BilligIHC reviews

BilligIHC reviews

9.2

Gode priser

Kan kun anbefale firmaet, de er servicemindede, billige og har rigtigt gode priser, har handlet der flere gange i forbindelse med vores ombygning.

Super god service!

Jeg har handlet mange gange med BilligIHC.dk. Jeg kan kun varmt anbefale at handle med dem.

Hurtigere end at hente det selv

Let overskuelig side,God betjening,hurtig levering og fair pris

Solidt

BilligIHC er et solidt og godt firma at handle hos. De er desværre ikke de billigste og det kræver registrering for at handle. Dvs. Password skal gemmes eller hentes hos virksomheden, for at kunne handle. Det skyldes det internet-handelssystem, de har købt og som virksomheden ikke selv kan ændre i.

Det ser også ud til, at jeg skal godkende firmaets vilkår og persondatapolitil blot for at afgive denne anmeldelse. Jeg kan heller ikke sende anmeldelsen - blot med et klik, som der står, men skal bestemme vælge mellem facebook og email.

Selskabet bruger cookies for at forbedre min oplevelse. For mig er disse cookies blot irriterende. Hvorfor ikke undlade og reklamere med, at her kan man handle uden at blive registreret eller forfulgt af cookies.
www.billigihc.dk

Reply from www.billigihc.dk

Hej Lars!
Jeg vil lige fortælle dig, at nu kan man købe varer som gæst uden at skulle registreres med password osv, så nu kan man selv vælge, en lille opdatering hjalp så det kunne lade sig gøre :-)

Desværre forlanger man at man skal meddele at man bruge cookies, jeg ville selv ønske at man kunne fjerne den, den besked kommer frem på alle hjemmesider efterhånden.

Hvordan Trustpilot er sat op så man kan skrive en kommentar har vi ikke nogen indflydelse på.

Fortsat god dag!

Hilsen
Bettina

Hurtig levering, gode priser

Varen var der dagen efter, til en god pris.

Billigt og godt

super god side med fornuftige priser, dog er de ikke billigst på alle vare, men varene kommer til tiden og det er det som er vigtigt for mig

Perfekt kundeservice

Jeg var for sent på den, med at få bestilt en vare, som jeg havde forspurgt på tidligere på dagen, men det klarede Bettina og levering skete i løbet af natten. Perfekt, når varen skulle bruges næste dag.

Søren

Rigtig godt udvalg og hurtig afsending

Jeg har handlet his Billigihc flere gange og været tilfreds hver gang.

Snabb och bra service

Mycket bra priser och snabb service.
Det som saknas är kortbetalning (VISA/Mastercard).
Om det funnit hade det blivit 5 stjärnor
Med vänlig hälsning
Gudmund Berggren
Billdal
Sverige

Billigt og kæmpe udvalg

Overskriften siger det hele. Hjemmesiden kan virke lidt spartansk, men alt fungerer, som det skal.

De gør det fint

Billigihc leverer varen, så simplet er det =)

Solskin hver gang! :-D

Har kun positive ting at berette. Lige fra start til slut. Havde en vare der var defekt, som omgående blev byttet. Kan helt sikkert anbefales!

Hurtig ekspedering og god service

Bestilte varer, men holdt igen med antallet da billederne viste en ældre model.
Blev positivt overrasket over at få den nye model leveret, hvilket jeg kort nævnte for dem. De skrev promte tilbage at jeg bare kunne bestille det antal jeg ville have og at fragten ville være gratis på denne ordre.

God service :)

snabb och problemfri leverans

Mycket nöjd med servicen. Snabb leverans, bank betalningen fungerade bra. Hade fått 5 stjärnor om kortbetalning funnits.

Det bliver ikke meget bedre hos billigihc.dk

Har handlet hos billigihc de sidste mange år. Efter det blev overtaget af nye ejere, frygtede man at den "gamle" service blev ændret, men tvært imod. De lever 100% op til det bedste man kan ønske sig, hvad angår service og kvalitet.
Derudover, er de leveringsdygtige indenfor hele solars' katalog og det billigste du mere eller mindre kan finde på nettet.

Anbefaling fra en selvstændig el-installatør herfra i hvert fald :-)

Super, som altid

God information og levering/betaling som aftalt.

Super service, hurtig levering

Det helt rigtige sted, når der skal handles eldele.
Hilsen Morten Fjølner

Supergod service og hurtig betjening.

Fik en rigtig god behandling, da jeg havde glemt at bestille en ramme til 14 kr. Fik den sendt med posten så fragten gik fra 85 kr til 8kr.

Meget søde og venlige og hurtige mennesker. Gode og meget konkurrencedygtige priser.

Hurtig levering, hurtig respons ved henvendelser

www.billigihc.dk Details

Visit BilligIHC