Billigmedien reviews

Billigmedien reviews

8.9

Altid hurtig levering

Jeg har været kunde hos Billigmedien i mange år. Jeg har altid fået god service, hurtig levering og har aldrig oplevet, at der har været problemer. Produkterne er af god kvalitet til en fornuftig pris. Jeg kan kun give Billigemedien min varmeste anbefaling

Lave priser - hurtig levering

Mit seneste køb hos Billigmedien.de var nogle printerpatroner og DVD+R. Varerne blev bestilt torsdag formiddag online, og var fremme under et døgn senere. Lave priser og hurtig levering. Man får mere for pengene jo flere varer man bestiller. Jeg har tidligere handlet hos Billigmedien.de, både i deres butik og via postordre, og jeg har aldrig været utilfreds. Jeg kan anbefale Billigmedien.de hvis man vil have f.eks billige printerpatroner, originale eller kompatible, leveret hurtigt.

Upåklagelig god service hver gang. UG ++ hvad er der mere at sige !!

Bestillere varen, ankommer 5 dage senere, lidt forsinket, men godt oplyst af postdanmark, at pakken var forsinket, intet med firmaet at gøre. To af de opladelige batterier virkerkede ikke, og straks, efte min mail var sendt var der to nye batterier i en ny pakke........ hvad kan jeg sige , ud over god service, og selvfølgelig billige :-)

Venligst og med respekt Jean Riget - Google My Name

Dårlig service

Har bestilt cakebox med DVD, og jeg modtager umiddelbart en cakebox med DVD, men da jeg lukker den op, er der blanke CD'er i cakeboxen.
Gør opmærksom på det og på opfordring fra Billigmedien fremsender jeg et billede, hvor man både kan se cakebox-label, hvor der står DVD-R og toppen af cakeboxen, hvor der på papiret står CD-R.
Billigmedien meddeler herefter, at de ikke har haft varen på lager i to år, så jeg kan ikke have fået det fra det firma. - Færdig slut.
Og sådan har jeg det også med det firma efterhånden.

Super!

Stort udvalg, gode priser, hurtig afsendelse

fantastisk

bestilte vare torsdag og havde dem fredag morgen. Det er da fantastisk god kundeservice

BILLIGMEDIEN forhandler gode UORIGINALE blækpatroner til Inkjetprintere

Har i de seneste år sparet en FORMUE på at købe de UORIGINALE blækpatroner.
Det er muligt at købe et KOMPLET sæt blækpatroner til de fleste printerfabrikater hvorved prisen pr blækpatron bliver meget lav.
Blækpatronerne er forsynet MED chip, således at den godkendes af printeren.
De Uoriginale blækpatroner anvendes PRÆCIS som de originale.
MEN besparelsen er næsten Utrolig stor.
90% besparelse til min gamle EPSON Printer og 87% besparelse til min nyere CANON printer.
Har ALDRIG haft problemer med disse Uoriginale blækpatroner og kvaliteten af udprint til både Tekst og Foto er fuldt tilfredsstillende.

Alt er i top

Har købt blæk hos dem i mange år, og produkterne har altid været i orden.

Perfekt!

Jeg har 3 gange købt 100 stk DVD-R 4,7 DVD-skiver hos billigmedien, og jeg har næsten aldrig fejlbrændinger(som i øvrigt også kan skyldes selve filmen eller computeren)

Pakken kommer altid hurtigt til DK

Super hurtig levering (som altid)

Kan kun varm anbefale at handle hos Billigmedien. Jeg har efterhånden købt hos dem en del gange (+20) og ikke én eneste gang har der været fejl, mangler, forsinkelser eller andet bøvl.

Gode priser og kort reaktionstid.

Genialt - Bedste leveringstid!!!

Bestilte 2 x cd-kufferter m. plads til 200stk.
KUN TO DAGE efter lå de til afhentning på mit lokale posthus (som jeg selv ønskede). Indpakningen var i top og kvaliteten er i top. Perfekt til dvd-samlingen!
Her handler jeg uden tvivl igen =D

Super super

Ment at bestille vare, stort udvalg til rigtige priser samt hurtig levering.
Vil anbefale til andre.
JG Stevns

kanon hjemmeside.

De er kanon billige ,og utrolig hurtig om at komme hjem til dig. har intet at klage over!!

Bedste pris og formentlig også levering.

Fandt min ønskede vare billigst hos billigmedien.de og de sendte vare med det samme.

Altid super

Billige og hurtige til at levere

Hurtig, billig. Perfekt

Latterlig hurtig levering af varer samt forsvarligt pakket ind. En fornøjelse

Mit livs hurtigste levering!

Jeg bestilte nogle printbare CD-R skiver og nogle plastik sleeves i går formiddags. Her lidt over 9 fik jeg som lovet en SMS varsling og få minutter senere stod Postmanden ude ved vores port med de bestilte varer. Jeg har aldrig oplevet så hurtig en levering fra en webshop, aldrig!
Virkelig godt og højt serviceniveau som jeg uden at blinke vil anbefale til alle ;-P

Godt handelssted!

Jeg har handlet ved billigmedien.de mange gange, og hver gang har det været en fornøjelse. Nem shop, nem betaling og hurtig levering.

Dejlig oplevelse

Jeg har handlet ved Billigmedien, et flere gange og hver gang er det gået hurtigt, max et par dage, så har pakken været fremme ;-)

Positiv oplevelse..

En nem og overskuelig hjemmeside, godt vareudvalg samt hurtig levering, så absolut en positiv handel.

Visit Billigmedien

Call us on: 04619402209