE SIDERNE, DER ER TUSINDEVIS AF DEM! På denne her side kan man se hvilke hjemmeside som sælger fake canada goose!

Nemt og billigt

Jeg så Billige Jakker på Facebook, vi bestilte to jakker, en til mig og min søster. De kom 7 dage efter bestillingen, i fin indpakning, de ser overhovedet ikke fake ud, og størrelsen passer perfekt!

Det dårlige ved Billige Jakker er at der ikke er nogen størrelsesguide, man kan ikke kontakte dem - eller jo, det kan man godt, men de svarer aldrig, og man kan ikke afbestille sine varer. Så man skal fandme være sikker i sin sag når man bestiller jakker derinde fra !

Håber i kunne bruge min anmeldelse
Julie <3

FAKE

Jeg så den her hjemmeside på facebook. Da jeg gik ind på den var jakkerne utrolige billige, hvilket jeg synes virkede utroværdigt. Da jeg søgte på nettet fandt jeg ud af dette:

Det er en Thailandsk fakeside med kopivarer - Canadian Goose har en side hvor de advarer om disse fakesider:

^man kan se hjemmesiderne med kopivarene nederst på siden

Is Billigejakker your company?

Billigejakker Details

Visit Billigejakker