Billigespil reviews

Billigespil reviews

9.0

lever op til navnet, også super service!

Købte et spil her inde på hjemmesiden, der blev sendt samme dag som jeg bestildte det, og modtag det med posten dagen efter..
og er kun tilfreds med købet..
helt sikkert en side jeg vil bruge igen og anbefale til andre :-)

rigtig god service

Jeg kan godt lide den gode service, den overskuelige hjemmeside, samt at man hele tiden opdateres med, hvor langt ordren er kommet. Jeg har handlet hos firmaet flere gange og har været tilfreds hver gang.

Bestilte et xbox spil hos billigespil og fik det lynhurtigt, det eneste lille minus var at der var slået et stykke af hjørnet på kassetten

Super service :-)

Gode priser, super service hvis man har spørgsmål, og hurtig ekspedition. Alt i alt en rigtig god oplevelse at handle med dem.

Dag til dag.

Bestilte 2 WII spil torsdag inden nytår og modtog dem fredag. Det kunne ikke være bedre, eller billigere.

God og venlig betjening

Prompt delivery og når den ikke virkede som det skal var der straks venlige hjælp at få, så nu flyver helicopter rundt i hele huset :-)

dårlig kommunikation, lever ikke op til oplyste leveringstid og svarer ikke på mails.

Fandt link fra spilpriser.dk hvor billigespil.dk oplyser leveringstid til max 7 dage.
Bestiller den 28.nov på deres egen side oplyses leveringstid til at være mellem 2-10 hverdage
får automatisk genereret mail den 6. december om at spillet er i rest ordre og at jeg selv skal kontakte dem hvis jeg vil have oplyst nærmere information (hvad med at give denne nu? en estimeret leveringstid vil vel være på plads!)
nå pyt det kan jo max være 10 hverdage.

Sender mail for at få oplyst status den 13. dec.
17. dec. stadig ikke noget svar, beslutter mig for at købe julegaver et andet og aflyser bestilling.

Havde lyst til kun at give 1 stjerne, men der har ikke været tale om grov kommunikation, snare manglende.

Fantastisk god service - også ved bytning!

Jeg kan på det varmeste anbefale at købe spil mv. gennem Billigespil.dk. Prisen er lav, og varen er altid blevet sendt til mig, så snart den var på lager, hvilket normalt er dagen efter, medmindre andet er angivet på hjemmesiden. Her til jul 2012 har jeg netop købt et spil til min søn, som desværre var blevet beskadiget i posten. Jeg ringede til Billigespil.dk dagen efter og talte med en yderst venlig herre, som sagde, at de omgående ville sende mig et nyt spil sammen med en returseddel til det beskadigede spil - og sørme så, om ikke jeg havde det nye spil med posten kun 2 dage efter sammen med en returseddel til det ødelagte spil. Det er den mest fantastiske service, jeg nogensinde har fået og takket være dette, så har jeg en søn, som jeg ved, bliver helt utrolig glad til jul, når han får sit længe ønskede spil - Tusinde tak for helt fantastisk god og hurtig service :D

Hurtig

Hurtig handel, kan anbefales

Nemt, hurtigt, prisfornuftigt, god serviceydelse

Det er nemt at handle med Billigespil.
Jeg fik en mail med at den nye Call Of Duty var udkommet, genialt.
De laver en dellevering enda heroppe til Grønland, det er superfedt.

ils sont étonnants

super godt firma der's side er nem at finde rundt på og de har nogle rigtig gode produgter/vare og mærker og så er prisen bare fantastisk det bliver ikke bedre :)
bestilte en pakke fra dem om fredagen og fik den om lørdagen det sku fedt :D pakkerne er pakket sikkert så der sker ikke noget med den ;) intet at klage over 5/5

Forudbestilt Spil.. men fik det alligvel ikke på udgivelsesdagen

Det startet for ca 40-45 dage siden.
Jeg forudbestiller et Spil hos BS.dk hvor der står det bliver udgivet den 7. Nov

Endelig Kommer dagen hvor spillet skulle ligge i min postkasse.. Men dag jeg kommer hjem er der intet.
Jeg skriver til BS.dk og spørger Hvordan det kan være jeg ikke har modtaget noget spil når der står spillene bliver sendt til os dagen før udgivelsen.

Jeg får Hurtigt svar tilbage fra dem, at spillet først udkom den 28. Nov!
O..K.. det var virkelig ØV!.. så jeg måtte vente 3 uger mere

Igår (27. Nov) Sider jeg heledagen og venter på en ordre-bekræftelse på at mit spil er sendt afsted. Men jeg modtog aldrig noget

Idag kommer jeg hjem fra arbejde og checker min Postkasse... Stadig ingen spil.
Jeg emailer til Billigespil.dk og får Annuleret min ordre.. jeg får Hurtig tilbagemelding om at min ordre nu er slettet.
50 Meter fra hvor jeg bor er der en GameStop... der fandt jeg spillet på udgivelsesdagen.. og så fik jeg det oven i købet 50kr billiger
Billigespil "199kr + 25kr forsendelse
GameStop "169Kr"

Handler ikke forløbigt hos Billigespil.Dk

Hurtig levering og vare er som lovet.

Hurtig levering af vare de ikke havde på lager. De kunne muligvis arbejde lidt på deres live chat men ellers ikke nogle problemer med min oplevelse :) varen er som lovet og pakket godt ind.

Pga. jeres indsats har jeg nu 2 meget glade drenge som kører råddent med deres fjernstyrede biler :)

Kan godt anbefale billigespil.dk !

Super hurtig levering

Super hurtig levering - ingen problemer - lidt dyrt i porto

Intet negativt

Jeg var i starten selv meget skeptisk over for BilligeSpil.dk, da jeg syntes der var lidt for mange; "Spilletblev ikke sendt" eller "Modtog det forkerte produkt" anmeldelser.

Jeg forudbestilte Assassins Creed III Join or die edition PC.
Jeg spurgte hvornår jeg kunne forvente pakken via deres livechat.
Jeg fik at vide, at jeg kunne forvente at det ville blive afsendt dagen før.
Det var så også sandt, i går modtog jeg besked om, at spillet var blevet afsendt.
I dag (udgivelsesdagen for AC3 PC) modtog jeg så pakken.

Man kan stole trygt på BilligeSpil.dk
Der var intet snyd at komme efter, og deres support var helt i top!

Billigspil er billigt!!!

Hurtigt levering og altid billigst

Ingen problemer

Bestilte spil sent onsdag, det lå i postkassen fredag, så Bestilte spil sent onsdag, det lå i postkassen fredag, så ingen problemer

Hurtigt!

Jeg har ikke brugt billigspil.dk før - men det var det billigste sted jeg kunne finde.

Bestilte i går eftermiddags og har allerede i dag modtaget spillet - super service!

Bestil i dag - med posten i morgen.

Har du spørgsmål til en ordre?

Hvis du har spørgsmål til en ordre, kan du hver dag kontakte os på telefon eller e-mail. Vores kundeservice har åbent hverdage mellem 9 og 16.30, fredage dog mellem 10 og 16.

Visit Billigespil

Kontakt BilligeSpil.dk's kundeservice